الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

موضوع مغلق
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-03-15, 09:29 PM   #101
sanset
صياد متفاعل

الصورة الرمزية sanset

المدينه: الاسكندرية
sanset مستواه غير معروف
افتراضي رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده

يا جماعة دي وزارة الداخلية دلوقتي حالا اصدرة قرارا بحل جهاز مباحث امن الدولة في استجابه لمطالب الثورة والشعب يبقا احنا مش هنعرف نبعت عشان يفتحوا تراخيص السلاح
sanset غير متواجد حالياً  
sponsor links
غير مقروء 11-03-15, 09:33 PM   #102
AMR ALY
صياد نشيط

المدينه: cairo
AMR ALY مستواه غير معروف
افتراضي رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sanset مشاهدة المشاركة
ولية لأ
احنا ممكن نعمل حملة علي الفيس بوك ونبعت شكاوي لرئاسة الوزراء ووزارة الداخلية وألي يقدر علي حاجة يعملها وبلاش نستضعف نفسا ونرضا بالامر الواقع وان شاء الله النتيجة تكون مبهرة وبلاش نقوقع نفسا في ان احنا نشكي همنا لبعض ونولول قولو رأيكم اية ومين بيفهم في موضوع الفيس بوك ونعمل جروب وانا هجبلكم ايملات الوزارات وكل واحد مننا يبعت شكوي او نداء
مفيش مشكله ان الجروب يتعمل بس عشان الناس تشارك و تنضم لازم يعملو new account علي الفيس بوك علشان يقدروا يشاركو يعني user name ,password مثل ا للي علي المنتدي فيا تري عندك امكانيه لكده؟و شكرا
غير مقروء 11-03-15, 10:55 PM   #103
osha966
صياد متقدم

osha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريق

بالعكس ليه ما نقدرش نبعت -دى أمن الدولة هيتغير اسمها وتبقى0(جهاز الأمن الوطنى)
osha966 غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-15, 10:58 PM   #104
osha966
صياد متقدم

osha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريقosha966 في بداية الطريق

ياريت حتى يسمحو بفتح ترخيص البنادق الموريس 22
osha966 غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-15, 11:15 PM   #105
حسام فيجو
صياد متفاعل

المدينه: القاهرة ( المحروسة)
حسام فيجو في بداية الطريقحسام فيجو في بداية الطريقحسام فيجو في بداية الطريقحسام فيجو في بداية الطريقحسام فيجو في بداية الطريقحسام فيجو في بداية الطريق

يا جمااااااااااااااعة محدش ينجررررف ورا الكلاممممممم داااااااا نصصصصصصصصصصصصب واالله والله نصبب صحصحووو بقااااااااااااا
حسام فيجو غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-16, 01:21 PM   #106
unforgiven
صياد جديد

المدينه: اسكندرية
unforgiven مستواه غير معروف

ياريت يا اخ جودزيلا تنزل الصور ذى ما قولت او تبعتها على الميل لو انت خايف علشان انت كده خليت الناس تشك فى كلامك كل يوم تقولنا بكره واحنا فعلا عايزين نشترى منك بس ياريت تثبت وجهة نظرك وتعرفنا ان فعلا كلامك حقيقى
unforgiven غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-16, 02:52 PM   #107
dongl
صياد جديد

dongl مستواه غير معروف

يعني هو ايه الحكمة في ان الراجل يكدب عليكم او يشتغلكم يعني ؟؟
ماهو لو بيكدب يبقى مش هايبيع حاجة ويبقى ضيع وقته وخلاص في مناقشات مالهاش معنى .. ياريت نكبر مخنا شوية .. ثم ان عمليات تحويل الصوت الى حي دي موجودة بالفعل والاخ جودزيلا ليس اول من يفعلها انما هو ممكن يكون اضاف عليها .. بلاش كل حاجة كده نقعد نشكك في الناس من غير ما نفكر
dongl غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-16, 03:04 PM   #108
smsmn8888
صياد قديم

الصورة الرمزية smsmn8888

smsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريق

جوديزلا مختفي بقالوة كام يوم عللة يكون خير
غير مقروء 11-03-16, 03:33 PM   #109
unforgiven
صياد جديد

تقريبا جودزيلا اتقبض عليه يا رجالة تقريبا كده فى حد بلغ عنه انا حذرته كتير ان المنتدى كله محاصر وهو ما سمعش الكلام عموما لو حد عرف هو مسجون فين ياريت يقولنا علشان ناخدله عيش وحلاوة وشوية طلقات بلى معانا
ههههههههههههههههه
انا بهزر طبعا مستنين الصور يا عم جودزيلا واوعى يتقبض عليك الا لما اشترى منك الحاجة
غير مقروء 11-03-16, 04:17 PM   #110
صائد البوم
صياد نشيط

الصورة الرمزية صائد البوم

المدينه: البحيره
صائد البوم مستواه غير معروفصائد البوم مستواه غير معروف

رجاء احترام القوانين وبصراحه انا عمري مفكرت حته اني احمل سلاح غير مرخص للان ذللك مخالف للقانون المصري ويجب ان نحترم القانون
غير مقروء 11-03-16, 06:13 PM   #111
the hacker
صياد نشيط

المدينه: Alexandria
the hacker مستواه غير معروفthe hacker مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى the hacker

ya rb yft7ooo el tara5es 3shan kloo yb2a fe el saleeeeeeeeeeeem:confused:
the hacker غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-16, 06:36 PM   #112
AMR ALY
صياد نشيط

المدينه: cairo
AMR ALY مستواه غير معروف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the hacker مشاهدة المشاركة
ya rb yft7ooo el tara5es 3shan kloo yb2a fe el saleeeeeeeeeeeem:confused:
تم عمل جروب ضد البلطجه بأسم "حق الدفاع الشرعي عن النفس" و ارجو المشاركه بخصوص فتح الترخيص
http://www.facebook.com/home.php?sk=...905693968&ap=1
غير مقروء 11-03-18, 02:24 AM   #113
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

