الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-05-17, 02:54 AM   #1
mido
صياد متفاعل

الصورة الرمزية mido

المدينه: 6 اكتوبر
mido مستواه غير معروف
افتراضي الخوف من شراء سلاح من محلات الاسلحه او من اعلانات من علي النت

السلام عليكم

دلوقتي انا عاوز اشتري ايه حاجه من محلات السلاح او اعلانات من علي النت زي الاليكتريك والمطاوي الامريكي دي بس خايف لاتمسك بيها مع العلم انا هويتي تجميع الاسلحه وخاصه الاسلحه البيضاء وطبعا انما الاعمال بالنيات ولكل امرء ما نوي . بس اخاف اشتري السلاح من محل ولا حاجه وانا طالع اتمسك بيه وطبعا الجيش اللي ماسك يعني احكام عسكريه
و الاعلانات بتاعت النت ممكن يقول اوصلك السلاح اي حته بس اخاف يتمسك بيه هيشيل الليله وممكن انا اشيل معاه والحاجات دي من غير تراخيص ياريت حد يقولي اتصرف ازاي او اي حد بيشتري الخاجات دي من محل يقولي عادي ولا فيها قلق ولا ايه ومن علي النت برضو الموضوع سالك ولا في مشاكل
mido غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-05-17, 03:12 AM   #2
osama2011
Banned

المدينه: الشرقية
osama2011 نتمنى ان يقوم بتطوير نفسه (غير مرحب به )
إرسال رسالة عبر MSN إلى osama2011
افتراضي رد: الخوف من شراء سلاح من محلات الاسلحه او من اعلانات من علي النت

والله طالما انت قلقان كده يبقي بلاش وابعد عن الحاجات دي لحد ما الأمور تهدي شوية لأن واضح انك متوتر وممكن يبان عليك بسرعه ان معاك حاجة
ا
osama2011 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-17, 03:13 AM   #3
دكتور عابدينوف
صياد متقدم

دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى

انا اشتريت وسافرت بيه ورجعته تانى وكل دا ولا حاجة حصلت الحمد لله بس المهم يكون معاك شنطة تشيل فيها وماحدش باذن الله هيوقفك كدا من غير سبب ابعد بس عن الشوارع الى فيها مشاكل
اما الى بيبيع فدا شغله ماتشلش همه ماهو اكيد عامل حسابه فالمكسب على انه بيخاطر ومواصلات وكدا يعنى
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-17, 07:12 AM   #4
صقر ابوحسانين
صياد متفاعل

صقر ابوحسانين مستواه غير معروف

طلما انت خايف بلاش لان الخوف ده هيبان على وجهك لو قبلت كمين جيش اوشرطه وبالتالى هيوقفك طلما انت خايف سيبك من المواضيع دى وبلاش مشاكل لحسن اللى هيتمسك على النيابه العسكريه ودى مصيبه
صقر ابوحسانين غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-18, 12:00 AM   #5
mido
صياد متفاعل

الصورة الرمزية mido

mido مستواه غير معروف

ما المشكله انا محتاج السلاح ده النهارده قبل بكره لانو في مساجين هربت عندنا 30 واحد وكان في ضرب نار وشكلها الدنيا هتخرب عندنا وربنا يسترها
غير مقروء 11-05-18, 12:20 AM   #6
smsmn8888
صياد قديم

الصورة الرمزية smsmn8888

smsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريق

حاجة غربة جدااا
حضرتم معاك عربية بلاش
لو انت مشيت شايل شنطة اليومين دول وركبت مترو وموصلات في الصباح قبل 12 باليل مثلا هل حدث وحد من الشرطة وقفك مثلا وفتشك او الجيش ؟؟؟؟؟؟
يبقي انت قلقان لية انت شايلة في الشنطة وماشي بية عادي وهو مسدس صوت واضح جدااا اخرة هيتحرز عندهم لاثبات انة صوت بس لية بقي قلقان يالشكل تات
غير مقروء 11-05-18, 12:24 AM   #7
أميجو
صياد متقدم

