الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 15-05-03, 11:55 PM   #1
عمرو الصياد
مشرف الصيد البرى والبحرى

اوسمتي

الصورة الرمزية عمرو الصياد

المدينه: ش ش ش (شقاوة شباب شبرا)
عمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر به
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى عمرو الصياد
افتراضي رد: عرض ورجعنا من جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour eltoureny مشاهدة المشاركة
شكرا جدا لرد حضرتك انا لسه شايف الفالكون قبل محضرتك تنزله كان سعره واصل 1200 في الاسكندريه
ياسيدى عينى لاهل اسكندرية الى عايز ابعتهاله لحد هناك ومش هيدفع زيادة الا فلوس النقل بس
غير مقروء 15-05-03, 11:58 PM   #2
عمرو الصياد
مشرف الصيد البرى والبحرى

اوسمتي

عمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر به

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahaa elmessary مشاهدة المشاركة
هيه البندقيه ال سيلفر فالكون كويسه وتستاهل ال ثمن
اصل انا بشكل خاص بقلق من الصيني.
هو راى الشخصى لو حاجة هتجبها عشان تتعلم بيها وتجرب الصيد وكده يبقى حلوة لحد لما تكون متمكن تبيعها وتجيب جامو او نوريكا او حاجات الصف الاول الديانا واخواتها او ممكن تجيب كرال بردك كويسه اوى
غير مقروء 15-05-07, 07:50 PM   #3
nour eltoureny
مشرف سوق المنتدى

المدينه: الاسكندرية
nour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو الصياد مشاهدة المشاركة
ياسيدى عينى لاهل اسكندرية الى عايز ابعتهاله لحد هناك ومش هيدفع زيادة الا فلوس النقل بس
ربنا يخلي حضرتك يارب موفق في البيع باذن الله
العرض بس جه متاخر كنت اشتريت الامبراطور ب 1200 خلاص واتحصرت لما شوفت سعره في المنتدي عند التجار بس مكانش لسه في شحن للمحافظات بس اهو يلا نصيب
nour eltoureny غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 15-05-07, 08:45 PM   #4
أبو علي
صياد نشيط

أبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريقأبو علي في بداية الطريق

اقتباس:
العرض بس جه متاخر كنت اشتريت الامبراطور ب 1200 خلاص واتحصرت لما شوفت سعره في المنتدي عند التجار بس مكانش لسه في شحن للمحافظات بس اهو يلا نصيب
لو تسمحلي اقولك .. متزعلش علي حاجة اشتريتها و انت حاببها و لقيتها بعد كده ارخص .. انت مش تاجر و مش حتشتريها كذا مرة علشان تبقي خسران .. انت بتشتريها مرة واحدة بس.. و المرة الجاية ان شاء الله حتلاقي نفسك رايحة علي حاجة اعلي و احسن و حتدور كويس اوي قبل ما تشتري ...
بالتوفيق
أبو علي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 15-05-07, 10:34 PM   #5
nour eltoureny
مشرف سوق المنتدى

المدينه: الاسكندرية
nour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو علي مشاهدة المشاركة
لو تسمحلي اقولك .. متزعلش علي حاجة اشتريتها و انت حاببها و لقيتها بعد كده ارخص .. انت مش تاجر و مش حتشتريها كذا مرة علشان تبقي خسران .. انت بتشتريها مرة واحدة بس.. و المرة الجاية ان شاء الله حتلاقي نفسك رايحة علي حاجة اعلي و احسن و حتدور كويس اوي قبل ما تشتري ...
بالتوفيق
حضرتك عارف انو في الاسكندريه اسعارها عامله ازاي وخصوصا السجلابي فكانت تدبيسه و الي مزعلني اكتر اني مضربتش بيه غير 5 طلقات يعني يعتبر جديد ومش عارف ابيعه بسعر يكون كويس
وحيرتي زايده اكتر علشان انا اعرف فتح الله المالك لمصنع نوفا مولجورا وعرض عليا اكتر من مره اشتري بريتا 84 او 92 9 ملم من عنده وكان كلامه ان قطع غيارهم متوفره بالهبل عنده علشان المصنع وبرخص التراب وان صيانتهم سهله بكتير و احسن بكتير وانا مش عارف الحقيقه كل مره كان حد بيطلع براي شكل انا بقالي 3 شهور عاوز ابيع الامبراطور واشتريي حاجه من عنده لو حضرتك ممكن تفيدني فيدني .....
nour eltoureny غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 15-05-08, 12:56 AM   #6
عمرو الصياد
مشرف الصيد البرى والبحرى

اوسمتي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو علي مشاهدة المشاركة
بالتوفيق يا عمرو .. انت انسان محترم و مجتهد و معاملتك مميزة و تستاهل كل خير .
بالتوفيق
حضرتك والله الى ذوق وخلوق جدا واتشرفت انا بالمعامله مع حضرتك واشكرك على رد حضرتك الجميل
غير مقروء 15-05-08, 01:06 AM   #7
عمرو الصياد
مشرف الصيد البرى والبحرى

اوسمتي

اقتباس:
خدها حكمة محدش بيتعلم ببلاش وثق ان ربنا هيعوضك خير عنه

sponsor links