المدينه: المحله الكبره
goodzila مستواه غير معروف

ارجوكو يا جما عه تسمحوني لعدم ردي علي التليفونات لاني من اخر مره كتبت فيها في الموضوع مفتحتش حتي الكمبيوتر انا عندي اسباب كتير جدا مخلياني حتي مش عارف ابص ورايا دنا حتي كل يوم اقول ونا مروح اجيب ريدر ومفتكرش الابعد اما اطلع البيت وعلي فكره بسبب الازمه الي انا فيها معملتش اي حاجه جديده اخلر حاجه كان الايكول التونا ومعتش عندي حتي منه ولافيه حتي عندنا قظعه واحده في المحله انا هروح اسكندريه باذن الله يوم السبت عشان اجيب كرتونت مسدسات تونه عشان الطلب عليها كبير جدابس انا والله الله اعلم بحالي انا في دوامه ونفسي اعمل حاجه ارضيكو بيها بس مش عارف وبتاسف للناس الي اتصلو بيا ومعرفتش ارد عليهم بس معلش يا جماعه اصبرو ليوم الاحد باذن الله هيكون عندي كميه حلوه جاهزه علي الضرب ونظرا لاني عطلت ناس كتير معايا انا هنزل القاهره اقبل الي عايز حاجه بس ده هيكون يوم الاثنين بس ادعولي اخلص من المشاكل الي انا واقع فيها مع نصابين نصبين عليا ده غير اني في واحد من البلطجيه الي هم عتيدي الاجرام زي مبيقولوا ده طلبني حيا او ميتا بسبب موضوع عدا عليه اكتر من 7 سنين بس هو هرب من السجن ايام الثوره وحاليا بيطاردني واخر مره حصلت مواجها بعتلي ناس البيت بس لحسن حظي كان معايا طبنجه حيه وضربت عليهم واصبت واحد بس ده ولع الموضوع زياده لدرجه اني نقلت من البيت الي انا اعد فيه انا واهلي ورحنا شقه تانيه كانت عندنا بس برده انا بتاسفلكو لانكو ملكوش زنب في الي انا فيه وباذن الله هرفع الصور بس لتونا بس عشان انا مصورتش غيره بالمبيل وهوه حتي اتباع كل الي كنت عمله منه لمجموعه نصبت عليه ولغايه دلوقتي والله مخدتش منهم غير العربون الي كانو دفعينه الي هو 280 جنيه بس انا حاسس ان ربنا بيعقبني عشان الي انا بعملو ده غلط لاني بساعد الناس انهم يمتلكو اداه قاتله مع ان اصدي خير والله بس قل لن يصيبنا الا ماكتب الله لنا ويريت تقولولي رئيكم في الي انا بعمله ده اذا كان صح ولاغلط وشكرا
goodzila غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-18, 02:58 AM   #114
وائل طولان
صياد جديد

الصورة الرمزية وائل طولان

المدينه: مدينة نصر
وائل طولان مستواه غير معروف

طبعا صح انا محتاج المسدس علشان ادافع عن اسرتي لان مفيش امن يبقى ازاي انت غلط انا هقولك حاجة مهمة
انت عارف ان اساس جائزة نوبل ان صاحبها كان مخترع اسلحة وليس في غرضه الازية لاحد
وائل طولان غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-18, 03:10 AM   #115
bahy
صياد متفاعل

المدينه: دمنهور-اسكندريه
bahy مستواه غير معروف

سيب دماغى اخى جودزيلا سيب دماغى
bahy غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-18, 03:16 AM   #116
aaaa2000
صياد متفاعل

aaaa2000 مستواه غير معروف

ارجو من الاداره وبشده وألح فى الرجاء غلق الموضوع وايقاف
aaaa2000 غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-18, 03:18 AM   #117
وائل طولان
صياد جديد

الصورة الرمزية وائل طولان

المدينه: مدينة نصر
وائل طولان مستواه غير معروف

ممكن اعرف السبب يا باشا
وائل طولان غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-18, 09:39 AM   #118
mhamed70
صياد جديد

mhamed70 مستواه غير معروف

((وأعدو لهم ماأستطعتم)) - ((وما جزاء المفسدين الى أن يقتلوا أو يقطعوا من خلاف)) - المفروض ندعوا ونساعد جودزيلا حتى يساعدنا على الدفاع عن أنفسنا وكذلك ألحاق الجزاء بالبلطجية والمفسدين - ولكل من يطلب غير ذلك أسأله ما موقفك عندما يغتصب منك حقك من مال وأسرة وعمل وأمان - من مات دون ماله أو أسرته فهو شهيد -
الصح أن أحنا نقطع دابر كل مفسد مبتغي لأمور البلطجة ذي ما عملنا بعد 28يناير أسبوع كامل وقفنا كرجالة مصر ودافعنا عن أنفسنا وأهلينا وشوارعنا وأصبنا وقتلنا كثير من البلطجية وأرباب السجون - ثم من الناحية الدفاعية من الأفضل في المواجهة السيف أم المسدس.
mhamed70 غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-18, 12:47 PM   #119
محمد احمد العنانى
صياد قديم

الصورة الرمزية محمد احمد العنانى

المدينه: السيدةزينب العمرانية الهرم
محمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدىمحمد احمد العنانى عميد بالمنتدى
Exclamation رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده

السلام عليكم ورحمة اللة

الاخ جودزلاا الافضل انك تامن نفسك من البلطجية وتحل معاهم وتشفهم عايزين اية بالحوار وليس بضرب النار

اما بخصوص التعديلات للحماية الشخصية قانونا ممنوعة بس احنا فى فترة انتقالية وصراع بين النظام القديم والجديد ولازم نحمى افسنا واهلنا والبلطجى السوابق مالوش دية والجيش مش مكفى مصر كبيرة جداااااااا واللة المستعان.
غير مقروء 11-03-18, 11:49 PM   #120
dxrx0
صياد متفاعل

dxrx0 مستواه غير معروف

اعذرنى ان لم يكن ردى بالاحترام الكافى

لكن استاذ جودزيلا

كلامك اكثر من افعالك

تقبل كلامى بصدر رحب

لم نرى منك الا كلام وكلام وكلام
dxrx0 غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-19, 01:48 AM   #121
khattab949
صياد جديد

khattab949 مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى khattab949 إرسال رسالة عبر Yahoo إلى khattab949 إرسال رسالة عبر Skype إلى khattab949

انا لو عايز مسدس صوت بلي بكام وايه نوع المسدس
ياريت استفسار وسعر المسدس
callmk@live.com
khattab949 غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-19, 01:57 AM   #122
mostafa baraka
صياد جديد

mostafa baraka مستواه غير معروف

يس يل سيدي انا جديد زي حضرتك و لكنى هقولك اللى انا عرفته فى مسدسيت ايكول p29 و و احد تانى اسمه ايكول تونا الاول 9 مم و التاني 8 مم فى صاموله فى الامام بتتشال و يجب ان تتاكد ان منتصف الماسوره لا يوجد بها بار حديد و ادا توفر هذا فبعد ازالة الصاموله الاماميه كلاهما يضرب بلي و لكن هيشتغل طلقه طلقه الحل بالنسبه للايكول p29 هو مسمار قلاوظ مقاس 17 و بتم خرمه ببنطه 4.5 مم و تنعيم 7 سنون من المسمار هيضرب بالطريقه ديه اوتامتيك و فى مرات ميضربش هذا و الله اعلم و يسترها معانا .
mostafa baraka غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-19, 01:59 AM   #123
mostafa baraka
صياد جديد

mostafa baraka مستواه غير معروف

التونا 450 جنيه
الايكول p29 اسعار كتيره ما بين 800 و 1200 و ممكن اكتر
mostafa baraka غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-19, 02:50 AM   #124
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

