الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 15-07-13, 08:29 PM   #1
X_nablion
صياد جديد

المدينه: alex
X_nablion مستواه غير معروف
Thumbs up عاوز مواصفات زوراكى 925

*السلام عليكم ورحمة الله وبركاته*مواصفات زوراكى 925 من حيث
* الوزن - جودة الخامة - ماسورة ثابتة بجسم المسدس ولا متحركة - قطر الماسورة الداخلى ؟ - السعر - هل فيه عيوب ؟؟
وايه انواع محدثات الصوت ذات الماسورة المتحركة
X_nablion غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 15-07-13, 10:13 PM   #2
nour eltoureny
مشرف سوق المنتدى

المدينه: الاسكندرية
nour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريق
افتراضي رد: عاوز مواصفات زوراكى 925

اولا ذات الماسورة المتحركة زي الامبراطور ودة الوحيد الي في السوق وحوار الماسورة المتجركة ميهمش خالص علي فكرة ومعظم مسدسات الصوت ماسورة ثابتة ومظنش ان لو نيتك صوت بس حتسال علي القطر الداخلي السعر بص في عروض المنتدي ومفيهوش عيوب بس الاستفسار بتاع قطر الماسورة مخالف
nour eltoureny غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 15-07-14, 01:47 AM   #3
X_nablion
صياد جديد

لا عادى انا اقصد من السؤال عن قطر الماسورة الداخلى والخارجى يعنى قوة تحملها لان فيه مسدسات بتضرب بيها صووت بس والماسورة تتشرخ من قوة انفجار الطلقة وخصوصا ان السلاح ده اوتوماتيك كامل وسريع فى ضرب الطلقات فلازم يبقى جودة وقوة تحمل عالى وفيه مسدسات تقع تتكسر فعشان كده بسال عن جودة الخامات ووزن السلاح لان المسدس ده فوق الالفين جنية وحرام ندفع فيه الفلوس دية ويطلع مقلب
غير مقروء 15-07-14, 01:51 AM   #4
X_nablion
صياد جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour eltoureny مشاهدة المشاركة
اولا ذات الماسورة المتحركة زي الامبراطور ودة الوحيد الي في السوق وحوار الماسورة المتجركة ميهمش خالص علي فكرة ومعظم مسدسات الصوت ماسورة ثابتة ومظنش ان لو نيتك صوت بس حتسال علي القطر الداخلي السعر بص في عروض المنتدي ومفيهوش عيوب بس الاستفسار بتاع قطر الماسورة مخالف
اشكرك على الرد السريع اتفرجت على فيديوهات لامبراطور شكله تحفة هو شغال نص اوتوماتيك واوتوماتيك كامل صح لوسمحت لو شوية معلومات بقى عن الجودة والسعر والعيوب والمميزات
غير مقروء 15-07-14, 01:52 AM   #5
X_nablion
صياد جديد

وايه اسمه الطبنجة غير الامبراطور يعنى لما اعمل بحث على اليوتيوب اكتب الامبراطور ؟
غير مقروء 15-07-14, 02:56 AM   #6
nour eltoureny
مشرف سوق المنتدى

nour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة x_nablion مشاهدة المشاركة
وايه اسمه الطبنجة غير الامبراطور يعنى لما اعمل بحث على اليوتيوب اكتب الامبراطور ؟
الامبراطور للاسف ملهاش معلومات ولكنها تقليد مجهول المصدر لطبنجة مش معروفة اصلا وبعدين في الانجليزي او التركي مفيش كلمة امبراطور دي وهي فعلا اسمها امبراطور ماجنوم ممكن تشوف صورها انا عارض بتاعتي للبيع
غير مقروء 15-07-14, 02:57 AM   #7
nour eltoureny
مشرف سوق المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة x_nablion مشاهدة المشاركة
اشكرك على الرد السريع اتفرجت على فيديوهات لامبراطور شكله تحفة هو شغال نص اوتوماتيك واوتوماتيك كامل صح لوسمحت لو شوية معلومات بقى عن الجودة والسعر والعيوب والمميزات
فين دول فيديوهات اية
ملهاش فيديوهات انت شوفت طبنجة تانية خالص وهي فردي بس وخامتها حلوة بس في ناس وقعت منها اكتر من مرة ومتكسرتش فمقدرش اجرب يعني
وبعدين هي سعرها من 900 ل 700 في الاسكندرية و في القاهرة من 700 ل 600 فقط و هي فردي فقط وخامتها منسابة لمسدس صوت جيد جدا انما مش زي الزوراكي والايكول لكن معدنها محمل وهي شبيهه الجلوك 17 يعني حبة

sponsor links