الصورة الرمزية أميجو

المدينه: مدينة نصر / القاهره
أميجو مستواه غير معروف

لو خفت متعملش
و أن عملت متخفش
كن على حذر من الكريم إذا أهنته أو من العاقل إذا أحرجته أو من اللئيم إذا أكرمته أو من الفاسق إذا عاشرته أو من الأحمق إذا ماذحته وإنى ذقت الطيبات فلم أجد أطيب من العافية وإنى ذقت المرارات كلها فلم أجد أمر من الحاجة إلى الناس ونقلت الحديد و الصخر فلم أجد أثقل من الدين وأعلم أن الدهر يوم لك و يوم عليك ،فإذا كان لك فلا تبطر وإن كان عليك فاصبروكلهما سيخسر.
حديث سيدنا على بن أبى طالب (رضى الله عنه و أرضاه) .
أميجو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-18, 12:43 AM   #8
mido
صياد متفاعل

الصورة الرمزية mido

mido مستواه غير معروف

القلق انو من قدام محلات السلاح سمعت انو بيكون في زي مخبرين كده الواحد اول لما يشتري السلاح يقومو ماسكينه علي طول والمسدسات دي انا ماليش فيها حتي ولو صوت المهم انا محتار ما بين المطواه الامريكي والايجيبشن ستيك في عضو في المنتدي عاملها بنفسه وحاططها وي الامريكين ستيك بالنسبه اللامريكين ستيك في نوعين نوع نيكل ونوع حديد عادي النيكل احسن بس العادي اطول من النيكل طولهها 75 سم والنيكل 50سم
غير مقروء 11-05-18, 01:33 AM   #9
memocco
صياد متفاعل

memocco مستواه غير معروف

و اية اللى هيوقف مخبر قدام محلات الصوت طالما هو عارف ان مسدس الصوت لا يحتاج ترخيص دى حاجة
الحاجة التانية انو اكيد هما مش فاضيين لدرجة انهم يحطوا مخبرامام كل محل سلاح و لو عملو كدة يبقى الأمن رجع البلد تانى ؟؟؟؟و لا اية رأيك
memocco غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-18, 01:37 AM   #10
ِِAhmedation
صياد جديد

الصورة الرمزية ِِAhmedation

المدينه: القاهرة
ِِAhmedation مستواه غير معروف

انا فى واحد قريبى مستشار ... هو بيقول ان مسدس الصوت مفيش عليه عقوبة يعنى بالكتر لو حد لاقاه معاك هيخدوه يتأكدوا بس انوا صوت و بعدين يرجعهولك تانى .. لكن بلاش تجيب الاسلحة البيضاء زى المطاوى و كدة ...

احسن حاجة تجيبها مسدس صوت او امريكان ستيك او اليكتريك

انا مش عارف اذا كان الاليكتريك ممنوع ولا لأ بس اعتقد انه غير ممنوع لانه مش بيموت
ِِAhmedation غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-05-18, 06:54 AM   #11
blow c06
صياد متقدم

blow c06 مستواه غير معروفblow c06 مستواه غير معروفblow c06 مستواه غير معروف

الاليكتريك ممنوع برده ياباشا و يعامل معلمبة السلاح الابيض..المفروض القوانين تتغير شويه بقى.. النظام القديم عايزنا ماشيين معناش حتى برجل ندافع بيه عن نفسنا... ياباشا لو قلقان من محلات السلاح فى هنا كذا تاجر كويسيب لو عايز اعمل موضوع و نقولك التجار الموثوق فيهم الة احنا اتعاملنا بجد معاهم و انا شخصيا اتعاملت مع اتنين و الاتنين زى الفل و نمرهم موجوده لو عايزها.. واحد فى اسكندريه وواحد فى القاهره بس بتاع القاهره غالى شويه و بعدين مهو عفروتو هنا اهه و هو ملك المطاوى و الاستيك و اللعب ده كله... انا متعاملتش لسه معاه بس هو معانا هنا علطول و عارفينه ولا تفتكر يطلع مخبر برده... هههههه... مساء الفل يا عفروتو
blow c06 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-07, 07:43 AM   #12
Hamdy Ebrahem
صياد جديد