اخواني الكرام اعضاء المنتدي في ناس بتقول كلامي اكتر من افعالي بس انا مينفعش اعرض صور زي ديه علي النت كل الناس الي استشرتها في الموضوع ده قالو لي مينفعش تحط دليل اما الكلام فممكن تنكره وتقول كنت بهزر واسائلو الناس الي كلمتني وهما اكتر من 50 واحد وانا رديت عليهم كلهم وفي ناس اتصات ومردتش بس لظروف هما بيبقو يكلموني في وقت انا فيه بحل مشكله مش هينفع ارد واعد علي الاقل ربع ساعه اكلم واشرح وديه اقل مكلمه بتجيلي عشان كده مبردش بس بكون من جوايا زعلان اني مردتش بس هما ناس محترمين وبيقدروا الكلام الي انا بقوله عامه في ناس جيالي يوم الاحد المحله ممكن تسئلوهم وانتو هتعرفو اما الاستاذ المحترم الي بيقولي دماغي فانا عايز اعرف دماغك مالها انا عملتلك اه لو اكلمت معايا هتعرف اذا كنت بكذب اوبكلم صح هوانا هستفيد اه لما اشتغل الناس هنا ده وجع دماغ فظيع انا بيجلي بالخمسين تليفون في اليوم فانا هجيب لنفسي وجع الدماغ علي الفاضي من غير مايكون عندي حاجده انتو قلتولي قبل كده حطولي صور السلاح الصوت الي عندك وانا حطيطه لان ده مش هيجبلي مشكله في ناس كتير كلمتني من النتدي وقالت لي اوعا تبعت الصور عشان خيفين عليا وهما متاكدين من كلامي فا الي مفكرني كداب يفكر ذي مهو عايز انا مش هثبت له حاجه وهو حر اما الي مصدقني يبقا بيفهم ويقدر يبين الكلام الصدق من الكذب وانا قلت قبل كده انا عندي مشاكل هيا الي عطلتني عن الرد والشغل في نفس الوقت فانا مش فاضي ورايا ميت حاجه مشاكل مع بلطجيه ومشاكل مع شريكي وطلبات ناس مش قادر اوفرهلهم بسبب قله البضاعه عندي ده غير الناس الي نصبت عليا فيريت تقدروا الكلام الي انا بقولو انا مش عيل صغير عشان اعد اشتغل في الناس واعد اضحك ده انا بسميه هبل ولو انا بعمل كده ابقا اهبل وعبيط كمانباذن الله علي اخر هذا الاسبوع هتكون كل الانواع جاهزه متعدله باذن الله بس انا طالب منكم خدمه عايزكو تعملوا استفتاء في الموضوع الي انا بعملوا ده عايز اعرف الي انا بعمله ده صح ولاغلط انا كده بفيد الناس ولا بضرهم وبطلب ده من الناس الكبيره والقديمه في المنتدي وعايز اعرف كمان هو حلال ولا كده فلوسه تبقي فلوس حرام وانا مستني ردكم عليا في الموضوع ده قبل اي حاجه والله المستعان وشكرا
غير مقروء 11-03-19, 02:57 AM   #125
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

اما التونا انا شتريت حته واحده من تاجر زميلي حسبهالي والله 550 جنيه وبيقلي كمان دنا مديهالك مستريحه عشان تعرف تطلع منها مصلحه فانا هنزل بكره اسكندريه باذن الله اشتري كرتونه او اثنين لان في ناس بتقولي هوا هناك ب400 جنيه ولو جيبته كده مش هغلي عليكم وشكرا
غير مقروء 11-03-19, 08:38 AM   #126
ahmadkader
صياد قديم

ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
Smile رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goodzila مشاهدة المشاركة
اما التونا انا شتريت حته واحده من تاجر زميلي حسبهالي والله 550 جنيه وبيقلي كمان دنا مديهالك مستريحه عشان تعرف تطلع منها مصلحه فانا هنزل بكره اسكندريه باذن الله اشتري كرتونه او اثنين لان في ناس بتقولي هوا هناك ب400 جنيه ولو جيبته كده مش هغلي عليكم وشكرا
يا سيد جودزيللا ربنا يهديك ، و يا جماعة المسدس الصوت ماتعملش إلا عشان يكون صوت ، و الخواجة اللى صنعه مش أهبل عشان يعمله كدا من غير حسابات كتير فنية و إقتصادية كمان ، لأن اللى ناس كتير ميعرفهوش إن مسدس الصوت اللى هنا ب 1000 جنيه هتلاقيه فى معظم بلاد العالم بما يعادل 300 جنيه ، يعنى هما لما بيبيعوا مسدس ب 50 دولار أكيد هو إتكلف على المصنع 5 دولار بس ، طيب أنهى خامة هيحطها فى مسدس تكلفته الفعلية 5 دولارات ؟
بعيدا بقى عن حوار الوطنية و مصلحة إخواتى و الفيلم ده ، أنا فى رأيى إن اللى بيخليك تمد إيدك فى جيبك عشان تطلع 1000 جنيه تشترى بيها الوهم أسوأ من اللى يسبتك و يخليك تمد إيدك فى جيبك و تطلعله 100 جنيه ، لأن الأولانى بيبيعلك أمل كاذب و ممكن كمان يتسبب فى قتلك و يكون هو اللى دفعك تستعمل سلاح مستفذ مع مجرم مابيرحمش

أستاذ جوزيللا ، متزعلش منى ن بس فيه مبدأ شرعى بيقول ، درأ المفاسد مقدم على جلب المصالح ، و تحويا زى اللى إنتا بتقول عليه ده فيه مفاااااسد كتير جدا .
تقبل مرورى
ahmadkader غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-19, 09:08 AM   #127
dxrx0
صياد متفاعل

dxrx0 مستواه غير معروف

ياريت حد من الناااااااااااااااااااااااس الكتيره ال اتصلوا على جودزيلا
يعرفونا لو سمحتم

ويقولنا كدا اتصلوا بالراجل المحترم دا
وصدقوا كلاموا ف التلفون

يعنى حد يدينا انطباع

لانى بصراحه شايف ان حضرتك فاضى
واحنا مش عاوزين صور
احنا عاوز حاجه فعليه

وشكرا

ومش هننزلك المحله على الفاضى بردو
كل واحد فين وراه سفر محترم لحد عندك
dxrx0 غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-19, 12:34 PM   #128
samy
صياد متفاعل

samy مستواه غير معروف

انا اتصلت بيه فعلا بيه وهو حد مهذب
samy غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-19, 01:08 PM   #129
sameh73eg
صياد متفاعل

sameh73eg مستواه غير معروف

قبل ما تبيع وتشترى قوم روح قول صوتك بلدك محتجالك
sameh73eg غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-19, 01:40 PM   #130
silver_5000
صياد نشيط

الصورة الرمزية silver_5000

المدينه: الجيزة
silver_5000 في بداية الطريقsilver_5000 في بداية الطريقsilver_5000 في بداية الطريقsilver_5000 في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى silver_5000

اقتباس:
قبل ما تبيع وتشترى قوم روح قول صوتك بلدك محتجالك
عين الصح يا ريس
silver_5000 غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-19, 01:46 PM   #131
mohamed_koko
صياد جديد

mohamed_koko مستواه غير معروف

نوعه ايه وبكام لو سمحت ز شكراً
mohamed_koko غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-20, 01:55 PM   #132
awahsh
صياد جديد

awahsh مستواه غير معروف

طب الكلام ده ينفع مع Ekol p29 9mm sliver?
وهيكلف كام؟ و محتاج رصاص كمان

انا awahsh@gmail.com
awahsh غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-20, 03:37 PM   #133
samy
صياد متفاعل

samy مستواه غير معروف

ياياشا والنبي ارقع الصور
samy غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-20, 05:29 PM   #134
younisst
صياد متفاعل

younisst مستواه غير معروف

ممكن اشوف شكل المسدس التونا
غير مقروء 11-03-20, 08:18 PM   #135
ahmedfarouk
صياد جديد

ahmedfarouk مستواه غير معروف

الاستاذ جودزيلا
بعد التحية 000ارجو الاجابة على بعض الاستفسارات الفنية الهامة التي قد يمثل ردك علييها خلاصة الموضوع
1-هل يتم الإعتماد على الماسورة الاصلية بعد تفريغها ام يتم وضع ماسورة داخلها بقطر المقذوف الجديد؟؟
2-في حالة وجود ماسورة جديدة 4.5 مم داخل الماسورة 9 مم كيف تتجه البلية للماسورة الجديدة؟؟"بدون مشاكل
3-هل يوجد تعديلات أخرى "للتشجيع على سلامة التجربة"
4-ما هي المخاطر التي قد تصيب المستخدم نفسه وخاصة بعد ضرب 50 طلقة مثلا؟؟
5-ما هي دقة التصويب على مسافة 10 متر مثلا ؟؟
6-هل متوفر لديك الان ecol -p29 معدل ؟؟و كم سعره و كيف نستلمه "او ما هو المتوفر"
و شكرا و عفو ا على الإطالة
ahmedfarouk غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-21, 03:30 AM   #136
samy
صياد متفاعل

samy مستواه غير معروف

ياريت حديررررررد
samy غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-21, 04:40 AM   #137
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

نرخص المسدسات ازاي
غير مقروء 11-03-21, 04:50 AM   #138
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
غير مقروء 11-03-21, 04:54 AM   #139
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

هقولكو حاجه انسو الموضوع ده تعالو نشوف موضوع التراخيص
غير مقروء 11-03-21, 05:03 AM   #140
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

انا علي فكره توصلت لطريقه عمل اششخان الحلزوني بس هو صعب شويه بس عملتته لمسدس واحد وخدته لنفسي لانه مكلف بيكلفني لششخان الواحد 150 جنيه ثمن بنطه علي شكل الششخان
غير مقروء 11-03-21, 05:31 AM   #141
samy
صياد متفاعل

samy مستواه غير معروف

المسدس الي بيضري بلي 1500جنيه ولا انا فهمت غلط
samy غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-21, 09:18 AM   #142
أبومريم
صياد جديد

أبومريم مستواه غير معروف

المسدس اللي كنت بتبيعه ب 600 خليته ب 1500 و مش 2000 عشان خاطرنا؟!!!!
و تكلفة التعديل بعد ما كانت 100-150 جنيه بقت 600 جنيه؟
أبومريم غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-21, 11:25 AM   #143
khaloda2002
صياد جديد

khaloda2002 مستواه غير معروف

على فكره يا شباب أنا كلمته و جربت شغله فى مسدس تونا بلى بجد السلاح ممتاز و حجمه صغير و ضربة البلى قويه و هو انسان مهذب جداً
و لو بعد اذنه طبعاً وافق انشر صورة التونا المتعدل انا على استعداد انشرها
khaloda2002 غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-21, 12:02 PM   #144
khaloda2002
صياد جديد

طبعاً انا ساكن فى مكان مقطوع و كل المبانى اللى حوليا لسه تحت الانشاء
غير مقروء 11-03-21, 01:48 PM   #145
samy
صياد متفاعل

samy مستواه غير معروف

يكام ياباشا هو باعه ليك
samy غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-21, 01:51 PM   #146
khaloda2002
صياد جديد

أنا اشتريته عن طريق وسيط و اتضحك عليه فيه بس بعد كده شفت الموضوع على النت
غير مقروء 11-03-21, 01:52 PM   #147
khaloda2002
صياد جديد

و عرفت السعر ب 600 جنيه المسدس و الطلق ب 200جنيه طبعاً ده قبل ما تترفع
غير مقروء 11-03-21, 01:55 PM   #148
samy
صياد متفاعل

samy مستواه غير معروف

طيب هو بيبيعه بكام
samy غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-21, 02:06 PM   #149
khaloda2002
صياد جديد

هو كان كاتب فى الموضوع فى الاول ب 600 جنيه و الطلق ب 200 جنيه بس بعدها رفع السعر
غير مقروء 11-03-21, 02:19 PM   #150
samy
صياد متفاعل

samy مستواه غير معروف

انااسف ده بيسمي اه ارجو الرد
samy غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-21, 02:49 PM   #151
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

gr] لقد تم وقف الموضوع تماما واعتبروني كنت بهزر واوبكدب اي حاجه بقا ذي منتوا شيفين وانا مش شغال غير في مسدسات الصوت ولو عايزين تعرفو انا بقول كده ليه دورو علي الجسوس الي في المنتدي وخدوبالكو من الكلام الي بتقولوه مباحث النت شغاله ولقد وقفت الموضوع ولا عادفي ب1500 ولا حتي 400 وشكلي كمان هقفل محل ادوات الصيد وهشتغل في البلالين الي عايز بلونه حمره او خضره عندي اما السمره هبعت اجبهلكو وسلام
غير مقروء 11-03-21, 02:52 PM   #152
A_H_M_A_D
صياد جديد

A_H_M_A_D مستواه غير معروف

اقتباس:
الانوع الوحيد المتوفر هو التونا وسعره 1500 وده من الاخر عشان خاطر اعضاء المنتدي انا بديه لاي حد هنا 2000 جنيه ومعدش عندي غير 18 قطعه هبعهم ومش عامل الموضوع ده تاني لاني عملت استخاره وانا مش عايز اشيل زنب حد و18قطع دول هديهم لناس اكون واثق انهم هيستخدموهم لدفاع عن اموالهم واسرتهم ويكون فوق مستوي الشبهات والي عاوز صور انا مبرفعش صور لاحجات زي ديه انا مش اهبل اودي نفسي في دهيه بايدي وانا صلا يعتبر خسرت من الموضوع ده مكسبتش زي ما الناس متخيله السبيكه بتكلف من 600 ل700 جنيه غير اجره الخراط غير 12 طلقه بجرب بيهم ثمن الواحده 15 جنيه غير تعبي والمخاطره الي انا فيها فانا خسران خسران عشان كده دول اخري وشكرا
يعني في نفس الموضوع ده إنت كنت عارض التونا المعدل ب 600 جنيه , والتعديل لوحده ب 200 جنيه

