1. youtube
  2. new
الإعلانات
الإعلانات

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

موضوع مغلق
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع

غير مقروء 12-05-21, 02:49 PM   #41
ايهاب علي
صياد نشيط
الصورة الرمزية ايهاب علي

ايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيده ايهاب علي غير متواجد حالياً

شكرا لادارة المنتدي المحترمين علي الفكرة الرائعه و تحية تقدير لاستاذ محمد وفيق وشكر خاص له علي اسلوبه المهذب و الرقي في التعامل ..... حقيقي شرف ليا انضمامي لهذا المنتدي الرائع

التوقيع: بيبو

غير مقروء 12-05-21, 04:22 PM   #42
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى pooforever_2010 غير متواجد حالياً

الله ينور يا استاذ حسن بجد مجهود جبار

اكيد عشان تقدر توفر المميزات دى تعبت جدا
بس انت راجل يعتمد عليه
واعتبرنى مسئول عن منطقه شبرا وشبرا الخيمه بامر الله

بدايه موفقه وعقبال متتفقلنا مع كل محلات اسلحه مصر

بس طاقم الادارة تبقى كارينهاته ببلاش
وكل فرد فالادارة ليه بندقيه ديانا عشان مجهوده
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

بس احلى ميزة فالموضوع ده انى حشوفك مرتين فالاسبوع عشان اوديلك الطلبات واستلم الكارنيهات

بالتوفيق واحلى تقييم لعيونك يا باشا

التوقيع:
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور

غير مقروء 12-05-21, 04:23 PM   #43
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى pooforever_2010 غير متواجد حالياً

مبروك الوسام يءا باشا وعقبالنا
للاسف التقييم مقفول
مع موضوع مهم يستاهل تقييم عالمى

التوقيع:
تحياتى
ابو نور

غير مقروء 12-05-21, 04:46 PM   #44
قناص المنوفيه
صياد متقدم
الصورة الرمزية قناص المنوفيه

قناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريققناص المنوفيه في بداية الطريق قناص المنوفيه غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى قناص المنوفيه

يجماعه انا من فرحتى قلت اقول لعمى المستشار محمود (القناص فليفل)
على موضوع الكارنيهات ده ورده صدمنى للاسف
قالى ان موضوع الكارنيهات ده لازم يكون رسمى بمعنى انها لازم تبقى
رابطه مرخصه ومشهره وان الكارنيه ده نفسه ممكن يعرض حامله للمسائله
القانونيه لانه مش كفايه انه طلع باسم منتدى
يعنى على سبيل المثال انا صيدلى عشان كده معايا كارنيه من نقابه الصيادله
انما لو واحد مش صيدلى وعمل كارنيه لنفسه انه صيدلى هيتعرض للمسائله القانونيه
انا عارف ان الهوايه تفرق عن المهنه بس انتم عارفين دماغ حكومتنا والقانون المصرى الزكى بتاعنا
للاسف انا الموضوع ده احبطنى و زعلنى جدا بس اكيد ليها حل وعايز رأيكم

التوقيع:

غير مقروء 12-05-21, 05:47 PM   #45
Orabi
صيــــــــــاد محــــترف& عضو ذهبى
الصورة الرمزية Orabi

اوسمتي

Orabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدى Orabi غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص المنوفيه مشاهدة المشاركة
يجماعه انا من فرحتى قلت اقول لعمى المستشار محمود (القناص فليفل)
على موضوع الكارنيهات ده ورده صدمنى للاسف
قالى ان موضوع الكارنيهات ده لازم يكون رسمى بمعنى انها لازم تبقى
رابطه مرخصه ومشهره وان الكارنيه ده نفسه ممكن يعرض حامله للمسائله
القانونيه لانه مش كفايه انه طلع باسم منتدى
يعنى على سبيل المثال انا صيدلى عشان كده معايا كارنيه من نقابه الصيادله
انما لو واحد مش صيدلى وعمل كارنيه لنفسه انه صيدلى هيتعرض للمسائله القانونيه
انا عارف ان الهوايه تفرق عن المهنه بس انتم عارفين دماغ حكومتنا والقانون المصرى الزكى بتاعنا
للاسف انا الموضوع ده احبطنى و زعلنى جدا بس اكيد ليها حل وعايز رأيكم
عفواً سيدي الفاضل هذا الكلام غير صحيح بالمره. أنا لسه قافل التليفون مع محمود بك فليفل و هو كان فاهم الموضوع بطريقه خاطئه، كان فاهم ان الكارنيه معمول كأنه من جمعيه مشهره و أوضحت له أن موضوع إصدار كارنيه للمنتدي ليس عليه أي شبهه جنائيه بل بالعكس طبقاً للمكتوب علي الكارنيه هو إيضاح لعضوية بالمنتدي و بناء عليه:
1- تتمتع بكل المزايا حاملي الكارنيه
2- نص القانون بعدم تجريم البنادق الهوائيه موجود علي ظهر الكارنيه علشان لو حد قالك البندقيه ممنوعه أو حاول يأخذها منك أقراء له القانون من علي الكارنيه علي طول
3- الكارنيه به رقم بطاقة قومي لتأكيد أن حامل الكارنيه صاحبه
4- الكارنيه لا يتخطي أي إجراء أو تصريح مطلوب من جهة سياديه و لذلك لا يعتبر إصداره خرق للقانون

لقد ناقشت محمود بيه بهذه النقاط و إقتنع تماماً. و تأكد سيدي الفاضل أن المنتدي لا يقوم بإصدار شيء الا بعد التأكد من صحته خوفا علي أنفسنا كإدارة من المسأله قانونيا و خوفا علي إخوتنا في المنتدي. و متقلقش طاقم الإدارة كله طلع كارنيهات

تقبل تحياتي

التوقيع:
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
[CENTER]

التعديل الأخير تم بواسطة Orabi ; 12-05-21 الساعة 05:53 PM.

غير مقروء 12-05-21, 05:58 PM   #46
ابوجودة
صياد نشيط
الصورة الرمزية ابوجودة

ابوجودة في بداية الطريقابوجودة في بداية الطريقابوجودة في بداية الطريقابوجودة في بداية الطريقابوجودة في بداية الطريق ابوجودة غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ابوجودة

بارك الله فيكم هو ده الكلام
انا من مدينه السلام ممكن رقم التليفون للتواصل

التوقيع: لااله الا الله محمد رسول الله

غير مقروء 12-05-21, 06:20 PM   #47
Orabi
الصورة الرمزية Orabi

اوسمتي

Orabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدى Orabi غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 مشاهدة المشاركة
مبروك الوسام يءا باشا وعقبالنا
للاسف التقييم مقفول
مع موضوع مهم يستاهل تقييم عالمى
ربنا يخليك يا محمد أنت إنسان قمة الذوق و الأدب و حب الخير للجميع. يا باشا أنت كارنيهك أنا هجيبه لحد عندك.

تسلم يا باشا و تقبل تحياتي

التوقيع:
[CENTER]

غير مقروء 12-05-21, 06:33 PM   #48
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

الله يخليك يا ابوعلي كلك واجب
شكلك مخدتش بالك من المشاركه اللي فبلها
انا معاك فشبرا يا باشا
تحياتي

التوقيع:
تحياتى
ابو نور

غير مقروء 12-05-21, 06:39 PM   #49
Orabi
الصورة الرمزية Orabi

اوسمتي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 مشاهدة المشاركة
الله يخليك يا ابوعلي كلك واجب
شكلك مخدتش بالك من المشاركه اللي فبلها
انا معاك فشبرا يا باشا
تحياتي
يا كبير أخدت بالي .. و من غير ما تقول أنا كنت حاطط أسمك في الموضوع اللي هينزل النهارده بليل علشان نظبط الدنيا في الموضوع ده.
أنا ليه الشرف إني أشوفك مرتين في الأسبوع يا باشا

التوقيع:
[CENTER]

غير مقروء 12-05-21, 06:42 PM   #50
الزمر
صياد جديد

الزمر مستواه غير معروف الزمر غير متواجد حالياً

انا معاكم بس مشاركاتي قليله في المنتدى اعمل ايه ؟؟

التوقيع: محمد يحيى الزمر

موضوع مغلق

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم