الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-01-05, 07:44 PM   #1
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

المدينه: αℓєχαη∂яια
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ
Thumbs down السجلابى سعد زغلول

امبارح كنت رايح انا وواحد صاحبى مشوار فعدينا على شارع
سعد زغلول (بالاسكندريه) فقولنا نعدى على السجلابى نبص على الخناجر
وادوات الصيد ونشوف الاسعار اخبارها ايه ؟؟؟؟
وقفنا نتفرج خارج المحل شوفنا خنجرين مع شوية مسدسات
لفت نظرى واحد منهم وكان شكله تقريبا زى ده

فبعد ما اتفرجنا كان فى واحد من الى شغلين فى المحل واقف على الباب
كان بيكلم واحد من برة بهزار و كلام عادى
انا قولت امال بيخوفونا ليه من السجلابى مهى الناس حلوة اهى
قولت لصاحبى ثوانى اسئله على الخناجر وبالفعلا اتخذت خطوة نحيته
رحت قولت له لو سمحت ...................
ولقيت الراجل ده الابتسامة راحت من على وشه
وكشر ولوى بوزه وراح برأ لى
وقالى عايز ايه ؟؟؟ :mad:
استغربت اووووووووووووووووووووووى رحت قولت له انا عايز اسئل عن الخنجر الى ......
ولسة مكملتش راح قالى 600 جنيه وراح داخل جوة
والخنجر الى انا حاطت صورته احلى منه والله يعنى الى عارضه شكله مش اوى
استغربت اووووووووووى طيب ده كدة وانا لسة بسأل
امال لو قولت له عايز اشترى هيضربنى بالنار
رجعت لصاحبى لقيته ميت على نفسه من الضحك من منظر الراجل ده
بس فى نهاية الموضوع احب اقول
حسبى الله ونعم الوكيل فى كل واحد فتح محل او باع سلعة وحس ان العميل عبد عنده
واسف على الاطالة

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 12-01-05, 07:52 PM   #2
فوزى السيد
صياد متقدم

الصورة الرمزية فوزى السيد

المدينه: رشيد بحيرة
فوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيدهفوزى السيد لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى فوزى السيد
افتراضي رد: السجلابى سعد زغلول

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب قنص مشاهدة المشاركة
امبارح كنت رايح انا وواحد صاحبى مشوار فعدينا على شارع
سعد زغلول (بالاسكندريه) فقولنا نعدى على السجلابى نبص على الخناجر
وادوات الصيد ونشوف الاسعار اخبارها ايه ؟؟؟؟
وقفنا نتفرج خارج المحل شوفنا خنجرين مع شوية مسدسات
لفت نظرى واحد منهم وكان شكله تقريبا زى ده

فبعد ما اتفرجنا كان فى واحد من الى شغلين فى المحل واقف على الباب
كان بيكلم واحد من برة بهزار و كلام عادى
انا قولت امال بيخوفونا ليه من السجلابى مهى الناس حلوة اهى
قولت لصاحبى ثوانى اسئله على الخناجر وبالفعلا اتخذت خطوة نحيته
رحت قولت له لو سمحت ...................
ولقيت الراجل ده الابتسامة راحت من على وشه
وكشر ولوى بوزه وراح برأ لى
وقالى عايز ايه ؟؟؟ :mad:
استغربت اووووووووووووووووووووووى رحت قولت له انا عايز اسئل عن الخنجر الى ......
ولسة مكملتش راح قالى 600 جنيه وراح داخل جوة
والخنجر الى انا حاطت صورته احلى منه والله يعنى الى عارضه شكله مش اوى
استغربت اووووووووووى طيب ده كدة وانا لسة بسأل
امال لو قولت له عايز اشترى هيضربنى بالنار
رجعت لصاحبى لقيته ميت على نفسه من الضحك من منظر الراجل ده
بس فى نهاية الموضوع احب اقول
حسبى الله ونعم الوكيل فى كل واحد فتح محل او باع سلعة وحس ان العميل عبد عنده
واسف على الاطالة
عبد عندة لية ما يولع هو وسلعتة انا سمعت ناس كتير بتتكلم عن سوء المعاملة عند السجلابى دة الله يحرقة مطرح ماهو قاعد احنا مش مضطرين نتعامل مع الاشكال دى فى تجار كتير محترمين وبيعاملو العميل بادب واحترم لان لو ماكنش العميل دة مش هيبقا للتاجر قيمة وحقيقى احنا محتاجين نعمل دعوة على كل المنتديات بمقاطعة الاشكال دى من التجار وارجو اخذ هذا الموضوع بعين الاعتبار من جانب طاقم الادارة والاعضاء النشيطين فى منديات الصيد لان مش المفروض نخلى حد يكرهنا فى هوايتنا المفضلة عشان سوء معاملة او استغلال فى سعر السلع ولكم جذيل الشكر
فوزى السيد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-05, 07:56 PM   #3
hosam ibrahem
صياد متقدم

المدينه: الاسكندرية
hosam ibrahem مستواه غير معروف

حسبنا الله ونعم الوكيل تكفي ان شاء الله
hosam ibrahem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-05, 07:59 PM   #4
أحمد عطاالله إبراهيم
صياد قديم

الصورة الرمزية أحمد عطاالله إبراهيم

المدينه: الإسكندرية
أحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيده

يا باشا انا روحت له قبل كده ونفس الواد ده كان بيكلمنى بطريقة وحشة جدا ويتكلم كلمة ويدور وشه الناحية التانية واناديه تانى وهكذا .. وكل ده كنت بسأله على المسدس المونديال بقوله سعره ايه عندك عشان كان واحد موصينى عليه وكان معايا احمد خلف وهوا اللى حاشنى عنه لانى كنت هعملهم مصيبة هناك والله من سوء المعاملة دى

مش هنقول غير حسبنا الله ونعم الوكيل ناس معندهاش دم بصراحة
أحمد عطاالله إبراهيم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-05, 08:02 PM   #5
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوزى السيد مشاهدة المشاركة
عبد عندة لية ما يولع هو وسلعتة انا سمعت ناس كتير بتتكلم عن سوء المعاملة عند السجلابى دة الله يحرقة مطرح ماهو قاعد احنا مش مضطرين نتعامل مع الاشكال دى فى تجار كتير محترمين وبيعاملو العميل بادب واحترم لان لو ماكنش العميل دة مش هيبقا للتاجر قيمة وحقيقى احنا محتاجين نعمل دعوة على كل المنتديات بمقاطعة الاشكال دى من التجار وارجو اخذ هذا الموضوع بعين الاعتبار من جانب طاقم الادارة والاعضاء النشيطين فى منديات الصيد لان مش المفروض نخلى حد يكرهنا فى هوايتنا المفضلة عشان سوء معاملة او استغلال فى سعر السلع ولكم جذيل الشكر
انا بتمنى يكون فى تجار محترمين الواحد يقدر يتعامل معاهم
نورت التوبيك يا باشا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hosam ibrahem مشاهدة المشاركة
حسبنا الله ونعم الوكيل تكفي ان شاء الله
عندك حق والله
نورت التوبيك يا باشا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم مشاهدة المشاركة
يا باشا انا روحت له قبل كده ونفس الواد ده كان بيكلمنى بطريقة وحشة جدا ويتكلم كلمة ويدور وشه الناحية التانية واناديه تانى وهكذا .. وكل ده كنت بسأله على المسدس المونديال بقوله سعره ايه عندك عشان كان واحد موصينى عليه وكان معايا احمد خلف وهوا اللى حاشنى عنه لانى كنت هعملهم مصيبة هناك والله من سوء المعاملة دى

مش هنقول غير حسبنا الله ونعم الوكيل ناس معندهاش دم بصراحة
لا ولا مصيبة ولا بتاع
بص يا باشا لو تلاقى برود من الى ادامك
يبقى يولع ببروده خلى الى يستحمله ويحبه يشترى منه
ربنا يبعدنا عن الناس دى
نورت التوبيك يا باشا

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
غير مقروء 12-01-05, 08:10 PM   #6
أحمد عطاالله إبراهيم
صياد قديم

