الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-07, 07:33 PM   #1
braveheart
صياد قديم

الصورة الرمزية braveheart

المدينه: القاهرة - شمال سيناء
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart
افتراضي رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة biso007 مشاهدة المشاركة
الموضوع له شقين و الاتنين فيهم الحق:
- اصحاب و اعضاء المنتدى شايفين ان المنتدى دخل فيه مواضيع و اعضاء كثير جدا ملهومش دعوة بالصيد (انا منهم ) و المنتدى خرج عن اطاره و اصبح مكان لتجارة اسلحة غير اسلحة الصيد و بقى فيه كلام كتير فارغ و مالوش لزمة عن مشاكل التجار و منافستهم لبعض و كمان ممكن يكون فيه ناس بتتابع المواضيع دى لاغراض سيئة .. و طبعا من حقهم يدافعو عن شكل المنتدى الاصلى و سمعته.
- من ناحية تانية انا شايف ان اللى حصل نتيجة طبيعية لاحداث الثورة و احتياج الناس لوسيلة دفاع عن النفس فى ظل انتشار البلطجة و تعنت الحكومة فى تصاريح السلاح .. و طبيعى ان الشرفاء منهم وجدوا فى هذا المنتدى و اعضاءه المحترمين مكان موثوق فيه للخبرة و النصيحة الامينة و بصراحة انا اتعرفت هنا على مجموعة من الافاضل و كلهم روح طيبة و امانة فى التعامل.

طب نعمل ايه ؟ ... هل يمكن تخصيص قسم خاص لهذه النوعية من "المواضيع" يكون عنوانه ان المنتدى غير مسئول عن اى اضرار ناتجة عن هذا القسم ؟

طبعا انا عضو جديد بالسولوفانة و ماليش حق التدخل و اترك الامر للادارة و الاعضاء القدامى ... تقبلوا تحياتى.

يا فندم الحل بسيط ... اللي عاوز يعلن عن مسدسات الصوت المعدله لضرب البلي ممكن يضع أعلانة بموقع للأعلانات كمصراوي مثلا.

Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-07-07, 07:40 PM   #2
Biso007
صياد نشيط

المدينه: القاهرة الجديدة
Biso007 مستواه غير معروف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart مشاهدة المشاركة

يا فندم الحل بسيط ... اللي عاوز يعلن عن مسدسات الصوت المعدله لضرب البلي ممكن يضع أعلانة بموقع للأعلانات كمصراوي مثلا.
طبعا رد منطقى و محترم لكن عايز اقول لحضرتك انى كان ممكن اشترى المسدس بأى طريقة و لكنى لجأت للمنتدى للبعد عن النصابين و سماع نصائح الاعضاء فى تجنب التعديلات المؤذية سواء لنفسى او غيرى لان الخبرات هنا رائعة ... لكن طبعا حضرتك معاك حق بعد اللى احنا شايفينه ده خصوصا موضوع العضو اللى مكملش 15 سنة و بيسأل على السلاح!
Biso007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-07, 07:52 PM   #3
braveheart
صياد قديم

الصورة الرمزية braveheart

المدينه: القاهرة - شمال سيناء
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة biso007 مشاهدة المشاركة
طبعا رد منطقى و محترم لكن عايز اقول لحضرتك انى كان ممكن اشترى المسدس بأى طريقة و لكنى لجأت للمنتدى للبعد عن النصابين و سماع نصائح الاعضاء فى تجنب التعديلات المؤذية سواء لنفسى او غيرى لان الخبرات هنا رائعة ... لكن طبعا حضرتك معاك حق بعد اللى احنا شايفينه ده خصوصا موضوع العضو اللى مكملش 15 سنة و بيسأل على السلاح!
يا فندم الوضع واحد بالظبط ... لأن المنتدي لا يتحمل أي مسؤلية في حالة البيع و الشراء بين الأعضاء ... فلا يوجد مبرر للأستمرار .. كما أن الأعضاء الخبراء لن يكونوا معك ساعة التسليم و دفع ثمن البضاعة المشتراة .. و شكرا لسعة صدرك .. و بالتوفيق دائما ، و ربنا يعدي الأيام الجاية دي علي خير إن شاء الله.
تحياتي لك.

Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links