الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-08-23, 06:50 PM   #1
الأفوكاتو
صياد قديم

الصورة الرمزية الأفوكاتو

المدينه: الجيزة
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي الأستاذ أحمد سيف تعرض لحادث بلطجة .. ومش هنسكت يا جماعة

للأسف كنت بتصل اليوم بالأستاذ أحمد سيف علشان أسلم عليه (بالصدفة) ولاقيت صوته متغير ومش عاجبني .. ولما سألته قاللي أنه تعرض لحادث اعتداء من 10 بلطجية .. 3 عربيات ملاكي زنقوا عليه ونزلو منهم حوالي 10 أشخاص وحاولوا الاعتداء عليه بالضرب .. وكان يحاول المقاومة لأنه أعزل بدون اي سلاح ولا الكترك ولا حتي سبراي سيلف ديفنس ولا عصاية ولا اي شئ .. اعزل بطوله .. والأندال الجبناء حوالي عشرة أشخاص وفي وقت العصر وهو صايم .. إلا أن تدخل بعض الاشخاص وانتهي الموقف .

والحمد لله هو بخير .. يوجد بعض الإصابات الطفيفة ولكن الحمد لله جت سليمة .. وأفضل ما في الموضوع أنه يعرف الناس دي بالعناوين .. وهو طبعا اتخذ الإجراءات القانونية .. ولكن لابد أن يرد إليه حقه .. وأنا لما عرفت .. حلفت اننا لازم نقف جنب الراجل ده .. لأنه طبعا مش محتاج أقول هو ايه بالنسبة لينا كلنا .. ومش محتاج أذكر المواقف اللي هو عملها معانا .. وياريت كلنا نروحله غدا إن شاء الله للإطمئنان عليه .. ومش هنسكت غير لما يرجعله حقه .

انا والله عملت الموضوع ده من وراه .. وطبعا مش عارف هو ممكن يزعل مني اني قولت ولا ايه

بس لازم كل الأعضاء اللي بيحبوه يعرفوا ويبقوا جنبه .. ولا احنا نتجمع ساعة الفطار في الحلوة ومنعرفش بعض وقت الشدة ؟ أظن دي مش أخلاقنا .. احنا كلنا الحمد لله رجااااااااااااالة

وده يا جماعة رقم الأستاذ أحمد سيف (بعد إذنه) للي عايز يطمن عليه 0126255525

شكرا جزيلا لكم جميعا ...

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً  
sponsor links

sponsor links