دلوقتي بقى ب 1500 و التعديل ب 700

كده الواحد يلحق يشتري قبل ما توصله 5000 جنيه
A_H_M_A_D غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-21, 03:05 PM   #153
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

خلاص معدش فيه لا ب 600 ولا 1500 معدش فيه غير بلالين عايز بلونه بتنفع لوحد هجم عليك انفخها وفرقعها في وشه هيتخض علطول وهيقول عليك مجنون ويسيبك ويمشي
غير مقروء 11-03-21, 03:10 PM   #154
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

ارجو من اداره المنتدي غلق الموضوع عشان الموضوع ده غلط وفي مسائله قانونيه وانا بعترف اني كنت غلطان اما فكرت اعمل حاجه زي كده عامه الحاجه الي عندي انا رميتها خلاص
غير مقروء 11-03-21, 04:46 PM   #155
smsmn8888
صياد قديم

الصورة الرمزية smsmn8888

smsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريق

جواسيس المنتداء هم اكيد كتيرررررررررررر
غير مقروء 11-03-21, 04:58 PM   #156
ahmadkader
صياد قديم

ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
Smile رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده

اقتباس:
الانوع الوحيد المتوفر هو التونا وسعره 1500 وده من الاخر عشان خاطر اعضاء المنتدي انا بديه لاي حد هنا 2000 جنيه ومعدش عندي غير 18 قطعه هبعهم ومش عامل الموضوع ده تاني لاني عملت استخاره وانا مش عايز اشيل زنب حد و18قطع دول هديهم لناس اكون واثق انهم هيستخدموهم لدفاع عن اموالهم واسرتهم ويكون فوق مستوي الشبهات والي عاوز صور انا مبرفعش صور لاحجات زي ديه انا مش اهبل اودي نفسي في دهيه بايدي وانا صلا يعتبر خسرت من الموضوع ده مكسبتش زي ما الناس متخيله السبيكه بتكلف من 600 ل700 جنيه غير اجره الخراط غير 12 طلقه بجرب بيهم ثمن الواحده 15 جنيه غير تعبي والمخاطره الي انا فيها فانا خسران خسران عشان كده دول اخري وشكرا

يا رجل إتقى الله ، 2000 جنيه فى التونا ؟ هو ده أصلا مسدس ؟ تساوى التونا بالهيكلر ؟ هى الدنيا إتقلبت عشان إفتكاسة إنتا اللى إفتكستها ؟ و قعدت تقول لناس حماية و بلى و حى و خراط و بسهر أعدل و دراسات و مقاسات و حوارات ، و فى الآخر الدنيا بانت ، 2000 جنيه فى التونا !!!!
يا سيدى الفاضل ، هناك شعرة رفيعة تفصل بين الإبتكار و الإشتغالة ، و سيادتك تخطيت هذه الشعرة إلى مرحلة الإستكراد ؟ عارف الإستكراد يعنى إيه ؟ الأكراد فى العراق أنيل من الصعايدة عندنا ( على فكرة أنا صعيدى ) ، و دائما العراقيين كانوا بيعملوا نكت عليهم على إنهم هنادوة . أهو سيادتك بقى تعاملت معانا على إننا هنادوة !!!!

إتقى الله ، و تاجر بس بالصدق و الحق ، لا تحلف على تجارة و كن صادقا هتلاقى الناس بتصدقك علطول ( و لا تجعلوا الله عرضة لأيمانكم ) ، تاجر و إرضى بالقليل
ahmadkader غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-21, 05:57 PM   #157
samy
صياد متفاعل

samy مستواه غير معروف

تصدق بالله انا بجد اتخنفت منك
samy غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-21, 06:34 PM   #158
m.e
صياد متفاعل

m.e مستواه غير معروف

عادى يا جماعه الراجل افتكر اخيرا ان فيه حكومه فى البلد وده شيىء كويس ده معناه ان الامور هديت ومش محتاجين نشترى متعدل وار بى جيه والحاجات دى ونهدا بقى ونفكر فى اليمام والعصافير بس العصافير اللى بطير مش اللى بتدق علشان فيه ناس كتيره دقت عصافير فى الفتره اللى فاتت
m.e غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-21, 08:57 PM   #159
moneey1975
صياد قديم

الصورة الرمزية moneey1975

المدينه: القاهره
moneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريق

انا عندي برني ايطالي ممكن يتعدل
moneey1975 غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-21, 09:01 PM   #160
mostafa_hunter122
Banned

mostafa_hunter122 مستواه غير معروف

يا جماعه سبكو منه مهو باين اصلا من الاول الموضوع وباين الىل هو بيعمله فىالونتدى بقاله مده وكمان اسلوبه وموضعه القديم اللى اتوقف فيه وكل ده كبرو دماغكو دا لا فاتح محل ولا عنده حاجه
mostafa_hunter122 غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-21, 09:16 PM   #161
moneey1975
صياد قديم

moneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريقmoneey1975 في بداية الطريق

السيد المحترم جودزيلا ارجو من سيادتكم الرد علي استفساراتي لاني عندي حوالي 15 طبنجه والموضوع موضع شغل يعني انا هاكل فيهم عيش
فهل ممكن اعرف نوع المسدس Valtro ايطالي 9 ملي ينفع يتعدل والا لا وسعر التعديل كام وتاخد كام يوم وهيبقي اوتوماتيك والا عادي
والنوع التاني برني ايطالي 9 ملي بردو ينفع يتعدل والا لا والسعر كام والوقت وهيبقي اوتوماتيك والا لا
ممكن اسيب رقم تليفوني وحضرتك تكلمني للتواصل في هذا الموضوع
وشكرا
محمد قنديل
0116664141
غير مقروء 11-03-22, 12:20 AM   #162
zegzag
صياد جديد

zegzag مستواه غير معروف

لاحول ولا قوه الا بالله
zegzag غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-22, 01:42 AM   #163
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

مفيش يا جماعه تعديل الي عاوز مسدسات صوت اهلا وسهلا لكن الموضوع الي كنت بكلم فيه ده غلط من اوله لاخره اما الي عايز مسدس تونا صوت ثمنه 550 البلو1300 البروني1500 الريتاي 1500 الجاب 1600 بروني85 1000 جنيه الايكول بي 29 900 الايكول جاكل ديول 1500 والماجنوم1400 الايكولسافا1300 ايكول ارس1100 والبندقيه الكرال التركي1300 وعندي واحده اسباني نوريكا 1400 بس كده ياجماعه ويارت نكون محترمين مع بعض زي مانا محترم معاكو ان مش هعمل حاجه تخالف القانون وانا بعترف اهوه قدام المنتدي اني كنت غلطان وحتي الحاجه الي عملتها والله مابعتها انا رمتها ومش عايز منها حاجه لان فلوسها حرام من الاخر وانا مش هقبل ادخل علي نفسي فلوس حرام انا طلبت استفتاء من اول الموضوع اشتغل ولا مشتغلش بس الصراحه انتو شجعتوني بس الموضوع ده شر وكده كده انت خسران مفهاش كلام اما الناس الي اتخنقت مني هما حرين في نفسهم ومنالاخر الي مش عجبه يشد في حوجبه ههههههههههههواسف اني طولت عليكم وده اخر كلامي في الموضوع ده وشكرا]
غير مقروء 11-03-22, 01:45 AM   #164
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa_hunter122 مشاهدة المشاركة
يا جماعه سبكو منه مهو باين اصلا من الاول الموضوع وباين الىل هو بيعمله فىالونتدى بقاله مده وكمان اسلوبه وموضعه القديم اللى اتوقف فيه وكل ده كبرو دماغكو دا لا فاتح محل ولا عنده حاجه
شكرا ياستاذ مصطفي بس ياريت تتاكد من الحاجه قبل متقولها وشكرا
غير مقروء 11-03-22, 01:55 AM   #165
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samy مشاهدة المشاركة
ياياشا والنبي ارقع الصور
انا معنديش صور عشان ارفعها كله كلام في الهبل
غير مقروء 11-03-22, 01:57 AM   #166
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moneey1975 مشاهدة المشاركة
السيد المحترم جودزيلا ارجو من سيادتكم الرد علي استفساراتي لاني عندي حوالي 15 طبنجه والموضوع موضع شغل يعني انا هاكل فيهم عيش
فهل ممكن اعرف نوع المسدس valtro ايطالي 9 ملي ينفع يتعدل والا لا وسعر التعديل كام وتاخد كام يوم وهيبقي اوتوماتيك والا عادي
والنوع التاني برني ايطالي 9 ملي بردو ينفع يتعدل والا لا والسعر كام والوقت وهيبقي اوتوماتيك والا لا
ممكن اسيب رقم تليفوني وحضرتك تكلمني للتواصل في هذا الموضوع
وشكرا
محمد قنديل
0116664141
انا تصلت بحضرتك بس حضرتك مردتش عليا شكرا
غير مقروء 11-03-22, 02:03 AM   #167
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elhon007 مشاهدة المشاركة
يا جماعه نبوس ايديكم الموضوع ده خطر للاسباب الاتيه /
اولا الماسوره غيرمهيأه لاطلاق شيئ وبالتالى سيضرب مره واتنين وتلاته وبعدين تتفضل حضرتك وتنفجر الطلقه فى وجهك.. ثم من الممكن رد فعل الطبنجه يكون مختلف وتنطر المنزلق فى الوجه .. ده من ناحية الامان
ثانيا انا ساكن جنب ادارة الشرطه العسكريه وكل يوم على الله بيمسكوا ناس عامله ده والله بياخدوا 7 سنين
ارجوكم خدوا بالكوا .. اللهم قد بلغت اللهم فأشهد.
تقبلوا تحياتى
فعلا كلامك صح ميه في الميه انا كنت في غفله وفقت
غير مقروء 11-03-22, 02:07 AM   #168
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
الاخوة الافاضل
اسمحولى ليا تعليق وارجو من الاخ جودزيلا ان يتفق معى
الموضوع دة اخرة البلية فى الطلقات الصوت ولكن لا يمكن واخذر من استخدامة مع طلقات حية
المسدسات الصوت مش حديد ماتستحملش
تحياتى
الله يكرمك ياستاذ بدر يرتني كنت سمعت كلامك من الاول دنا خسرت فلوس بالهبل علي الهبل الي كنت بعمله ده وفشل
غير مقروء 11-03-22, 02:26 AM   #169
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahy مشاهدة المشاركة
سيب دماغى اخى جودزيلا سيب دماغى
اناسيبت دماغك هوه سشيبوانتو د
ماغي بقا ومحدشيتصلبيا
غير مقروء 11-03-22, 02:29 AM   #170
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

الي جميع الاخوه الافاضل مع احترامي ليكم انا مشهرد علي تليفونات بخصوص الموضوع الاهبل الي انا كنت بهزرفيه الموضوع كله نظري مفيش عملي غير حجات بسيطه واترمت في البحر وشكر
غير مقروء 11-03-22, 02:30 AM   #171
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

ياداره النتدي ارحموني والنبي واقفلو الموضوع الاهبل ده عشان انا زهقت خلاص
غير مقروء 11-03-22, 02:32 AM   #172
hassan_hedia
صياد جديد

المدينه: الاسكندريه
hassan_hedia مستواه غير معروف

لو تكرمت انا عايز اشيل التيله المحطوطه فى مصوره المسدس cz
hassan_hedia غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-22, 02:36 AM   #173
hassan_hedia
صياد جديد

المدينه: الاسكندريه
hassan_hedia مستواه غير معروف

التيله الموجوده فى مصوره المسدس czبتتلع الزاى
hassan_hedia غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-22, 02:48 AM   #174
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

سي زد حي ولا اه
غير مقروء 11-03-22, 02:49 AM   #175
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

ولا السي زد الصوت الايطالي ولا البلوسي ولاه بضبط
غير مقروء 11-03-22, 02:49 AM   #176
احمد رافت
صياد متفاعل

احمد رافت في بداية الطريقاحمد رافت في بداية الطريقاحمد رافت في بداية الطريقاحمد رافت في بداية الطريقاحمد رافت في بداية الطريق
Thumbs up رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده

اقتباس:
ياداره النتدي ارحموني والنبي واقفلو الموضوع الاهبل ده عشان انا زهقت خلاص
بجد الله يعينك
يا محمد باشا ومسي ليا علي كل اهل المحله اجدع ناس
احمد رافت غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-22, 02:51 AM   #177
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

انت رحت فين ياستاذ حسان
غير مقروء 11-03-22, 02:52 AM   #178
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد رافت مشاهدة المشاركة
بجد الله يعينك
يا محمد باشا ومسي ليا علي كل اهل المحله اجدع ناس
الله يخليك ياستاذ احمد واهل المحله كلهم بيسلمو عليك وبيقولولك يريت تنورهم وتشرفهم بزيرتك وهما هيعملولك احلي واجب
غير مقروء 11-03-22, 02:58 AM   #179
احمد رافت
صياد متفاعل

احمد رافت في بداية الطريقاحمد رافت في بداية الطريقاحمد رافت في بداية الطريقاحمد رافت في بداية الطريقاحمد رافت في بداية الطريق
Thumbs up رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده

اقتباس:
الله يخليك ياستاذ احمد واهل المحله كلهم بيسلمو عليك وبيقولولك يريت تنورهم وتشرفهم بزيرتك وهما هيعملولك احلي واجب
يامحمد باشا قريب ان شاء الله وشكرا علي ذوقك
احمد رافت غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-22, 09:02 AM   #180
moneey1975
صياد قديم

معلشي اصلي بصحا بدري بحكم الشغل وانتي كلمتني حوالي الساعة 2 وكنت انا نايم
غير مقروء 11-03-22, 01:17 PM   #181
Ahmed Nada
صياد متفاعل

المدينه: القاهرة
Ahmed Nada مستواه غير معروف

برجاء غلق الموضوع, فعلا الموضوع أخذ أكثر مما يستحق
Ahmed Nada غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-03-24, 09:41 PM   #182
omarali_mcse
صياد جديد

omarali_mcse مستواه غير معروف

قمة الاستهبال والتهريج
omarali_mcse غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-04-01, 06:01 AM   #183
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

الموضوع ده محدش قفله ليه هو الاداره فين الموضوع ده خطر جدا وموضوع السبيكه ده خطر برده ممكن المسدس ينفجر زي ما حصل لواحد صحبي وطار من ايده صبعين وربنا يشفيه
غير مقروء 11-04-01, 06:21 AM   #184
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

ابوس رجل الاداره تمسح الموضوع دنا بعمل بحث علي جوجل جالي الموضوع بتاعي انا كده اتشردت دوليا عامه انا غيرت نمره تلفوني والي عاوز يتصل بيق يصبر لحد اما الموضوع ده يتقفل وهشغل النمر القديمه تاني ونرجه نشتغل في مسدسات الصوت زي مكنا بنعمل مش نعمل تجارب تعتبر انتحاريه اوعي حديجرب بقلوكو المسدس طير للراجل الخراط صبعين وكانت تجربه وفشلت والحمد لله وبحمد ربنا انها فشلت لانها لو كانت نجحت كانت اذت ناس كتير وانا اولهم الحمدلله انها فشلت بس والنبي ياداره المنتدي تقفلي الموضوع ده او تمسحيه من علي السيرفر ياما هضطر اهيك علي السرفر واحذف الموضوع بنفسي ومتستقلوش بيا انا نيتورك انجنيرينج بس وقد اعذر من اتمنظر .......والعاقبه في المجرات.... والا هنعملكوا شغل الحرات......... ونديكو بالمكسرات وابقي قبلوني في الامارات .......في بيت الواد بركات ....والا هعملكوا شويه حركات..... وهئلعكوا الشربات .....وهمدكم خمس مرات ........ انت حرين بقا ادي كل الي عندي والي مش عندي كمان هبعت اجيبه عشان يبقي عندي وابقو سلمولي علي غاندي
غير مقروء 11-04-01, 09:51 AM   #185
HanisMs
صياد جديد

HanisMs مستواه غير معروف

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههه

اللى يشوف ردك ده يقول ان الموضوع بجد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يا سيدى ارحم نفسك شويه انت محسسنى انك زعيم مافيا ايطاليا , وانت مواضيعك كلها تهريج ف تهريج فى استهبال

ربنا يهديك ياعم غوريلا
HanisMs غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-04-01, 06:23 PM   #186
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanisms مشاهدة المشاركة

يا سيدى ارحم نفسك شويه انت محسسنى انك زعيم مافيا ايطاليا , وانت مواضيعك كلها تهريج ف تهريج فى استهبال

ربنا يهديك ياعم غوريلا
الموضوع استهبال ياسيدي طب منا عمال اقول كده الاداره مبتحذفوش ليه وعامه شكرا علي اسلوبك المحترم شكلك ولا بلاش
غير مقروء 11-04-01, 07:01 PM   #187
osamaboha
صياد متفاعل

الصورة الرمزية osamaboha

osamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريقosamaboha في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى osamaboha إرسال رسالة عبر Skype إلى osamaboha

اقتباس:

ربنا يهديك ياعم غوريلا
والله انت زي العسل ....فعلا عندك حق
osamaboha غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-04-08, 01:36 AM   #188
Eng Badran
صياد نشيط

الصورة الرمزية Eng Badran

المدينه: الزقازيق
Eng Badran مستواه غير معروفEng Badran مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى Eng Badran

استاذ جودزيلا
اولا شكرا لحضرتك علي اللي عملته كله
ثانيا سيبك من الناس اللي بتشكك فيك والكلام الفاضي ده
ثالثا بصراحة حال البلد حتي بعد الثورة زي الزفت
ياريت حضرتك تتواصل معايا علي الخاص وشكرا
Eng Badran غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-04-08, 04:54 AM   #189
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

انا حاحط الصور عشان اخرص الناس الي بتكلم علي الفاضي بس للاسف انا معنديش حاجه للبيع الجات ديه انا عملتها ورميتها عشان اكتشفت ان فلوسها حرام فخلاص معدش في منها حاجه عندي اولا الموضوع غير شرعي ثانيا كده لو كنت اديت الحاجه ديه لحد كان اذي بيها حد وانا كنت الي هشيل الزنب ده والواحد مش نائص زنوب عامه انا بس بحط الصور عشان اخرص الناس الي بتهوهو كتير بس للاسف الكلام الي هقولوا دلوقتي لناس المحترمين انا والله معدش في حاجه من الجات ديه عندي لاني رميتها مبعتهاش لا ولدتي قالت ليا ان فلوسها حرام ولو بعت حاجه منها انا هسيبلك البيت فالي عاوز حاجه منها يجيب بدله غطس وينزل يدور عليها في بحر ابوعلي هيلقيهم وانا اسف ياجماعه الاسف ده لناس المحترمه فقط الي كانت مصدقاني مش المعقدين الي بيكلمو وخلاص
الصور المصغرة للصور المرفقة
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	Image007.jpg‏
المشاهدات:	91
الحجـــم:	122.3 كيلوبايت
الرقم:	7981   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	Image008.jpg‏
المشاهدات:	80
الحجـــم:	20.6 كيلوبايت
الرقم:	7982   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	Image010.jpg‏
المشاهدات:	79
الحجـــم:	74.5 كيلوبايت
الرقم:	7983   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	Image122.jpg‏
المشاهدات:	81
الحجـــم:	436.4 كيلوبايت
الرقم:	7984   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	Image127.jpg‏
المشاهدات:	85
الحجـــم:	437.6 كيلوبايت
الرقم:	7985  

الاســـم:	Image129.jpg‏
المشاهدات:	84
الحجـــم:	439.6 كيلوبايت
الرقم:	7986   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	Image005.jpg‏
المشاهدات:	84
الحجـــم:	102.1 كيلوبايت
الرقم:	7987   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	Image135.jpg‏
المشاهدات:	89
الحجـــم:	324.3 كيلوبايت
الرقم:	7988   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	Image004.jpg‏
المشاهدات:	75
الحجـــم:	6.1 كيلوبايت
الرقم:	7989   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	Image001.jpg‏
المشاهدات:	75
الحجـــم:	5.2 كيلوبايت
الرقم:	7990  

الاســـم:	Image125.jpg‏
المشاهدات:	88
الحجـــم:	412.6 كيلوبايت
الرقم:	7991   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	Image011.jpg‏
المشاهدات:	114
الحجـــم:	114.2 كيلوبايت
الرقم:	7992  
غير مقروء 11-04-08, 04:59 AM   #190
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

اقتباس:

ربنا يهديك ياعم غوريلا
يريت تكون البيضه نزلت بعدت محططلك الصور انت وشويت المعقدين الي زيك الي بيتهمو الناس بالباطل قلتلكو خلاص الموضوع انا استحرمته بس ليه المعق هيفضل طول عمره معقد حتي لو علقوا علي ديله مكبدعلله تكون ارتاحت
غير مقروء 11-04-08, 05:02 AM   #191
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osamaboha مشاهدة المشاركة
والله انت زي العسل ....فعلا عندك حق
خليك ورا العسل بس اوعا يلزئك
غير مقروء 11-04-08, 09:36 AM   #192
bassem nawar
صياد متفاعل

المدينه: Alexandria
bassem nawar مستواه غير معروف

استاذ جودزيلا بعد التحية و انت عارف اني من الناس اللي بتشجعك , بس كنت عايز اعرف هوا الموضوع فشل ليه ؟؟ الصور شكلها منطقي جدا و مدام انت حاطط مسورة تانيا جوة مسورة المسدس يبقي المفروض انو يستحمل و مينفجرش , و لا الموضوع ناجح بس انت خايف ان اللي يشتري يؤذي الناس بيه ف انتا اللي تاخد ذنوب ؟؟ و شكرا
bassem nawar غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-04-08, 12:51 PM   #193
Eng Badran
صياد نشيط

الصورة الرمزية Eng Badran

المدينه: الزقازيق
Eng Badran مستواه غير معروفEng Badran مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى Eng Badran

سيبك يا استاذ من اعداء الفشل
عموما عشان اريحك انا والله لا بتاع مشاكل ولا خناقات ولا عمري اتعملي محضر في قسم وعشت في الكلية 7 سنين والله ما حصل حتي مشادة بيني وبين واحد
بس انا غاوي نشان يا اخي ورماية وعايز اعمله لمجرد اني اتعلم ضرب النار علي حاجة مش تأذي قصدي يعني مش تأذي مش تموت ولا خطر ولا غير مسموح بيها قانونا
ياريت تتواصل معايا ومتخافش انا مش هخليك تعمله لان حقك تخاف بصراحة
انت بس ساعدني فيه لان العقبة اللي قدامي اشيل الزفت المسمار اللي في الماسورة ده
electronics-engineer@live.com
Eng Badran غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-04-08, 12:58 PM   #194
michael
صياد متفاعل

michael مستواه غير معروف

انا لو جيبت ايكول تونا وشلت الصموله الانكيه وضربت بيه ممكن يعور حد على بعد 1 متر ؟
michael غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-04-08, 06:34 PM   #195
unforgiven
صياد جديد

ياعم ارحمنا بقى انا اتنفخت منك بصراحة دا انت لكاك لك وكلامك كله فشر وهجص دا انت جبار ارحمنا واخلع بقى يا عم الغوريلا انت
غير مقروء 11-04-08, 07:02 PM   #196
احمد الجزار
صياد جديد

احمد الجزار مستواه غير معروف

ايه احسن مسدس صوت فى السوق يتحول الى طلق البلى
احمد الجزار غير متواجد حالياً  
غير مقروء 11-04-08, 10:01 PM   #197
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة unforgiven مشاهدة المشاركة
ياعم ارحمنا بقى انا اتنفخت منك بصراحة دا انت لكاك لك وكلامك كله فشر وهجص دا انت جبار ارحمنا واخلع بقى يا عم الغوريلا انت
انتوتيهشوف مقلب زباله وتروح ترمي نفسك فيه وعلي فكره انت الي هجاص واهبل وكمان قليل الادب من رفعتلكو الصور كمان مش مسدق اولع بجاز وسخ الي زيك هما الي بوظو البلد ديه لانهم عندهم حقد وغل من اي واحد بيعمل حاجه كويسه وعامه انت كلامك ملوش اي معني بنسبالي بس كلان واحد اهبل مش اكتر انا رئي تش
غير مقروء 11-04-09, 01:36 AM   #198
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

اقتباس:
انتوتيهشوف مقلب زباله وتروح ترمي نفسك فيه وعلي فكره انت الي هجاص واهبل وكمان قليل الادب من رفعتلكو الصور كمان مش مسدق اولع بجاز وسخ الي زيك هما الي بوظو البلد ديه لانهم عندهم حقد وغل من اي واحد بيعمل حاجه كويسه وعامه انت كلامك ملوش اي معني بنسبالي بس كلان واحد اهبل مش اكتر انا رئي تش
محدش سمعلك صوت ليه يان فورجيفن انت ولاانت ولاخلاص حطيط جزمه في بوئك واتخرصت بعد ىاما شوفت الصور
غير مقروء 11-04-09, 01:40 AM   #199
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

اقتباس:
انا حاحط الصور عشان اخرص الناس الي بتكلم علي الفاضي بس للاسف انا معنديش حاجه للبيع الجات ديه انا عملتها ورميتها عشان اكتشفت ان فلوسها حرام فخلاص معدش في منها حاجه عندي اولا الموضوع غير شرعي ثانيا كده لو كنت اديت الحاجه ديه لحد كان اذي بيها حد وانا كنت الي هشيل الزنب ده والواحد مش نائص زنوب عامه انا بس بحط الصور عشان اخرص الناس الي بتهوهو كتير بس للاسف الكلام الي هقولوا دلوقتي لناس المحترمين انا والله معدش في حاجه من الجات ديه عندي لاني رميتها مبعتهاش لا ولدتي قالت ليا ان فلوسها حرام ولو بعت حاجه منها انا هسيبلك البيت فالي عاوز حاجه منها يجيب بدله غطس وينزل يدور عليها في بحر ابوعلي هيلقيهم وانا اسف ياجماعه الاسف ده لناس المحترمه فقط الي كانت مصدقاني مش المعقدين الي بيكلمو وخلاص
انا بعيدلك كلامي اهوه تاني عشان عايز اشوف ردك اه
غير مقروء 11-04-09, 03:18 AM   #200
sanset
صياد متفاعل

الصورة الرمزية sanset

المدينه: الاسكندرية
sanset مستواه غير معروف

طب والله مجهود تشكر علية حتي لو فشلت ذي منتا بتقول مش مهم يكفي المحاولة والمرة الجاية تصيب ان شاء الله ومتزعلش من رأي حد خلينا ناس ديمقراطين ومحترمين لو في حد مش مصدقك لازم نحترم رأية ووجهة نظرة ولو حد مصدق بردة نحترم رأية ووجة نظرة ربنا يوفقك والي الامام دائما يا اخي والله الموفق
sanset غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

sponsor links

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم