الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-06-13, 09:59 PM   #1
mozo00
صياد متفاعل

mozo00 مستواه غير معروف
افتراضي Re: المسدس الصينى نورينكو ان بى 22

مساء الخير يجماعه الطبنجة دية تحفة بكل المقايس سهله التركيب والفك وصوتها رائئئئع وجميله جدا وخفيفة جدا انا ضربت بيه مكنتة مصدق انها صيني والله انا ضربت بالزيج زور 228 والبطبنجة دية مش ممكن احسن ميت مرة
من الزيج زور رائعه الجمال
mozo00 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 12-06-13, 10:20 PM   #2
Kased
صياد جديد

المدينه: القاهرة
Kased مستواه غير معروف
افتراضي رد: المسدس الصينى نورينكو ان بى 22

الخ الفاضل انا لم اجرب هذا المسدس ولكن سمعته جيدة جداً نقلا عن المنتديات الاجنبية و reviews بس انا من غير زعل ليا بس تعقيب علي كلمة أحسن من السيج ميت مرة!!!!!!
السيج رقم واحد في العالم باعتراف كل الخبراء و قادت الشركة العالم كله في مجال المسدسات الشخصية ذات high capacity و الدقة و ذلك بموديل p225 ثم بعد ذلك الأسطورة p226 و بعد ذلك بدات الشركات الكبري تحوز حزوها
حتي الشركات الكبري المشهورة بالدقة ذي cz لا تجرؤ انها تقول أحسن من سيج
وللعلم أدق مسدس 9 mm في العالم هو سيج p210 و هو من انتاج اوائل القرن الماضي و لا يزال ينتج و سعره غالي جداً فوق 3000 دولار في الوقت الي اغلب المسدسات في حدود 500 الي 1000 حتي باقي موديلات السيج
رجاءا اخي العزيز موش تزعل مني اصل انا متعصب السيج شوية
و تقبل تحياتي واحترامي
Kased غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-14, 07:57 AM   #3
TRIGGER
صياد متفاعل

TRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريق
افتراضي رد: Re: المسدس الصينى نورينكو ان بى 22

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mozo00 مشاهدة المشاركة
مساء الخير يجماعه الطبنجة دية تحفة بكل المقايس سهله التركيب والفك وصوتها رائئئئع وجميله جدا وخفيفة جدا انا ضربت بيه مكنتة مصدق انها صيني والله انا ضربت بالزيج زور 228 والبطبنجة دية مش ممكن احسن ميت مرة
من الزيج زور رائعه الجمال
اما معاك قوى ان ضربها انعم من السيجزاور. انما عمر ابرتها اﻻفتراضى مش زى السيجزاور خالص.
TRIGGER غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-06-17, 02:10 PM   #4
Compact
صياد قديم

الصورة الرمزية Compact

Compact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريق
افتراضي رد: Re: المسدس الصينى نورينكو ان بى 22

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة trigger مشاهدة المشاركة
اما معاك قوى ان ضربها انعم من السيجزاور. انما عمر ابرتها اﻻفتراضى مش زى السيجزاور خالص.
كلامك مضبوط ... الموديل ده بيبتدى يظهر فيه مشاكل فى الابرة و لا يمكن استعماله كسلاح تدريب
Compact غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links