Hamdy Ebrahem مستواه غير معروف

ههه هو فى مخبر اسمه عفرتو ولا ممكن يكون تمويه ؟ ههه انا بهظر طبعا احترامى لجميع الاعضاء هو زى ما الكل قال لو انت شايل حاجه وخايف حتتمسك اصل بتوع الجيش دول بيبقو عاملين زى كلاب الصيد بيشمو الخوف من على بعد ولو انت خايف حيطلعك من بين الف واحد (قليل البخت يعضه الكلب فى المولد) انا عن نفسى اول مرة كنت بمشى بمطوة ايام حظر التجوال كانت اول مرة اشيل فيها سلاح معاى وكنت ببقى خايف وانا ماشى وفى مرة وانا ماشى قابلتنى لاجنه صغيرة ومن هبلى اول ما العسكرى بصلى حسيت انه شاكك فى ولسه جاى على وبيقول لى بطاقتك وقمت مفلسع من ادامه وهاتك يا جرى وهما ما صدقو سابو اللى كان فى ايديهم ودورو الجرى وراى تقولش لقو لقيه واتنين منهم كانو معاهم السلاح بتاعهم وامسك يا جدع وحلق يلا وسبحان الله ولا واحد من اللى فى الشارع مسكنى ولا كعبلنى وربنا سترها نعاى ودخلت شارع ولحقت رمتها ولما مسكونى وقعدو يسالو انت بتجرى ليه وطبعا ده ما كانش بطريقه ادميه ولا زوقيه هما يعنى جابو سيرة الحاج الوالد والست الوالده بكلام ابيح وكان فيهم واحد بيفكر يضرب بس الناس اتجمعت وقاعدو يهللو عليهم حرام عليكو وكده يعنى وهما خافو قولت له اصل انا معييش بطاقه ومعاى اشتراك قطر ولما الناس كترة سبحان الله الحال اتغير 360 درجه ولقيت اللى كان ماسكنى من قفاى ايده بتعدل لى ياقة القميص واللى كان رافعنى من الحزام من ورا ايده بتنفض البنطلون مع العلم ان البنطلون نضيف ولقيت نظرة ابو لهب اللى على وشهم اتحولت لنظرة طفل برئ نايم بياكل رز مع الملايكه وبيقولو لى مش كنت تقول بدل ما تتعب نفسك فى الجرى وتتعبنا معاك وماله اشتراك القطر هو كفر يعنى يا ابنى روح ربننننا يسهلك ...ادى الشرطه اللى فى خدمة قفا الشعب ولا يسو حاجه لما الناس اتجمعت عليهم وروحت اخدت المطوة ومشيت ...وبعدها ولحد دلوقتى بمشى فى بالشنطه وفيها يجى حوالى خمس ست خناجر صناعه يدويه فى الشنطه وبعدى من على الظباط ولا اى حاجه ....انا اسف على التطويل بس المغزى وزى ما قلتم لو انت مش خايف محدش حيشك فيك وعدى من على الظابط ولا كانه موجود او فكر فى اى موضوع وانت معدى عشان ما تديش عقلك مساحه للخوف واحذر من ان انت تغنى وانت معدى من جنبه حيقول انك متكيف واحتمال 80 فى الميه حيوقفك واوعى لو وقفك تخاف حتى لو معاك حاجه واوعى تجرى لو نادى عليك حتى ولو بطريقه متعجرفه فى حاله لو سالك ايه اللى معاك فى الشنطه قول له طلبات للجماعه فى البيت اما لو قال لك وريها لى واصر وطبعا تكون بطاقتك معاك مش معاه ففالحاله دى طلع البور اللى جواك كله ودور الجرى وافتكر انهم لو مسكوك حيعملو فيك ايه وانت حتلاقيك بتجرى بسرعه اسرع من الفيرارى ولو مسكك استهبل واعمل فيها اهبل وقول له اصل امى بعتانى اسنهم او اصل انا بتعلم الجزارة او الواد اللى كان راكب جنبى غير الشنط او انا كنت نازل اجيب ورقة بوسطه وادونى الشنطه دى هديه اعمل فيها عبدو الاهبل وخلاص ... بس خلى عندك ثقه وانت معدى واتحكم فى ضربات قلبك عشان كل اما حتسرع من الخوف ريقق وشفايفك حتنشف وحتعرق وحيبان عليك ...واخيرا انا بعتذر عن الاطاله المببالغه وارجو تقبل المرور الطويل والممل ده
Hamdy Ebrahem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-07, 08:52 AM   #13
BOB20102008
صياد متقدم

