الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-08-15, 12:02 PM   #1
tarekvb
مشرف عام سابق

الصورة الرمزية tarekvb

المدينه: القاهرة
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: هيه دى المطاوى بس محدش يتعقد ويقولى قرن غزال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkhalaf مشاهدة المشاركة

انا بعشق الاسلحة البيضاء ..... وانا عامل مواضيع عنها كتير ...... بس حسيت ان احنا طلعنا من جو الصيد اللى بقت مواضيعه قليلة جدا ....... وانا مقصدش والله ان حضرتك بتروج للبلطجية ....... كل اللى انا اقصدة ان احنا نرجع تانى نهتم بالصيد وبادواتة ...... وعندى تعليق بسيط بالنسبة للذبح فسكينة المطبخ الصغيرة تفى بالغرض وسعرها بسيط ... مش نجيب حاجة بـ 200 ولا بـ 50 جنية !! علشان نذبح بيها .... لا كدة بنضحك على بعض ..... صح ولا لا ؟!؟!؟ ........ تحياتى للجميع
واحد عنده القدرة المالية يجيب حاجة بــ 1000 جنيه يذبح بيها ايه المشكلة وغير كيدا تعليقك بخصوص اعتراضك على الاسلحة البيضاء حطه فى اغلب المواضيح يعنى مش هنا فقط
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-08-15, 12:06 PM   #2
msa_79
صياد متقدم

msa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريقmsa_79 في بداية الطريق
افتراضي رد: هيه دى المطاوى بس محدش يتعقد ويقولى قرن غزال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb مشاهدة المشاركة
واحد عنده القدرة المالية يجيب حاجة بــ 1000 جنيه يذبح بيها ايه المشكلة وغير كيدا تعليقك بخصوص اعتراضك على الاسلحة البيضاء حطه فى اغلب المواضيح يعنى مش هنا فقط
مع احترامي ليك يا طارق باشا وانت عارف اني بحبك الراجل مغلطش وانا عجبني جدااا تعليقه اللي نشره في عدة مواضيع عايزين نرجع تاني للصيد
ولو نرجع للاصل والصح هلي التجارة في الاسلحة البيضاء جائزة قانونا ام لا؟؟؟؟؟؟؟
msa_79 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

الكلمات الدلالية (Tags)
مطاوى سوسته وقرن غزال

sponsor links