الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

محدثات الصوت محدثات الصوت.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 15-02-05, 11:51 PM   #1
zoraki
صياد متفاعل

zoraki مستواه غير معروف
افتراضي ايكول جاكال كومباكت الى وفردى

للبدل او للبيع ايكول جاكال كومباكت فردى والى 16 طلقه للبيع على 1500 جنيه جديدة او للبدل بتابلت سامسونج او لابتوب للاتصال 01021181501

الرابط
http://tinypic.com/r/2mqq2bn/8
zoraki غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 15-02-06, 01:16 AM   #2
hell007_hell
صياد متقدم

الصورة الرمزية hell007_hell

المدينه: شبرا
hell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر به
افتراضي رد: ايكول جاكال كومباكت الى وفردى

ارفع صورة حقيقية للمسدس ....... و نصيحة لتسهيل عملية البيع ..... راجع سعر المسدس جديد عند التجار ....

احسن لك خليك جدع .... والا استحمل اللى هيحصل لك

لو مشاركتى او موضوعى عجبك ... ما تبخلش بالتقييم

3 فيديوهات لفك وتنظيف الجاكال ( فك الابرة )
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=9671
hell007_hell غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 15-02-06, 02:35 PM   #3
عاطف الشاذلى
مشرف قسم الاسلحه

اوسمتي

عاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريقعاطف الشاذلى في بداية الطريق

ربنا يبارك للى هيخدوا مسدس ممتاز فعلا انا معايا الجاكال الكبير وماشاء الله وحش حقيقى ومن رايى خسارة تبيعه ... بالتوفيق انشاء الله
عاطف الشاذلى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 15-02-06, 03:10 PM   #4
nour eltoureny
مشرف سوق المنتدى

المدينه: الاسكندرية
nour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريق

بالتوفيق في البيع انشاء الله
nour eltoureny غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 15-02-06, 11:32 PM   #5
zoraki
صياد متفاعل

zoraki مستواه غير معروف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hell007_hell مشاهدة المشاركة
ارفع صورة حقيقية للمسدس ....... و نصيحة لتسهيل عملية البيع ..... راجع سعر المسدس جديد عند التجار ....
الاخ الكريم بتاع راجع السعر مع احترامى هو حضرتك شايف ان مفروض ابيعو بكام عشان معاليك ترضى عننا؟ انا مش فاهم ان كان الحرامى اللى اسمو الهدف بيبيعو ب 2400 جنية حضرتك عاوز اية بالظبط ؟ اللى عالمنتدى هنا عندة ماسورة مسدس بيبيعها كانها كنز اثرى ب 500 و 600 جنيه واللى عندة مسدس خردة بيبيعه ويقوللك 1000 جنية واسعار غريبة حضرتك عاوز اكتبة بكام عشان تنبسط وترضى عننا؟ ولا هو المكسب ليكم حلال لكن احنا عشان على الاقل الواحد يطلب اللى دفعو فى الحاجة يبقى حرام علينا ومنشفش منكم اى خير غير بس راجع السعر انا مش مراجع اسعار مع حد انا ليا المحلات انا بتعامل مع السجلابى والهدف والليثى وميشيل عازر ونسيم عازر وابو ضيف وتارجت ستور وهانتر ستور كلهم اعرفهم وكلهم اغلى من السعر اللى انا كاتبه
zoraki غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 15-02-07, 12:12 AM   #6
hell007_hell
صياد متقدم

الصورة الرمزية hell007_hell

المدينه: شبرا
hell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر بهhell007_hell عضو نفتخر به

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zoraki مشاهدة المشاركة
الاخ الكريم بتاع راجع السعر مع احترامى هو حضرتك شايف ان مفروض ابيعو بكام عشان معاليك ترضى عننا؟ انا مش فاهم ان كان الحرامى اللى اسمو الهدف بيبيعو ب 2400 جنية حضرتك عاوز اية بالظبط ؟ اللى عالمنتدى هنا عندة ماسورة مسدس بيبيعها كانها كنز اثرى ب 500 و 600 جنيه واللى عندة مسدس خردة بيبيعه ويقوللك 1000 جنية واسعار غريبة حضرتك عاوز اكتبة بكام عشان تنبسط وترضى عننا؟ ولا هو المكسب ليكم حلال لكن احنا عشان على الاقل الواحد يطلب اللى دفعو فى الحاجة يبقى حرام علينا ومنشفش منكم اى خير غير بس راجع السعر انا مش مراجع اسعار مع حد انا ليا المحلات انا بتعامل مع السجلابى والهدف والليثى وميشيل عازر ونسيم عازر وابو ضيف وتارجت ستور وهانتر ستور كلهم اعرفهم وكلهم اغلى من السعر اللى انا كاتبه
اولا : اسلوب الكلام يتعدل عن كده .....
ثانيا : كلمة المكسب ليكم ..... انا مش تاجر يا نجم .....
ثالثا : اقرا الكلمتين اللى قبل كلمة ( راجع السعر ) ..... هتلاقينى كاتب ( نصيحة لتسهيل عملية البيع )
رابعا : المسدس سعره جديد 1250 جنيه ..... و ده اعلان لاحد التجار الأفاضل اللى معانا فى المنتدى عارضه جديد ب 1250 جنيه ( الاعلان ده تاريخه 4 فبراير )

ماتجيش تبيع الميه فى حارة السقايين ..... انت لسه عضو جديد فى المنتدى ..... اعضاء المنتدى هنا كلهم هدفهم المصلحة العامة و انهم يفيدوا بعض ...............

احسن لك خليك جدع .... والا استحمل اللى هيحصل لك

لو مشاركتى او موضوعى عجبك ... ما تبخلش بالتقييم

3 فيديوهات لفك وتنظيف الجاكال ( فك الابرة )
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=9671
hell007_hell غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links