الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-06-22, 06:42 PM   #7
لواء دكتور شادن نصير
صياد جديد

المدينه: القاهرة
لواء دكتور شادن نصير عضو نفتخر بهلواء دكتور شادن نصير عضو نفتخر بهلواء دكتور شادن نصير عضو نفتخر بهلواء دكتور شادن نصير عضو نفتخر بهلواء دكتور شادن نصير عضو نفتخر بهلواء دكتور شادن نصير عضو نفتخر بهلواء دكتور شادن نصير عضو نفتخر بهلواء دكتور شادن نصير عضو نفتخر بهلواء دكتور شادن نصير عضو نفتخر بهلواء دكتور شادن نصير عضو نفتخر بهلواء دكتور شادن نصير عضو نفتخر به
افتراضي رد: شادو 1000 ولا gamo cfx royal؟

اخي الاستاذ عبد المنعم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ارجو عند اتخاذ قرار المفاضله و الشراء مراعاة الاتي
= ان مبلغ 3000 الي 4000 جنيه الذي خصصته انت و خصصته انا لشراء بندقية هو مبلغ حرج يعني لا هو بالقليل علي اد الرمسيس و لا هو بالكبير علي اد الديانا
= ان شراء بندقية للصيد هو مجرد اشباع لهوايه ليس الا و هناك التزامات اخري او هوايات اخري
= ان مستوي الشادو يقارب مستوي الرويال الي حد ما و الفروق الفنية طفيفة
= هناك اراء تجد في ما يطلق عليه البعض مساوئ للشادو مثل الدبشك الفيبر يرونها مميزات لانه فيبر مخصوص قوي خفيف يتحمل الصدمات دون اثر مش بلاستيك طبخ مثلا
الخلاصة اذا كنت ممن وسع الله عليهم جدا جدا اشتري ديانا 54 و تبقي جبت من الاخر اما اذا كنت من الطبقه المتوسطة مثلي فعليك بالشادو لان فرق السعر بين الاتنين ال 1300 جنيه تقريبا مش هاتاخد بيه مزايا في الرويال
و هذه مجرد وجهه نظر
لواء دكتور شادن نصير غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links