الصورة الرمزية أحمد عطاالله إبراهيم

المدينه: الإسكندرية
أحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيده

ربنا يخليك يا باشا .. ده من ذوقك والله ..... ومعاك حق والله انا بالنسبالى السجلابى ده هيكون اخر تاجر سلاح اتعامل معاه ولو مفيش غيره مش هتعامل معاه برضه وباذن الله مش هدخل المحل بتاعهم ده تانى نهائى عشان دول ناس ادنى من اننا نتعامل معاهم ولا نتكلم عنهم حتى ..
أحمد عطاالله إبراهيم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-05, 08:14 PM   #7
smsm saber
صياد متقدم

المدينه: القاهرة
smsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريق

انا روحت بتع وسط البلاد فى القاهرة كان هيضربنى طلقتين وكل ده علشان سالت على الطلقة ال6ملى
.....بس لللحق شوفت ناس اعقد وبيعلبوا فى الرشاش بتع الجيش الامريكى بس كان حى انا متاكد
غير مقروء 12-01-05, 08:17 PM   #8
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم مشاهدة المشاركة
ربنا يخليك يا باشا .. ده من ذوقك والله ..... ومعاك حق والله انا بالنسبالى السجلابى ده هيكون اخر تاجر سلاح اتعامل معاه ولو مفيش غيره مش هتعامل معاه برضه وباذن الله مش هدخل المحل بتاعهم ده تانى نهائى عشان دول ناس ادنى من اننا نتعامل معاهم ولا نتكلم عنهم حتى ..
ربنا يهديهم يارب
تحياتى لحضرتك يا باشا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm saber مشاهدة المشاركة
انا روحت بتع وسط البلاد فى القاهرة كان هيضربنى طلقتين وكل ده علشان سالت على الطلقة ال6ملى
.....بس لللحق شوفت ناس اعقد وبيعلبوا فى الرشاش بتع الجيش الامريكى بس كان حى انا متاكد
والله مش بعيد
انا كنت بفكر ان ده مش ممكن يكون مصدر رزقهم الوحيد على التكبر ده كله
لان لو دى معاملتهم مع كل الناس فالناس دى خسراااااااااااااااااانة
ربنا يصلح الاحوال
نورت التوبيك يا باشا

غير مقروء 12-01-05, 08:41 PM   #9
Max.1
صياد قديم

الصورة الرمزية Max.1

المدينه: Cairo
Max.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريقMax.1 في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى Max.1 إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Max.1 إرسال رسالة عبر Skype إلى Max.1

يا باشا انا لو منك اعمل فيها الرجل الاخضر و اديلو بايدى ازرعه فى الارض (بهزر طبعا )

خليك انت احسن منه و عامله كويس و تقبل مرورى

خلقنا باذنين و فم واحد لنسمع اكثر ما نتكلم

مصطفى
Max.1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-05, 08:49 PM   #10
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة max.1 مشاهدة المشاركة
يا باشا انا لو منك اعمل فيها الرجل الاخضر و اديلو بايدى ازرعه فى الارض (بهزر طبعا )

خليك انت احسن منه و عامله كويس و تقبل مرورى
هههههههههههه
هو فعلا من النوع الى شكله رايح فى غيبوبة
وعايز يد تفوقه منها
وانا بعد ما لقيته عايش الحلم سيبته مع نفسه
نورت التوبيك يا باشا

غير مقروء 12-01-05, 09:15 PM   #11
اسلام البحراوى
صياد نشيط

الصورة الرمزية اسلام البحراوى

اسلام البحراوى مستواه غير معروفاسلام البحراوى مستواه غير معروف

الراجل ده اسعاره فلكيه سألته مره علي الكرال قال دي اسبانى تقفيل تركي وب2000 انا اتصدمت لائنى لسه كنت سال عليها فى المنشية وكانت1200

حسبنا الله ونعم الوكيل
اسلام البحراوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-05, 09:42 PM   #12
the ghost
صياد متقدم

الصورة الرمزية the ghost

the ghost في بداية الطريقthe ghost في بداية الطريقthe ghost في بداية الطريقthe ghost في بداية الطريق

بصوا يا جدعان انا هقول اللى حصل معايا انا اصلا مش من اسكندرية ولا روحت السجلابى ده اللى مرة واحدة بس كنت بصيف الصيف اللى فات وروحت سعد زغلول بالصدفة المهم انا كنت اعرف ان السجلابى ليه محل هنا قعدت اسال لحد ما وصلتله الاسعار غالية جدا فعلا بس المعاملة عادية حتى انا روحت لواحد قاعد على المكتب ورتله صور مطاوى على الموبايل عندى وسالته عليها قالى مش عندى معاملة عادية يعنى لا حلوة ولا وحشة ورحت عند فتح الله اللى فى سعد زغلول برده بس قالولى قافل عشان التجديدات
غير مقروء 12-01-05, 09:46 PM   #13
محمد حافظ بك
صياد قديم

الصورة الرمزية محمد حافظ بك

محمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدى

رغم ان محصلش معايا اي حاجة من دي بس اللي هناك بحس ان عندهم استعداد للمعاملة دي .. لكن المهم تكون بتسأل عن الحاجة و انت واثق من نفسك .. و لو معجبكش اي تصرف خش المحل و اعمل مشكلة و سياح ...و يا سلام لو في زباين جوة كمان .. المهم متبقاش متغاظ و متسمحش لاي حد انه يزعلك
غير مقروء 12-01-05, 09:49 PM   #14
zezo bose
صياد متقدم

الصورة الرمزية zezo bose

المدينه: جمهورية مصر العربية
zezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيده

بص ياباشا ولا يهمك ابدا التاجر بكرة يبوس ايدك تشترى من عنده عشان القوانين اللى نازلة دى وبعدين اوعى تعصب نفسك اصلهم شبعوا واحنا السبب لو نقاطع وناخد والله ليبيعو بصل فى الاخر انا كنت فى اسبانيا مرة فى فالنسيا تحديدا وكان فيه سوبر ماركت فى المنطقة عشان رفع سعر سلعة وكانت ربنا يعزكم جميعا اكل قطط الحى كله قاطعة وكانت النتيجة انه عمل عروض على البيع وكان بيدلل على بضاعته وكانت السكان بتمنع اى حد يقرب منه شوفت التحدى وعموما ولا تنرفز نفسك ابدا والله ما يستاهلو انت اللى هتديلو فلوس يعنى مفاتيح اللعبة فى ايدك وولا يهمك تحياتى
zezo bose غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-05, 09:53 PM   #15
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسلام البحراوى مشاهدة المشاركة
الراجل ده اسعاره فلكيه سألته مره علي الكرال قال دي اسبانى تقفيل تركي وب2000 انا اتصدمت لائنى لسه كنت سال عليها فى المنشية وكانت1200

حسبنا الله ونعم الوكيل
فرق 800 جنيه واكيد الى بيبيعها ب 1200 كسبان فيها
فعلا حسبى الله ونعم الوكيل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the ghost مشاهدة المشاركة
بصوا يا جدعان انا هقول اللى حصل معايا انا اصلا مش من اسكندرية ولا روحت السجلابى ده اللى مرة واحدة بس كنت بصيف الصيف اللى فات وروحت سعد زغلول بالصدفة المهم انا كنت اعرف ان السجلابى ليه محل هنا قعدت اسال لحد ما وصلتله الاسعار غالية جدا فعلا بس المعاملة عادية حتى انا روحت لواحد قاعد على المكتب ورتله صور مطاوى على الموبايل عندى وسالته عليها قالى مش عندى معاملة عادية يعنى لا حلوة ولا وحشة ورحت عند فتح الله اللى فى سعد زغلول برده بس قالولى قافل عشان التجديدات
انا برضو من سنتين رحت سألت على مطواة
الى هيا ak-47 السوستة وراح قالى ب 500 جنيه
ولحد امبارح كنت فاكر ان المعاملة عادية جدا
لحد ما شوفت الناس هناك ربنا يهديهم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حافظ بك مشاهدة المشاركة
رغم ان محصلش معايا اي حاجة من دي بس اللي هناك بحس ان عندهم استعداد للمعاملة دي .. لكن المهم تكون بتسأل عن الحاجة و انت واثق من نفسك .. و لو معجبكش اي تصرف خش المحل و اعمل مشكلة و سياح ...و يا سلام لو في زباين جوة كمان .. المهم متبقاش متغاظ و متسمحش لاي حد انه يزعلك
لا والله يا باشا انا مش بتغاظ من انسان بارد
بس برضو المعاملة بتعمل سمعة للمكان سواء بالحلو او الوحش

نورتو التوبيك يا جماعة

غير مقروء 12-01-05, 10:00 PM   #16
commando
صياد نشيط

الصورة الرمزية commando

المدينه: حلوان
commando في بداية الطريقcommando في بداية الطريقcommando في بداية الطريقcommando في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى commando

نزلت موضوع قبل كده عن سوء المعاملة فى السجلابى فرع الجيزة وعاديك على المحاميين اللى طلعو مرة واحدة فى المنتدى للدفاع عن السجلابى وحاسسونى انى ظالم يلا المنتدى ده غريب
commando غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-05, 10:35 PM   #17
ahmed6394
صياد قديم

الصورة الرمزية ahmed6394

المدينه: القاهرة ’ الزيتون
ahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريقahmed6394 في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة commando مشاهدة المشاركة
نزلت موضوع قبل كده عن سوء المعاملة فى السجلابى فرع الجيزة وعاديك على المحاميين اللى طلعو مرة واحدة فى المنتدى للدفاع عن السجلابى وحاسسونى انى ظالم يلا المنتدى ده غريب
الفلول رجعت تانى

{صعب تسمع يوم سكوتنا}

ahmed6394 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-05, 10:44 PM   #18
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

اقتباس:
تعرف يا باشا بعد ازنك طبعا
انا بالنسبة لى لو عرضت موضوع
ولقيت ان فى ناس بتقول عكس كلامى
انا باخد الكلام على انه مجرد وجهة نظر ولا يدايقنى
طلما ان الكلام مفيهوش اى اسلوب اسائة ليا
ده غير ان الى بيقول كلمة حلوة بترجع له
وفى النهاية كلنا هنا اسرة
نورت التوبيك يا باشا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394 مشاهدة المشاركة
الفلول رجعت تانى
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غير مقروء 12-01-06, 12:16 AM   #19
okapi knife
صياد قديم

الصورة الرمزية okapi knife

okapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حافظ بك مشاهدة المشاركة
يا باشا انا عمري ما اتعاملت مع محلات بس عن نفسي لو اتعاملت مع محل اول مبدأ انا مش بشحت من وشو انا بدفع money يبقى لازم المعاملة funny و لو انا بدفع money و المعاملة مش funny يبقى استخدم المبدأ التاني الي هو reload your gun before reload your mind بمعني ماتتفاهمش مع الي خلفوه يعني بأي حاجة جنب ايدك و في دماغه جبهالو نصين عشان متنساش انت مش داخل تشحت ........... ولا ايه
غير مقروء 12-01-06, 12:24 AM   #20
AHMED IS MAHMOUD
صياد نشيط

الصورة الرمزية AHMED IS MAHMOUD

AHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريقAHMED IS MAHMOUD في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okapi knife مشاهدة المشاركة
يا باشا انا عمري ما اتعاملت مع محلات بس عن نفسي لو اتعاملت مع محل اول مبدأ انا مش بشحت من وشو انا بدفع money يبقى لازم المعاملة funny و لو انا بدفع money و المعاملة مش funny يبقى استخدم المبدأ التاني الي هو reload your gun before reload your mind بمعني ماتتفاهمش مع الي خلفوه يعني بأي حاجة جنب ايدك و في دماغه جبهالو نصين عشان متنساش انت مش داخل تشحت ........... ولا ايه
ههههههههههه يا عم براحة شوية يعنى الراجل يتنك عليك شوية تجيب دماغة نصين هههههههههههه
انا كدة هقلق منك
أموالنا لذوي الميراث نجمعُها ودورنا لخراب الدهر نبنيها
AHMED IS MAHMOUD غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-06, 12:26 AM   #21
amin hegazy
صياد قديم

الصورة الرمزية amin hegazy

المدينه: الهــرم
amin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريق

اقتباس:
كل واحد بيحكي على تجربته مع المحل وانا اتعاملت مع الفرع ده والناس اللى هناك والله قمه في الاحترام وزوق جدا (فرع الجيزة)
وسبب المشكلة اللى خلتهم يتعاملوا معاك وحش انك كنت رايح تسال على طلق بلى في المحل
اكيد هيلوي وشه ويرد عليك ببواخه ويسيبك ويمشى انا اسف طبعا لاني بقول كده بي الحاجت دي مبتتبعش في المحلات
المنتدى مش غريب ولا حاجه الحمد لله ناس طبيعيه
غير مقروء 12-01-06, 12:31 AM   #22
okapi knife
صياد قديم

okapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدىokapi knife حائز على اهتمام المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed is mahmoud مشاهدة المشاركة
ههههههههههه يا عم براحة شوية يعنى الراجل يتنك عليك شوية تجيب دماغة نصين هههههههههههه
انا كدة هقلق منك
اه يا باشا اصل انت طالما بتدفع فلوس مش شرط في محل سلاح في اي حتة عموما اعمل الي انا عاوزه مش ادفع فلوس و كمان يتنك و يتنك على ايه ما احنا بنعرف نتنك برضو طلما هي ماشية تناكة امال هما فاتحين محلات سلاح ليه عشان يتنكو على خلق الله
غير مقروء 12-01-06, 02:51 AM   #23
okapi knife
صياد قديم

يلا ربنا يهديهم او يهدهم
غير مقروء 12-01-06, 11:05 AM   #24
fesal
صياد قديم

الصورة الرمزية fesal

المدينه: مصر الجديده
fesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيده
افتراضي Re: السجلابى سعد زغلول

أنا بتعامل مع ميشيل عازر من زمان الناس الي جوه محترمه نوعا ما
الباقيين بيتنكوا بس أ،أ بخنقهم وبستفزهم بصراحه بسألهم أسئله كتير لغايت لما يتخنقوا وأقلهم وريني وأعد اتفرج علي الحاجه وكأني هشتري وبعدين اقول شكرا وابتسامه صفرا وأقلوا هات كرتك من فضلك يديهوني لو الراجل تنك أوي برميله الكرت برا في الشارع وطبعا بقطعه نصين عشان يمستفدش منه هههههههههههههههههههههه عشان اغيظه
المعامله لازم تكون بالمثل في أي حد مستغل بس طبعا لازم كله بالزوق بدون الفاظ خارجه ولا حاجه

مره واحد بيقلي أحنا مبنبعش التله امال فتحنها ليه وسبته ومشيت ))))))))))

التعديل الأخير تم بواسطة الأداره ; 12-01-06 الساعة 11:24 AM
fesal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-06, 11:20 AM   #25
fesal
صياد قديم

الصورة الرمزية fesal

المدينه: مصر الجديده
fesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيدهfesal لديه مشاركات جيده
افتراضي Re: السجلابى سعد زغلول

بصراحه أغلب العاملين بيبقوا من طبقة بسيطة نوعا ما
يعني المحلات الكبيره الي في المولات بيدوا كورسات للعاملين في فن التعامل والأبتسامه والصبر
أنا بخش محلات الهدوم في اي مول زي سيتي ستار بقلع والبس وشيل وقيس ولو مش مقتنع 100% مبشتريش والعاملين قمه الأحترام والزوق والأدب والابتسامه الجميله أصحاب المحل متعلمين وفاهمين
بردوا المحلات بتاعت الموبيلات الي في السراج مول في منهم قمه الأددب مره اتفرجت علي موبيل وكنت هشتري وبعد مفاصلت وكنت هشتري لاحظت زي هزه في الشاشه مش باينه خالص فقلتله معلش انا أسف انا مش مرتحله الولد ألي ولا يهمك يا فندم لو تحب تتفرج علي حاجه تنيه والله لدرجه أني قلتله أنتا بياع تمام علي فكره فدحك معايا وقلي هتشغلني طيب معاك ههههههههه والله خرجت وأنا في نفسي قلت أنا لما هشتري هشتري من عندهم

ناس بتبص لادام مش مجرد واحد هيشتري ومش هييجي تاني
أعتقد أن كل اصحاب المحلات بتاعت السلاح الا فئه قليله أوي مش متعلمين اصلا وجيين من تحـــــت
يطلق عليهم شــــــــبع من بعد جـــــــــوع ودول اخطر فئه فعلا كانوا زمان لبسين هدوم مقطعه وفجئه لبسوا هدوم فتخيل هيعملوا أيه بقا

المشلكه أنهم فاكرين عشان لبسوا شويه هدوم غاليه نوعا ما ولا ركب عربيه مرسيدس موديل حديث يفتكر نفسه أنه بقا حاجه ميعرفوش أنهم بردوا ولا حاجه

ييجوا يشوفوا الملوك اولاد الملوك في الخليج الي أزبل عربيه عندهم هيه المرسيدس ومبيركبوهاش عشان تعبانه بالنسبه للمايبخ والرولزرويس والبوجاتي
قصورهم مليانه فلوس وجواري وحجات متخطرش علي بال حد وطبعا الغني هوا الله في الأخر كله في زوال
الفلوس بتجلهم من كل مكان بدون حساب

فلازم كل واحد يعرف مقامه وأنه هيتحشر في النهايه وهيتحول لتراب فكل الي حوليه دا أختبار مش أكتر يريت الي جابو رولزرويس كانوا أتدفنوا بيها فمبالك أنتا يا غلبان كل الي معاك ميجبش مصروف أي أمير اليومي

التعديل الأخير تم بواسطة الأداره ; 12-01-06 الساعة 11:23 AM
fesal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-06, 04:56 PM   #26
7imdan
صياد نشيط

الصورة الرمزية 7imdan

المدينه: القاهره _ أم الدنيا :)
7imdan مستواه غير معروف

دول عالم كلاااااااب .. ملعون ابوهم وان شالله ماحد اشترى من وشهم حاجه .. تجار المنتدى هنا زى الفل .. ولازم الكل يعمل قطيعه عليهم عشان يتربو
7imdan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-01-06, 09:43 PM   #27
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

اقتباس:
هههههههههههههههههههه
لا عندك حق بس انا عندى فكرة احسن
انت لو رايح تشترى بندقيه ومحتار تكتف امه فى اى حتة فى المحل
وجرب فيه البنادق واحد واحدة وعلى من مهلك وايه بقى مع مجموعة رش
والى تعجبك ادفع نص حقها وطير وقوله الباقى خصم منك لكرم اخلاقك
هههههههههههههههههههههه
نورت التوبيك يا باشا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed is mahmoud مشاهدة المشاركة
انا كدة هقلق منك
ههههههههههههههههههه
انا عارف !!
نورت التوبيك يا باشا

غير مقروء 12-01-06, 09:51 PM   #28
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amin hegazy مشاهدة المشاركة
كل واحد بيحكي على تجربته مع المحل وانا اتعاملت مع الفرع ده والناس اللى هناك والله قمه في الاحترام وزوق جدا (فرع الجيزة)
وسبب المشكلة اللى خلتهم يتعاملوا معاك وحش انك كنت رايح تسال على طلق بلى في المحل
اكيد هيلوي وشه ويرد عليك ببواخه ويسيبك ويمشى انا اسف طبعا لاني بقول كده بي الحاجت دي مبتتبعش في المحلات
المنتدى مش غريب ولا حاجه الحمد لله ناس طبيعيه
لا والله يا باشا كنت رايح اسئل على خنجر
ولو هوة مش بيتباع مكنش عرضه برة المحل
تحياتى لحضرتك يا باشا
ونورت التوبيك

اقتباس:
اه يا باشا اصل انت طالما بتدفع فلوس مش شرط في محل سلاح في اي حتة عموما اعمل الي انا عاوزه مش ادفع فلوس و كمان يتنك و يتنك على ايه ما احنا بنعرف نتنك برضو طلما هي ماشية تناكة امال هما فاتحين محلات سلاح ليه عشان يتنكو على خلق الله
والله يا باشا الحمد لله ان ربنا كارمه باخوة محترمين فى المنتدى
بيلاقى كل الى محتاجه عندهم وباسعار كويسة
وخلى للتجار محلاتهم يشبعو بيها

اقتباس:
يلا ربنا يهديهم او يهدهم
امين يارب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fesal مشاهدة المشاركة
أنا بتعامل مع ميشيل عازر من زمان الناس الي جوه محترمه نوعا ما
الباقيين بيتنكوا بس أ،أ بخنقهم وبستفزهم بصراحه بسألهم أسئله كتير لغايت لما يتخنقوا وأقلهم وريني وأعد اتفرج علي الحاجه وكأني هشتري وبعدين اقول شكرا وابتسامه صفرا وأقلوا هات كرتك من فضلك يديهوني لو الراجل تنك أوي برميله الكرت برا في الشارع وطبعا بقطعه نصين عشان يمستفدش منه هههههههههههههههههههههه عشان اغيظه
المعامله لازم تكون بالمثل في أي حد مستغل بس طبعا لازم كله بالزوق بدون الفاظ خارجه ولا حاجه

مره واحد بيقلي أحنا مبنبعش التله امال فتحنها ليه وسبته ومشيت ))))))))))
ههههههههههههههههه
لا تمااااااااام
بس بامانة انا مش بطيق اتعامل مع الناس دى
ولما بشوف حد منهم لو فى كلام هيتقال يبقى قليل اوى
وبحاول متكلمش اصلا ولو طول بمسك فيه
نورت التوبيك يا باشا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fesal مشاهدة المشاركة
بصراحه أغلب العاملين بيبقوا من طبقة بسيطة نوعا ما
يعني المحلات الكبيره الي في المولات بيدوا كورسات للعاملين في فن التعامل والأبتسامه والصبر
أنا بخش محلات الهدوم في اي مول زي سيتي ستار بقلع والبس وشيل وقيس ولو مش مقتنع 100% مبشتريش والعاملين قمه الأحترام والزوق والأدب والابتسامه الجميله أصحاب المحل متعلمين وفاهمين
بردوا المحلات بتاعت الموبيلات الي في السراج مول في منهم قمه الأددب مره اتفرجت علي موبيل وكنت هشتري وبعد مفاصلت وكنت هشتري لاحظت زي هزه في الشاشه مش باينه خالص فقلتله معلش انا أسف انا مش مرتحله الولد ألي ولا يهمك يا فندم لو تحب تتفرج علي حاجه تنيه والله لدرجه أني قلتله أنتا بياع تمام علي فكره فدحك معايا وقلي هتشغلني طيب معاك ههههههههه والله خرجت وأنا في نفسي قلت أنا لما هشتري هشتري من عندهم

ناس بتبص لادام مش مجرد واحد هيشتري ومش هييجي تاني
أعتقد أن كل اصحاب المحلات بتاعت السلاح الا فئه قليله أوي مش متعلمين اصلا وجيين من تحـــــت
يطلق عليهم شــــــــبع من بعد جـــــــــوع ودول اخطر فئه فعلا كانوا زمان لبسين هدوم مقطعه وفجئه لبسوا هدوم فتخيل هيعملوا أيه بقا

المشلكه أنهم فاكرين عشان لبسوا شويه هدوم غاليه نوعا ما ولا ركب عربيه مرسيدس موديل حديث يفتكر نفسه أنه بقا حاجه ميعرفوش أنهم بردوا ولا حاجه

ييجوا يشوفوا الملوك اولاد الملوك في الخليج الي أزبل عربيه عندهم هيه المرسيدس ومبيركبوهاش عشان تعبانه بالنسبه للمايبخ والرولزرويس والبوجاتي
قصورهم مليانه فلوس وجواري وحجات متخطرش علي بال حد وطبعا الغني هوا الله في الأخر كله في زوال
الفلوس بتجلهم من كل مكان بدون حساب

فلازم كل واحد يعرف مقامه وأنه هيتحشر في النهايه وهيتحول لتراب فكل الي حوليه دا أختبار مش أكتر يريت الي جابو رولزرويس كانوا أتدفنوا بيها فمبالك أنتا يا غلبان كل الي معاك ميجبش مصروف أي أمير اليومي
كلام جميل فعلا
ربنا يزيدهم ويعطينا
نورت التوبيك يا باشا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 7imdan مشاهدة المشاركة
دول عالم كلاااااااب .. ملعون ابوهم وان شالله ماحد اشترى من وشهم حاجه .. تجار المنتدى هنا زى الفل .. ولازم الكل يعمل قطيعه عليهم عشان يتربو
والله لسة كنت بقول كدة
احنا نربى الناس التييييييت دى
ونتعامل مع تجار المنتدى احسن
نوربت التوبيك يا باشا

غير مقروء 17-12-06, 07:52 PM   #29
التيسون
صياد جديد

التيسون مستواه غير معروف
Thumbs up رد: السجلابى سعد زغلول

حضرتك ممكن تروح الفرع الي في الساعة الراجل الي فيه شخص محترم و موادب جدا
التيسون غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 17-12-06, 07:53 PM   #30
التيسون
صياد جديد