الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-11-16, 05:52 PM   #8
محمد مكاوى
خبير محدثات الصوت

اوسمتي

الصورة الرمزية محمد مكاوى

المدينه: المهندسين
محمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمد مكاوى
افتراضي رد: عيب اوى كده يا صياااد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ali_devil مشاهدة المشاركة
استاذ محمد انا حكيت الموقف اللى حصل معايا بالظبط يافندم وماقولتش لحد يحكم ع الراجل حكم معين ... كل واحد فى عقل يقدر يوزن بيه تصرفات الناس .. واكيد كلنا بنتضايق من عدم التقدير خصوصا لو حضرتك عندك حاجه مهمه بس عشان تقدر الراجل اللى هيقابلك ممكن تلغيها عشانو وفى الاخر هو ميعبركش وتتصل بيه يقفل فى وشك السكه ... ماظنش ان ده اسلوب كويس فى التعامل بين الرجاله خصوصا رجالة منتدى الصيد
والله يا استاز على عندك كامل الحق
بس انا من وجهة نظرى ان المناقشة فى مثل هزة المواضيع لأ تكن عامة
انا واثق ان مثل هزا الأسلوب غير لأئق و عدم تقدير طبعأ بس لو هوة دخل و كتب تعليق و ممكن يحصل مشدات
انا برجوك تسامحة و لأ تتعامل مع اى حد بدون بثقة من غير ما تعرفة و تبحث خلفة و على كل المواضيع المشترك بها
و طريقة كلأمة و ردودة و على الزملأء هيبان اكيد ولو افترضنا ان حضرتك تعاملت معة و لم يكن محل ثقة خلأص
الموضوع انتهى لأ تتعامل معة مرة اخرى و اخبر الأدارة و ممكن تقدم شكوة فة قسم الشكاوة و انا واثق ان الأدارة
مش هتعدى الموضوع من غير التدخل فية و ممكن يخصم من تقيمة لو كلأم حضرتك مظبوط مع كامل احترامى ليك

ارجو تقبل ردى و انا اعتزر لحضرتك بلنيابة عنة مع العلم انى لأ اعرفة
و ارجو من حضرتك اغلاق الموضوع
و تقديم شكوة

ولك جزيل الشكر
محمد مكاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links