الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-04-16, 08:34 PM   #1
Mohamed Mahmoud
الادارة العليا

اوسمتي

الصورة الرمزية Mohamed Mahmoud

المدينه: مصر ام الدنيا
Mohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدى
افتراضي رد: ما رأيكم فى النوريكا سبورت ؟؟؟؟؟؟؟

عمنا الكبير جمال نصر سيادة القنصل و النبى بلاش الكلام دة علشان صدقنى انا واللة اول ما بشوف مشاركات حضرتك مش عايز اقولك اية اللى بيحصلى حضرتك منورنا دايما واحنا دايما منتظرين خبرات حضرتك بلاش و النبى كلمة اعتزال تانى

سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
Mohamed Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-04-16, 08:56 PM   #2
Consul
الاب الروحي للمنتدى

اوسمتي

الصورة الرمزية Consul

المدينه: مصر المحروسة
Consul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى Consul
افتراضي رد: ما رأيكم فى النوريكا سبورت ؟؟؟؟؟؟؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmahmoud1800 مشاهدة المشاركة
عمنا الكبير جمال نصر سيادة القنصل و النبى بلاش الكلام دة علشان صدقنى انا واللة اول ما بشوف مشاركات حضرتك مش عايز اقولك اية اللى بيحصلى حضرتك منورنا دايما واحنا دايما منتظرين خبرات حضرتك بلاش و النبى كلمة اعتزال تانى
تسلم لي حبيب قلبي...وأشكرك على ذوقك وأخلاقك العالية...ما أتحرمش منكم أبدا يا رب...وأتمني أكون سايب عندكم ذكرى كويسة وتفتكروني بكل خير...أنا بأقول كده بس للتمهيد...وحتى لا تفاجئوا...ربنا يسهل في حركة تنقلات قريبا وممكن أكون فيها إن شاء الله...ربنا يسهل...إللي فيه الخير ربنا يقدمه...ونحن مسيرون في الرزق ولسنا بمخيرون...وأنا حامد ربي وشاكر فضله وراضي بالمقسوم...وإن شاء الله معاكم لآخر وقت ولآخر نفس...إلى أن يقضي الله أمرا كان مفعولا...خالص تحياتي...

sponsor links