الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-09-18, 10:45 AM   #1
محمد الشامي
صياد متفاعل

المدينه: Egypt - Cairo - el-Dokki
محمد الشامي في بداية الطريقمحمد الشامي في بداية الطريقمحمد الشامي في بداية الطريقمحمد الشامي في بداية الطريق
افتراضي مطلوب التوضيح من الساده المشرفين المحترمين

في البدايه ان عارف ان الموضوع المفروض يكون في مكانه المخصص مش في سوق المنتدى , ولكن انا حطيته هنا للسبب الاتى :-

امبارح كان في موضوع حاطه الزميل الفاضل شريف ابو ضيف وانا دخلت قولت رأيي بموضوعيه شديده واليوم وجدت ان الموضوع بالكامل تم الغاءه وتمت الاستعاضه عنه بموضوع اخر من نفس الزميل بيحمل نفس معنى الموضوع الذي تم حذفه .
انا عايز اعرف من اعطى الحق للمشرف او من حذف الموضوع في الالغاء بالرغم من ان المشاركات لم تكن تحمل اي نوع من الاهانات المباشره او غير المباشره او حتى تهكم على شخص بعينه ؟؟؟؟ هل مازلنا نعيش حاله مصادرة الاراء والحريات ؟؟؟ هي دي الديموقراطيه اللي عملنا ثوره عشانها ؟؟

معقول كل واحد يقول كلمه حق يتم الغاء الموضوع بأكمله لصالح شخص هو في الاول او الاخر انسان عادي زينا ؟؟

مطلوب توضيح ربما اكون غلطان
محمد الشامي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-09-18, 11:39 AM   #2
العربى
صياد قديم

الصورة الرمزية العربى

المدينه: الجيزه
العربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: مطلوب التوضيح من الساده المشرفين المحترمين

الموضوع هو عباره عن عرض وصاحب العرض لغاه يعنى مش موضوع نقاش او حوار لما صاحب العرض لغى تم حذفه
ثانيا راجع قوانين المنتدى كويس مشاركتك اصلا مخالفه لقوانين المنتدى يعنى لو ما اتحذفش الموضوع كله كان هتتحذف المشاركه بتاعتك راجع قوانين المنتدى

* شروط الكتابه بقسم السوق
1- قبل ان تقوم بكتابه اي موضوع فى هذا القسم تاكد من انك تتحمل المسئوليه القانونيه بمفردك اذا كنت تبيع ماهو مخالف لقوانين جمهورية مصر العربيه .. يجب على العضو الرجوع للقانون للاطلاع على المنتجات المحظوره قانوناً .
2- على المشتري توخي الحذر عند الشراء من الاعضاء .. واذكركم بان المنتدى لا يتدخل فى اي صفقات بيع او شراء تتم فى هذا القسم باي شكل من الاشكال .. وهذه الخدمه مجانيه تماماً .. وبناء عليه فالمنتدى لا يتحمل اي مسئوليه عن اي صفقه تجاريه تتم بين الاعضاء عبر استخدام المنتدى .. نحن لا نضمن جوده المنتجات او معقولية السعر او مصداقيه التاجر .. كل هذه الاشياء يجب ان تتاكد منها بنفسك قبل الشراء.
3- لا يسمح بكتابه اي مواضيع للشكوى او للتحذير من اي عضو من اعضاء المنتدى .. المنتدى ملتزم بالحياديه تجاه هذه المنازعات .. فهو ليس طرفاً بها .. ولن يتدخل فى حلها.

تم نقل الموضوع الى الشكاوى والاقتراحات
غير مقروء 11-09-18, 11:41 AM   #3
Mohamed Mahmoud
الادارة العليا

اوسمتي

الصورة الرمزية Mohamed Mahmoud

المدينه: مصر ام الدنيا
Mohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العربى مشاهدة المشاركة
الموضوع هو عباره عن عرض وصاحب العرض لغاه يعنى مش موضوع نقاش او حوار لما صاحب العرض لغى تم حذفه
ثانيا راجع قوانين المنتدى كويس مشاركتك اصلا مخالفه لقوانين المنتدى يعنى لو ما اتحذفش الموضوع كله كان هتتحذف المشاركه بتاعتك راجع قوانين المنتدى

* شروط الكتابه بقسم السوق
1- قبل ان تقوم بكتابه اي موضوع فى هذا القسم تاكد من انك تتحمل المسئوليه القانونيه بمفردك اذا كنت تبيع ماهو مخالف لقوانين جمهورية مصر العربيه .. يجب على العضو الرجوع للقانون للاطلاع على المنتجات المحظوره قانوناً .
2- على المشتري توخي الحذر عند الشراء من الاعضاء .. واذكركم بان المنتدى لا يتدخل فى اي صفقات بيع او شراء تتم فى هذا القسم باي شكل من الاشكال .. وهذه الخدمه مجانيه تماماً .. وبناء عليه فالمنتدى لا يتحمل اي مسئوليه عن اي صفقه تجاريه تتم بين الاعضاء عبر استخدام المنتدى .. نحن لا نضمن جوده المنتجات او معقولية السعر او مصداقيه التاجر .. كل هذه الاشياء يجب ان تتاكد منها بنفسك قبل الشراء.
3- لا يسمح بكتابه اي مواضيع للشكوى او للتحذير من اي عضو من اعضاء المنتدى .. المنتدى ملتزم بالحياديه تجاه هذه المنازعات .. فهو ليس طرفاً بها .. ولن يتدخل فى حلها.

تم نقل الموضوع الى الشكاوى والاقتراحات
الله ينور يا عربى مشكوووووور على التوضيح

سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
Mohamed Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-18, 11:44 AM   #4
العربى
صياد قديم

الصورة الرمزية العربى

العربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmahmoud1800 مشاهدة المشاركة
الله ينور يا عربى مشكوووووور على التوضيح
صباح الفل يا باشا عيزين نشوفك
غير مقروء 11-09-18, 12:04 PM   #5
محمد الشامي
صياد متفاعل

محمد الشامي في بداية الطريقمحمد الشامي في بداية الطريقمحمد الشامي في بداية الطريقمحمد الشامي في بداية الطريق

يا استاذ عربي حضرتك اكيد عندك نسخه من الموضوع في المحذوفات
راجع الموضوع تاني وحددلي بالظبط ايه المخالفات اللي حصلت مني تجاه شخص العضو

وانا هقول لحضرتك مشاركاتي كانت عباره عن ايه بالظبط

بدايه المشاركه كانت سرد لتجربتي الشخصيه مع محل ابوضيف 6 اكتوبر , والكلام على مسئوليتي الشخصيه واتحملها كامله
تاني جزء من المشاركه هو نقل رساله لمجموعة محلات ابو ضيف والسيد شريف ابو ضيف ممثلاً عنها , والرساله من على لسان سيده فاضله تدير محل ابو ضيف في باب اللوق

فين المخالفه ؟؟
غير مقروء 11-09-18, 12:11 PM   #6
العربى
صياد قديم

الصورة الرمزية العربى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد الشامي مشاهدة المشاركة
يا استاذ عربي حضرتك اكيد عندك نسخه من الموضوع في المحذوفات
راجع الموضوع تاني وحددلي بالظبط ايه المخالفات اللي حصلت مني تجاه شخص العضو

وانا هقول لحضرتك مشاركاتي كانت عباره عن ايه بالظبط

بدايه المشاركه كانت سرد لتجربتي الشخصيه مع محل ابوضيف 6 اكتوبر , والكلام على مسئوليتي الشخصيه واتحملها كامله
تاني جزء من المشاركه هو نقل رساله لمجموعة محلات ابو ضيف والسيد شريف ابو ضيف ممثلاً عنها , والرساله من على لسان سيده فاضله تدير محل ابو ضيف في باب اللوق

فين المخالفه ؟؟
العرض صاحبه حذفه الموضوع يفضل ليه
والمنتدى ليس طرف فى اى خلاف بين البايع والمشترى
غير مقروء 11-09-18, 12:45 PM   #7
محمد الشامي
صياد متفاعل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العربى مشاهدة المشاركة
العرض صاحبه حذفه الموضوع يفضل ليه
والمنتدى ليس طرف فى اى خلاف بين البايع والمشترى
اولاً انا مفيش بيني وبين الاستاذ شريف ولا محلات ابو ضيف اي تعامل ولا عمري اشتريت منهم , انا بشتري من ابو ضيف باب اللوق اياً كان مين هو صاحبه

ثانيا من حق صاحب العرض انه يحذفه (على العين والراس) ده في حاله انه عايز يعدل العرض او يغييره , لكن انه يحذف العرض عشان في مشاركات مش عاجباه ده يتسمى ايه ؟؟

ثالثاً كان في موضوع تاني والزميل بردو كان بيشتكي من المعامله في محلات ابو ضيف وانا كمان شاركت في نفس الموضوع ده بتجربتي ,, ونفس الموضوع ده اتلغى على ما اظن (لاني مش لاقيه) , فهل ده بردو لان صاحب الموضوع لغاه ؟؟ ولا الحكايه هي اننا بنلمع مواضيع معينه على حساب حاجات تانيه كتير ؟؟؟؟؟؟؟؟

عالعموم انا بشكرك بصفتك احد افراد طاقم الادارة على سعه الصدر , واحب اقول لحضرتك اني خلاص مش محتاج توضيح اكتر من كده عشان مزعلش من المنتدى, لاني من اول ما دخلت المنتدى هنا وانا بحترم الناس كلها و مش عايز حاجه تحصل تخلي الاحترام والاهتمام بالمنتدى يقل , لان المنتدى اكيد فيه ناس كتير محترمين وكويسين

شكرا
غير مقروء 11-09-18, 03:34 PM   #8
العربى
صياد قديم

الصورة الرمزية العربى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد الشامي مشاهدة المشاركة
اولاً انا مفيش بيني وبين الاستاذ شريف ولا محلات ابو ضيف اي تعامل ولا عمري اشتريت منهم , انا بشتري من ابو ضيف باب اللوق اياً كان مين هو صاحبه

ثانيا من حق صاحب العرض انه يحذفه (على العين والراس) ده في حاله انه عايز يعدل العرض او يغييره , لكن انه يحذف العرض عشان في مشاركات مش عاجباه ده يتسمى ايه ؟؟

ثالثاً كان في موضوع تاني والزميل بردو كان بيشتكي من المعامله في محلات ابو ضيف وانا كمان شاركت في نفس الموضوع ده بتجربتي ,, ونفس الموضوع ده اتلغى على ما اظن (لاني مش لاقيه) , فهل ده بردو لان صاحب الموضوع لغاه ؟؟ ولا الحكايه هي اننا بنلمع مواضيع معينه على حساب حاجات تانيه كتير ؟؟؟؟؟؟؟؟

عالعموم انا بشكرك بصفتك احد افراد طاقم الادارة على سعه الصدر , واحب اقول لحضرتك اني خلاص مش محتاج توضيح اكتر من كده عشان مزعلش من المنتدى, لاني من اول ما دخلت المنتدى هنا وانا بحترم الناس كلها و مش عايز حاجه تحصل تخلي الاحترام والاهتمام بالمنتدى يقل , لان المنتدى اكيد فيه ناس كتير محترمين وكويسين

شكرا
اولا مفيش زعل هيحصل خالص طالما الاحترام المتبادل موجود ودا موجود والحمد لله
هنرد وحد وحده لما يدخل واحد بيتكلم على المعامله انا بيهمنى السعر والجوده لكن لما يكون الكلام فى حاجه تضر صاحب العرض زى انك تسال مفتوح ولا مقفول والحاجات دى يبقى ليه حق يقفل السكه فى وش اى حد يكلمه فى الحاجات دى ولا يقفل محله ويتشمع بالشمع الاحمر
عشان خاطر المنتدى واعضائه على ما اظن كدا فهمتنى ليه بيتعامل مع ناس وناس وبلاش نظن فى بعض ظن سوء ولكن فى حجات غايبه عنك فيريت متحكمش عليها الا لما تعرفها
وبالنسبه للاخ صاحب الموضوع اللى اتحذف بعتله على الخاص على سبب حذف موضوعه
وهو مش سر انت لو راجعت الجزء اللى بالاحمر فى قانون المنتدى فى مشاركتى الاولى هتعرف انه ممنوع كتابه شكوى او تحذير من اى عضو والمنتدى ليس طرف فى هذه النزاعات ودى شروط الكتابه فى قسم السوق ياريت اكون قدرت اوصلك وجه نظر الاداره فى الحذف
غير مقروء 11-09-18, 04:08 PM   #9
محمد الشامي
صياد متفاعل

اشكرك ياسيدي

sponsor links