الصورة الرمزية BOB20102008

المدينه: مدينه نصر
BOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريقBOB20102008 في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osama2011 مشاهدة المشاركة
والله طالما انت قلقان كده يبقي بلاش وابعد عن الحاجات دي لحد ما الأمور تهدي شوية لأن واضح انك متوتر وممكن يبان عليك بسرعه ان معاك حاجة
ا

انا مع حصرتك فى الرئى

وربنا يستر على الجميع
غير مقروء 11-06-17, 10:03 PM   #14
fesal
صياد قديم

الصورة الرمزية fesal

المدينه: مصر الجديده
fesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيده

ياجماعه ايه القصه الهنديه دي كلها خليك واسق من نفسك وحسسه انه هوا ال يغلطان كله بالادب والزوق واالحترام طبعا ولازم يعرف انه هوا الي غلطان واننك مش انتا الشريحه الي مفرود تتمسك المسجلين خطر والبلطجيه وانك انتا مش شكل بلطجي يعني وتقله حضرتك ويا فندم وان دي للحمايه انتا عار فالبلد مفيهاش امان واهي حاجه تحسس الواحد بالمان مش اكتر انا ابل كدا اتمسكت بسويس نيف ادام القصر الرئاسي الكلام دوت زمان وانا عندي 17 سنه ومكنش معايا بطاقه وقالي هاتلي المطوه التله لا دي غاليه وجيالي من برا كانت ساعتها ب 400ج وانا بصراحه كنت عبيط وبلعب بيها في الشارع وحاططها في الميداليه ومعرفش ان دا القصر الرئاسي المهم الولي طيب تعالا معانا ووقفوا تاكسي قلتله بتوع الشرطه معاهم عربيات شرطه الي انتا مش شايف الطبنجات التله مالحراميه كلهم معاهم طبنجات ايه الجديد الراجل اتخنق مني اوي اموا اتصلوا بالبوكس وجالي ونزل منه ظابط والبوكس كان محمل عساكر برشاشات كاني جي ادمر القصر الرئاسي بالسويس نيف ديت المهم نزل الظابط وبيقلي في ايه التله المطوه ديت بتاعتي وانا في الكشافه وجيالي هديه وانا كنت بلعب بيها كان ساعتها المخبر الي وقفني اخدها مني الظابط اله اديهاله والي امشي
الفكره في المنظر مدام شكلك ابن ناس خلاص جمد قلبك هيخاف انك تكون مسنود وطول منتا بتتكلم باحترام وحاسس انك عارف القوانين يبقا خلاص وكمان احنا بعد الثوره يعني مفيش خوف خل يواثق من نفسك انتا شايل سلاح عشان تدافع عن شرفك وكرامتك وعرضك مش عشان تاذي حد
fesal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-17, 10:11 PM   #15
بسام سعيد
صياد قديم

الصورة الرمزية بسام سعيد

المدينه: القاهرة
بسام سعيد في بداية الطريقبسام سعيد في بداية الطريقبسام سعيد في بداية الطريقبسام سعيد في بداية الطريقبسام سعيد في بداية الطريقبسام سعيد في بداية الطريقبسام سعيد في بداية الطريقبسام سعيد في بداية الطريق

على فكرة
انا سمعت من احد اصدقائي وهو يعمل بمباحث قصر النيل
ان فعلا علشان يجيبوا شغل فعلا بيمسكو الناس من قدام المحلات السلاح
لكن الي يقدر ويفهم قانون بيعرف يخلص منهم
وللعلم بالتاعون مع اصحاب المحلات
والله اعلم
غير مقروء 11-06-21, 12:42 AM   #16
waleedrd
صياد متفاعل

المدينه: القاهرة / النزهة
waleedrd مستواه غير معروف

يا جماعة بطلوا اشاعات , مخبرين ايه وهبل ايه اللى قدام محلات السلاح , الناس داخلة طالعة على المحلات وصوت المسدات كل 5 ثوان للتجربة فى وسط البلد وشبرا ولا حد مسك حد ولا حاجة , الشرطة دلوقت مش ذى زمان ما يقدرش أى حد مهما تكن رتبته ان يعترض طريق أى حد محترم ,
طول ما انت شكلك محترم وبطاقتك فيها وظيفة محترمة أو مؤهل جامعى , لن يجرؤ أى ما يكون على توقيفك , وبطلوا الخوف ده احنا أبطال الثورة وما خفناش من الموت , هنيجى دلوقت نخاف من المخبر أبو جرنال مخروم
عجيبه والله
waleedrd غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-21, 12:45 AM   #17
كفافى1
صياد متقدم

الصورة الرمزية كفافى1

المدينه: شبرا - مصر
كفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريقكفافى1 في بداية الطريق

كلاكيت تانى مرة
لو خفت متعملش
و أن عملت متخفش
شكرا ياعم اميجو
غير مقروء 11-06-21, 01:22 AM   #18
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

الصورة الرمزية هشام سمير

المدينه: البحيره- القاهره- الاسكندريه
هشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى هشام سمير

يا باشا متقلقش ربنا يسلملك طريقك
وبالنسبه للاخ اللى بيسأل عن الاليكترك فهو ممنوع ونازل جدول
غير مقروء 11-06-21, 03:47 AM   #19
gamopt80
صياد قديم

الصورة الرمزية gamopt80

gamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleedrd مشاهدة المشاركة
يا جماعة بطلوا اشاعات , مخبرين ايه وهبل ايه اللى قدام محلات السلاح , الناس داخلة طالعة على المحلات وصوت المسدات كل 5 ثوان للتجربة فى وسط البلد وشبرا ولا حد مسك حد ولا حاجة , الشرطة دلوقت مش ذى زمان ما يقدرش أى حد مهما تكن رتبته ان يعترض طريق أى حد محترم ,
طول ما انت شكلك محترم وبطاقتك فيها وظيفة محترمة أو مؤهل جامعى , لن يجرؤ أى ما يكون على توقيفك , وبطلوا الخوف ده احنا أبطال الثورة وما خفناش من الموت , هنيجى دلوقت نخاف من المخبر أبو جرنال مخروم
عجيبه والله
الله ينور عليك هو دا الكلام
مش عارف احنا باين اتعودنا على المهانه والذل فا بقينا خايفين من كل حاجه
مخبر ايه الي خايفين منه؟!
ولو الواحد معاه مسدس صوت الظابط اخره هيتحفظ عليه لحد ما يشوفه وبعد كده يخبط راسه في الحيطه
ولو قل ادبه محامي ويتبعت يقدم شكوى وميسكتش الا لما يبهدل الظابط بالقانون
لكن نفضل خايفين من ظابط ولا نيله بعد الثوره دا جبن بصراحه, مدام مبتعملش حاجه ضد القانون ولا يهمك حد
غير مقروء 11-07-15, 01:50 AM   #20
mido
صياد متفاعل

الصورة الرمزية mido

mido مستواه غير معروف

السلام عليكم
انت بتتكلم في مسدسات صوت بتتجرب انا هاوي شراء الاسلحه البيضاء يعني مش قانونيه بعدين مش هينفع ابجح مع الظابط لاني غلطان ويا سلام لو طلع رزل بقا يا ياخد فلوس يا خد السلاح
اول مره جيت اشتري فيها مطواه قرن غزال كان موصي واحد بيها روحت معاه كده عن المحل وراقبته من بعيد المهم
اشتري المطواه وطالع من المحل الا يلاقي اللي ماسكه من ظهره يا علي القسم يا تجيب السلاح راح مطلع 50
اديهاله راح سايبه
غير مقروء 12-02-09, 02:21 AM   #21
bogy
صياد جديد

الصورة الرمزية bogy

المدينه: كفر الزيات
bogy مستواه غير معروف
Thumbs up رد: الخوف من شراء سلاح من محلات الاسلحه او من اعلانات من علي النت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido مشاهدة المشاركة
السلام عليكم

دلوقتي انا عاوز اشتري ايه حاجه من محلات السلاح او اعلانات من علي النت زي الاليكتريك والمطاوي الامريكي دي بس خايف لاتمسك بيها مع العلم انا هويتي تجميع الاسلحه وخاصه الاسلحه البيضاء وطبعا انما الاعمال بالنيات ولكل امرء ما نوي . بس اخاف اشتري السلاح من محل ولا حاجه وانا طالع اتمسك بيه وطبعا الجيش اللي ماسك يعني احكام عسكريه
و الاعلانات بتاعت النت ممكن يقول اوصلك السلاح اي حته بس اخاف يتمسك بيه هيشيل الليله وممكن انا اشيل معاه والحاجات دي من غير تراخيص ياريت حد يقولي اتصرف ازاي او اي حد بيشتري الخاجات دي من محل يقولي عادي ولا فيها قلق ولا ايه ومن علي النت برضو الموضوع سالك ولا في مشاكل
و انا محتاج كميه من المطاوى الخشب ممكن حد يساعدنى
bogy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-09, 02:23 AM   #22
bogy
صياد جديد

الصورة الرمزية bogy

المدينه: كفر الزيات
bogy مستواه غير معروف

بس انا عايز واحد اتعامل معاه علتووووووووول بس يكوون امين و بيفهم فى الاصول و جدع و يتصاحب كمان
bogy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-09, 02:29 AM   #23
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى

الصورة الرمزية ahmed yasser

المدينه: الزقازيق
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser

اتوكل على الله واشترى اللى انتا عايزه
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-09, 02:44 AM   #24
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

المدينه: αℓєχαη∂яια
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ

اوعى تفكر تشترى خاجة من على النت
لو عايز مطاوى عندك اعضاء المنتدى شوف حد
تثق فيه ويكون مشهور فيهم وعيش معاه
انا من اسكندريه واشتريت حاجات من القاهرة
والسكة تمام جدا ان شاء الله ربنا يوفقك

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-09, 03:22 AM   #25
NEW_Year
ادمن صفحة المنتدى

اوسمتي

المدينه: في بلاد الله الواسعة
NEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صقر ابوحسانين مشاهدة المشاركة
طلما انت خايف بلاش لان الخوف ده هيبان على وجهك لو قبلت كمين جيش اوشرطه وبالتالى هيوقفك طلما انت خايف سيبك من المواضيع دى وبلاش مشاكل لحسن اللى هيتمسك على النيابه العسكريه ودى مصيبه
11111111111111+
NEW_Year غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم