الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-04-28, 03:36 AM   #1
Uncle Sam
صياد متفاعل

الصورة الرمزية Uncle Sam

المدينه: القاهرة
Uncle Sam لديه مشاركات جيدهUncle Sam لديه مشاركات جيدهUncle Sam لديه مشاركات جيدهUncle Sam لديه مشاركات جيدهUncle Sam لديه مشاركات جيدهUncle Sam لديه مشاركات جيدهUncle Sam لديه مشاركات جيدهUncle Sam لديه مشاركات جيدهUncle Sam لديه مشاركات جيدهUncle Sam لديه مشاركات جيدهUncle Sam لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Uncle Sam
افتراضي رد: القبض علي موئسس (Global Ad mart) الشركه الوهميه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_mody مشاهدة المشاركة
اعضائنا الكرام مساء الخير عليكم! انا كان فيه ناس كتير بتقنعني اني ادخل كيونت و جلوبال اد و كان فيه ناس عملت عضويه هنا و دخلت و عملت مواضيع عنها بس الأدراه دايما متابعه و مراقبه و بتشيل المواضيع و انصح الأعضاء انه ميحاولش يفكر انه يدخل في اي حاجه كده او يعمل استثمار في اي شركه الا و يبحث عنها هل هي تجري معاملتها بالقانون ام لا و ربنا يبعد عنا النصابين و الأستغلاليين و ارجو ان تكونوا بخير جميعا و تحياتي لكم

ولينك الخبر
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

السلام عليكم...اخى الكريم ,أنا دخلت على اللينك بس الواضح انها اشاعة من المتداول عى الفيسبوك . انا اعرف ناس بتقبض من ٣ شهور وليس هناك مشاكل ولكن انا عن نفسي متردد من المغامرة مثل جميع الاخوة ولكن ليس علينا احباط الناس ولكن يجب التحذير خاصة انه لايوجد مقر للشركة وارجع أقول من وجهة نظرى انها ليست نصابة الى الان والله الموفق,,,, لو سمحت خش على اللينك اللى حضرتك كاتبه واقرأ التعليقات...
Uncle Sam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 13-04-29, 03:44 PM   #2
fishtic
صياد قديم

الصورة الرمزية fishtic

المدينه: The Forbiden Kingdom
fishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدىfishtic من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى fishtic

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Uncle Sam مشاهدة المشاركة
السلام عليكم...اخى الكريم ,أنا دخلت على اللينك بس الواضح انها اشاعة من المتداول عى الفيسبوك . انا اعرف ناس بتقبض من 3 شهور وليس هناك مشاكل ولكن انا عن نفسي متردد من المغامرة مثل جميع الاخوة ولكن ليس علينا احباط الناس ولكن يجب التحذير خاصة انه لايوجد مقر للشركة وارجع أقول من وجهة نظرى انها ليست نصابة الى الان والله الموفق,,,, لو سمحت خش على اللينك اللى حضرتك كاتبه واقرأ التعليقات...
http://www.ahram.org.eg/News/802/38/...%B1%D9%83.aspx
غير مقروء 13-04-29, 05:39 PM   #3
Mr_mody
صياد متقدم

المدينه: الاسكندرية
Mr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic مشاهدة المشاركة
مشكووور يا سيدي دايما ردك جميل و حقاني شكرا لمرورك الكريم
Mr_mody غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-04-29, 05:38 PM   #4
Mr_mody
صياد متقدم

المدينه: الاسكندرية
Mr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة uncle sam مشاهدة المشاركة
السلام عليكم...اخى الكريم ,أنا دخلت على اللينك بس الواضح انها اشاعة من المتداول عى الفيسبوك . انا اعرف ناس بتقبض من ٣ شهور وليس هناك مشاكل ولكن انا عن نفسي متردد من المغامرة مثل جميع الاخوة ولكن ليس علينا احباط الناس ولكن يجب التحذير خاصة انه لايوجد مقر للشركة وارجع أقول من وجهة نظرى انها ليست نصابة الى الان والله الموفق,,,, لو سمحت خش على اللينك اللى حضرتك كاتبه واقرأ التعليقات...
سيدي الفاضل الموضوع ده مش اشاعه خالص و تم القبض عليهم فعلا و علي شركات اخري برضو و الخبر موجود في جرنال امبارح برضو لو حضرتك تحب تتأكد و عامه انا عمري ما بحط خبر غلط لاني قبل ما احطه ببحث عنه و بتأكد 100% انه صحيح لان من افتي بغير علم فقد ظلم و ما احبش اني انشر معلومات غلط
Mr_mody غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links