الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-07-25, 08:34 PM   #1
ابن الوطن
صياد متفاعل

ابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريق
افتراضي بخصوص موضوع انى عايز اشتغل

يا اجدع رجالة فى مصر كل سنة وانتم طيبين جميعا

بخصوص موضوع انا كتبتة امبارح هنا على المنتدى وكنت باخد اراءكم بخصوص انى معايا ثانوية ازهرية وعندى 37 سنة ومشتغلش ابدا فى اى حاجة وعايز اشتغل فى اعمال كتابية مثلا او سكرتير فى عيادة
وفية عضو هنا رد على امبارح ولفت نظرى لموضوع السفر وانى ممكن اسافر لدولة عربية مثلا واشتغل هناك كبياع فى محل مثلا او شىء من هذا القبيل وعلشان كدة انا النهاردة طول النهار عمال ابحث على النت على منتديات السفر والسياحة والتاشيرات واخيرا لقيت فرصتين حلوين اوى
ان دولة الكاميرون طالبة السنة دية شباب من دول عربية وافريقية بحيث انهم يشتغلوا هناك فى محميات طبيعية
اللى هى بتكون زى غابة بس لية ابواب وتحت رقابة الحكومة وانى اشتغل هناك فى رعاية الحيوانات وانى اروح لسفارة الكاميرون فى مصر واشوف بس اية الشروط والاجراءات بس كدة كدة بكون مقبول

تانى دولة وهى اسرائيل لانهم هناك عددهم قليل وبيرحبوا جدا بالجنسيات العربية بس الاولوية عندهم مصر
يعنى مصر رقم 1 وان فية اساسا مطاعم هناك بتقدم الاكل العربى والشرقى جوة تل ابيب ممكن اشتغل فيها

برضة علشان مروحش بعيد عن ابناء وطنى اللى هو انتوا يعنى عايز رايكم

وكل سنة وانتم طيبين وبصحة
ابن الوطن غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 13-07-25, 08:41 PM   #2
Angel
عضو مميز

الصورة الرمزية Angel

المدينه: Cairo
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: بخصوص موضوع انى عايز اشتغل

اسرائيل و كاميرون !!! الاتنين
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-25, 08:54 PM   #3
Angel
عضو مميز

الصورة الرمزية Angel

المدينه: Cairo
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى

بعد اذن الناس عدم فتح اى مواضيع سياسية !!
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-25, 09:13 PM   #4
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

المدينه: αℓєχαη∂яια
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ

اسرائيل ؟؟؟؟؟
بالتوفيق يا ابن الوطن

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-25, 10:55 PM   #5
loverlover
عضو مميز جداً

المدينه: الاسكندرية
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover

ربنا يوفقك فيما يرضيه
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-25, 11:12 PM   #6
dr mido dentist
صياد متفاعل

الصورة الرمزية dr mido dentist

dr mido dentist مستواه غير معروف

مش عارف ليه اما اسع الحاجات دى بحس ان فيه عملاء امن الدولة المنحل بيجسوا راى الناس فى ماضيع شائقة سبب لا يعلمه الا الله
dr mido dentist غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-25, 11:13 PM   #7
dr mido dentist
صياد متفاعل

الصورة الرمزية dr mido dentist

dr mido dentist مستواه غير معروف

نرجوا حذف الموضوع
dr mido dentist غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-25, 11:23 PM   #8
Egyptian_Destroyer
صياد قديم

الصورة الرمزية Egyptian_Destroyer

المدينه: alex
Egyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدى

فعلا بيرحبوا بينا في اسرائيل و بيعاملوا الناس احسن ما بيعاملوا ابناء جنسهم
علشان يغيروا رأينا فيهم و يكسروا عينينا و يمكن كمان يجندوا اي حد من ضعفاء الايمان
و علي فكره دي خطة شيطانيه طويله المدي .. نرجو الحذر
و نصيحتي ليك خليك في اي بلد عربي احسن
و علي فكره المعلومات دي من ناس بتشتغل في امريكا و اتعاملوا مع اليهود
بالتوفيق ... حفظك الله و تذكر ( أحذر )
و كم من شاب لم يشب و لكن الزمان اجبره علي المشيب
Egyptian_Destroyer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-26, 12:40 AM   #9
ابن الوطن
صياد متفاعل

ابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريق

dr mido dentist
انتا تقصد اية بان امن الدولة هما اللى بيكتبوا المواضيع دية
مش فاهمك بصراحة
غير مقروء 13-07-26, 12:45 AM   #10
Mohamed Mahmoud
الادارة العليا

اوسمتي

الصورة الرمزية Mohamed Mahmoud

المدينه: مصر ام الدنيا
Mohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدى

انت بتهزر يا برنس ولا اية................ اسرائيل اية يا باشا وبتاخد راى مين

سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
Mohamed Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-26, 01:03 AM   #11
وليد سالم
المشرف العام

اوسمتي

الصورة الرمزية وليد سالم

المدينه: القاهره
وليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدى

يا ابن الوطن

هل تعلم ان عدد من استشهد في حرب اكتوبر من المصريين تقريبا 22000 شهيد
هل تعلم ان من استشهد من المصريين في حرب الاستنزاف تقريبا 12000 شهيد
هل تعلم ان عدد من استشهد من المصريين في حرب 67 تقريبا 19000 شهيد
هل تعلم ان عدد الشهداء المصريين في حرب 48 تجاوز ال 10000 شهيد

مجموع الاجمالي للشهداء المصريين برصاص دولة الارهاب والاستعمار عبر تلك الحروب 63000 شهيد مصري

فكيف تقبل ولو مجرد التفكير ان تعمل عند من قتل كل هؤلاء من اخوانك
والله ولو مت جوعا وسحلت فقرا وقتلت قهرا لن تمتد يدي ابدا لهؤلاء الا بالرصاص الحي
يا اخي العزيز تراجع عن مجرد حتي ولو اخذ الراي في ذلك الشأن

واتمني لك التوفيق والرشاد بعون الله
علي ابن ابي طالب

وليد سالم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-26, 02:32 AM   #12
ابن الوطن
صياد متفاعل

اخى وصديقى وليد سالم
انا مش اكيد هروح اسرائيل وانا بكرهم كرة العمى الله يحرقهم هما والامريكان كمان
بص يا وليد مربط الفرس من موضوعى دة اللى كتبتة امبارح انى عايز اشتغل مربط الفرس هو الجواز
انا نفسى اتجوز لانى بقة عندى 37 سنة ومفيش فلوس ولا شقة ولا اى حاجة
وفى نفس الوقت مش عارف اشتغل فى القطاع الخاص لان كل مهن القطاع الخاص بتطلب مجهود بدنى وانا اللياقة عندى قلت شوية
وعشان كدة انا شايف نفسى فى كادر معين اللى هو كل ما يتعلق بالورق والمستندات
سواء اكان اعمال كتابية او شئون عاملين حاجات من دية يعنى وانا موافق لو المرتب هيكون 100 جنية بس احس انى بشتغل
غير مقروء 13-07-26, 02:39 AM   #13
Egyptian_Destroyer
صياد قديم

Egyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدىEgyptian_Destroyer من اهم اعضاء المنتدى

يا باشا ركز في كلامي اللي كتبته في الصفحه الاولي و افهم معناه كويس ... حتكسب اه بس مش لله و للوطن خد بالك ... انت حتدخل عش الدبابير برجلك ووسائلهم شيطانيه ... ربنا يسهلك الحال في وطنك او في اي دوله تانيه الا اسرائيل
غير مقروء 13-07-26, 02:43 AM   #14
وليد سالم
المشرف العام

اوسمتي

الصورة الرمزية وليد سالم

وليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابن الوطن مشاهدة المشاركة
اخى وصديقى وليد سالم
بص يا وليد مربط الفرس من موضوعى دة اللى كتبتة امبارح انى عايز اشتغل مربط الفرس هو الجواز
وفى نفس الوقت مش عارف اشتغل فى القطاع الخاص لان كل مهن القطاع الخاص بتطلب مجهود بدنى وانا اللياقة عندى قلت شوية
سواء اكان اعمال كتابية او شئون عاملين حاجات من دية يعنى وانا موافق لو المرتب هيكون 100 جنية بس احس انى بشتغل

ربنا معاك ويوفقك بعونه وقدرتة ويفتح لك ابواب الرزق من فضلة
علي ابن ابي طالب

غير مقروء 13-07-26, 04:35 AM   #15
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

المدينه: أسكندرية
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى

تحذير لجميع الاعضاء يوجد كثير من الاعلانات على الانترنت بطلب عماله أو وجود وظائف بدول اجنبية لمتحدثى اللغة العربية والمقصود من هذه الاعلانات تجنيد شبابنا للعمل مع دول عدوة لمصر (وعلى فكرة مش شرط ان الدولة اللى منزلة الاعلان تكون معاها مشكلة مع مصر لأن دى مكاتب وكلاء لبلاد أخرى).
أغلب هذه الاعلانات بيطلب منك ان تكتب الcv بتاع على النت علشان يقرروا من بياناتك لو تنفع معاهم ولا لأ.
برجاء الحيطة من هذا النوع من الاعلانات وتاكد تماما ان نسبة البطالة تتصاعد فى الاونة الاخيرة خاصة بالدول الاوروبية وليس من المنطق طلب عمالة من الخارج لأى عمل قانونى.
اللهم اني قد بلغت اللهم فاشهد.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-26, 06:01 AM   #16
جنرال
صياد متقدم

الصورة الرمزية جنرال

المدينه: القاهرة
جنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدى

ياأخي لو عايز تشتغل أي حاجة ، روح الموسكي اشتري شوية بضايع بسيطة وبيعهم وأكسب . روح محلات بتطلب بائعين . روح مدرسة عايزه إداريين. أجر تاكسي وأشتغل عليه . فيه مليون فرصة في مصر .
غير مقروء 13-07-26, 10:54 AM   #17
قنااص العرب
صياد جديد

قنااص العرب مستواه غير معروف

بص بصراحة انت سوالك مستفز ومش عارف انت تقصد ايه من الموضوع ده اولا ازاى بتقول لياقتك ضعيفة ومش قادر على شغل القطاع الخاص وعاوز تسافر اذا كان شغل بره كله عربى او اجنبى شغل فاعل ومفيش ياما ارحمينى ثانيا بما انك قنوع كده وعاوز تشتغل لو 100 جنيه هتلاقى ملييوووووووون وظيفة ابسطها بائع فى اى محل ومش اقل من 300 جنيه كمان بس انت دور بجدية
قنااص العرب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-26, 12:15 PM   #18
abo amar
صياد قديم

اوسمتي

الصورة الرمزية abo amar

abo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدى

اقتباس:
اخى وصديقى وليد سالم
وانت شايف ان 100 جنيه راتب هيجوزوك ويجبولك شقه يا اخى سامحنى ان اقول لك انت عاوز العمل يجيلك وانت قاعد فى البيت يخبط على بابك كام مره نزلت تدور على شغل كام مره نزلت طرقت الابواب وبعدين مين اللى عرفك ان لياقتك قلت هو انت جربت تشتغل فى القطاع الخاص ولاقيت نفسك مفيش لياقه بص فى اى حال من الاحوال الشغل اليومين دول فى اى مكان فحت وردم فاذا كنت مستعد للفحت والردم خش مش مستعد ثق تماما انك لو اشتغلت مدير فى شركة مش هتستحمل
تحياتى .. وبالتوفيق
abo amar غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-27, 03:02 AM   #19
مورو
صياد قديم

اوسمتي

الصورة الرمزية مورو

المدينه: القاهرة , شبرا مصر
مورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدى

والله البلد مليانه شغل بما انك لو عايز 100 جنيه هتلاقي حاجات كتير هنا ب 500 أو 600 جنيه دور وربنا يوفقك وانا لو لاقيت حاجه هبلغك ان شاء الله
غير مقروء 13-07-27, 03:03 AM   #20
مورو
صياد قديم

اوسمتي

الصورة الرمزية مورو

مورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدىمورو عميد بالمنتدى

انت منين وساكن فين وكده يعني
غير مقروء 13-07-27, 03:07 AM   #21
مورو
صياد قديم

اوسمتي

الصورة الرمزية مورو

بعد اذن ادارة المنتدى هضيف لينكات لمواقع وظائف
http://www.bayt.com/ar/egypt/job-search/

http://egypt.dubizzle.com/ar/jobs/jo...&xtor=SEC-4021[Sell_-_AR_-_Job_Seekers_-_Search]-GOO-[Sell_-_AR_-_Job_Seekers_-_Search_-_(Broad)+g+c+]-[%D8%A7%D9%83%D8%A8%D8%B1_%D9%85%D9%88%D9%82%D8%B9_ %D8%AA%D9%88%D8%B8%D9%8A%D9%81_%D9%81%D9%89_%D9%85 %D8%B5%D8%B1+1t2]-S-[%D9%81%D8%B1%D8%B5%20%D8%B9%D9%85%D9%84%20%D9%81%D 9%89%20%D9%85%D8%B5%D8%B1+b]
غير مقروء 13-07-27, 07:44 PM   #22
ابن الوطن
صياد متفاعل

اصحابى واحبابى
انا اللى عايز اوصلة ليكم انى انا فعلان اشتغلت فى مصنع احذية ومحافظ جلد واساسا انا كنت شفت اعلان فى الوسيط طالب شباب وبنات يشتغلوا فى عيادة دكتور اسنان سكرتارية ولما رحت وعملت مقابلة مع الدكتور شاف انى مش مناسب بس انا الوحيد اللى اتصل بى بعد المقابلة بيومين وطلب انى اروح اقابلة وعرض على انى اشتغل فى المصنع بتاعة على خط انتاج ودة كلة لية علشان هو شاف فى البيانات بتاعتى انى معايا ثانوية ازهرية وهو اساسا خريج طب اسنان الازهر فاعتبر انى زميلة يعنى
المهم بعد ما رحت واشتغلت فعلان هما 3 ايام بالضبط ومشيت لانى فوجئت بمجهود بدنى رهيب
يا اصحابى انا ببحث عن الشغل اللى هو كل ما يتعلق بالورق والمستندات
غير مقروء 13-07-27, 11:50 PM   #23
NEW_Year
ادمن صفحة المنتدى

اوسمتي

المدينه: في بلاد الله الواسعة
NEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدى

السلام عليكم ورحمة الله و بركاتة

اولا اهلا بحضرتك في منتدي الصيد في مصر وسط اخواتك واحبابك ..
تحية طيبة وبعد .
بالنسبة لموضوع اسرائيل ياريت جضرتك تنسي التفكير فية من الاساس لانك هتكون داخل في طريق انت مش حاسة ومعذرة اخي الكريم مش فاهم المقصود من وراء هذة الطلب للوظيفة اية هو ؟

بالنسبة في مصر في الكثير من الشغل والفرصة متاحة للجميع طلاما حضرتك بتتكلم عن راتب قليل مثل ما قلت 100 جنية
بكل سهولة تقدر تشتغل فأي محل واقل شيئ 500 جنية
لو حضرتك نزلت كدا فمرة بعد الفطار في رمضان او بعد المغرب في باقي الشهور العادية واتمشيت شوية علي رجلك
اعتبرها تمشية فقط وبص علي المحلات هتلاقي الكثير كاتبين ( مطلوب بائعين بمرتبات مجزية ) اكيد المرتب هيتراوح من 500 جنية الي 600 جنية كبداية ودا طبعا بالنسبة لطلب حضرتك ال 100 جنية اعتقد انو شيئ كبداية مش وحش .

ابتدي واتوكل علي الله واخلص نية انك تدور انزل علي رجلك ودور مش تدور وانت قاعد في البيت علي النت
وكلم احبابك ومعرفك قولهم انك عاوز تشتغل ولو حد لافي شغل لحضرتك يقولك مفهاش عيب
وللعلم : الشغل عمرة ما كان عيب طلاما مش بيقل من كرامة الانسان
قدام حضرتك حل تاني وهو تاكسي لو معاك رخصة وبتعرف تسوق .. لو مش معاك رخصة بتقدر تطلعها وتشوف حد يكون بيأجر تاكسي وتشتغل علية لما تعملك في اليوم 50 جنية ليك انت بالاضافة الي يومية التاكسي رضا
50*30 = 1500 نقول 1000 جنية نقول 700 جنية اعتقد كبداية تقدر تأقلم نفسك عليها في المعيشة
وربنا مش بينسي حد بس الاجتهاد ثم الاجتهاد اخي الكريم

اتمني يكون كتابتي هونت علي حضرتك شوية ويكون فيها ولو القليل من الامل لحضرتك
واسئل الله التوفيق لك وللجميع .. بس ابعد عن فكرة اسرائيل نهائي #

سلام عليكم
غير مقروء 13-07-28, 01:18 AM   #24
smsm saber
صياد متقدم

smsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريق

شركة السلاب للسيراميك والبورسلين (المهندس / احمد السلاب ) , تطلب الوظائف التالية :
عدد 5 اخصائي مبيعات لفرع 6 اكتوبر كود HR12
عدد 8 اخصائى مبيعات لفرع مكرم عبيد كود HR13
عدد 4 اخصائي خدمة عملاء لفرع 6 اكتوبر كود HR14

(يشترط قرب السكن من الفرع ومؤهل عالى مناسب)

معلومات هامة عن الوظائف :
ساعات العمل 12 ساعة .
الاجازة يوم واحد اسبوعيا .
الراتب يبدا من 1100 جنية الى0000.
حوافز كل 3 اشهر مجزية.
زيادة على الراتب كل 6 اشهر وهذا يميزنا.
فرصة للترقى .
عقود عمل غير محددة المدة .
تامين اجتماعى وصحي تتحمل تكلفتة الشركة.
تدريب وتنمية مهارات موظفي الشركة بشكل مستمر .

ترسل السيرة الذاتية مع مراعاة كتابة كود الوظيفة على hr@ahmedelsallab.com

للاستعلام: عشرة خطوط 89 - 0227272780
غير مقروء 13-07-28, 01:19 AM   #25
smsm saber
صياد متقدم

smsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريقsmsm saber في بداية الطريق

https://www.facebook.com/TawzeefMasry
غير مقروء 13-07-28, 01:51 AM   #26
Egyptian_Destroyer
صياد قديم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NEW_Year مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله و بركاتة

اولا اهلا بحضرتك في منتدي الصيد في مصر وسط اخواتك واحبابك ..
تحية طيبة وبعد .
بالنسبة لموضوع اسرائيل ياريت جضرتك تنسي التفكير فية من الاساس لانك هتكون داخل في طريق انت مش حاسة ومعذرة اخي الكريم مش فاهم المقصود من وراء هذة الطلب للوظيفة اية هو ؟

بالنسبة في مصر في الكثير من الشغل والفرصة متاحة للجميع طلاما حضرتك بتتكلم عن راتب قليل مثل ما قلت 100 جنية
بكل سهولة تقدر تشتغل فأي محل واقل شيئ 500 جنية
لو حضرتك نزلت كدا فمرة بعد الفطار في رمضان او بعد المغرب في باقي الشهورة العادية واتمشيت شوية علي رجلك
اعتبرها تمشية فقط وبص علي المحلات هتلاقي الكثير كاتبين ( مطلوب بائعين بمرتبات مجزية ) اكيد المرتب هيتراوح من 500 جنية الي 600 جنية كبداية ودا طبعا بالنسبة لطلب حضرتك ال 100 جنية اعتقد انو شيئ كبداية مش وحش .

ابتدي واتوكل علي الله واخلص نية انك تدور انزل علي رجلك ودور مش تدور وانت قاعد في البيت علي النت
وكلم احبابك ومعرفك قولهم انك عاوز تشتغل ولو حد لافي شغل لحضرتك يقولك مفهاش عيب
وللعلم : الشغل عمرة ما كان عيب طلاما مش بيقل من كرامة الانسان
قدام حضرتك حل تاني وهو تاكسي لو معاك رخصة وبتعرف تسوق .. لو مش معاك رخصة بتقدر تطلعها وتشوف حد يكون بيأجر تاكسي وتشتغل علية لما تعملك في اليوم 50 جنية ليك انت بالاضافة الي يومية التاكسي رضا
50*30 = 1500 نقول 1000 جنية نقول 700 جنية اعتقد كبداية تقدر تأقلم نفسك عليها في المعيشة
وربنا مش بينسي حد بس الاجتهاد ثم الاجتهاد اخي الكريم

اتمني يكون كتابتي هونت علي حضرتك شوية ويكون فيها ولو القليل من الامل لحضرتك
واسئل الله التوفيق لك وللجميع .. بس ابعد عن فكرة اسرائيل نهائي #

سلام عليكم
+++++++++++++++++++++++++++++++1
غير مقروء 13-07-28, 02:08 AM   #27
ابن الوطن
صياد متفاعل

انا مكنتش اتصور والله
مدى جدعنة ورجولة اعضاء المنتدى هنا والله
احسن شباب ورجالة فى مصر والله
مجرد ما حكيت على ظروفى وانى معايا ثانوية ازهرية وعندى 37 سنة وعمرى ما اشتغلت ابدا فى حياتى الكل تسابق على افادتى سواء من ممارستة للعمل وافادتى بخبراتة او الناس اللى تعبت وجابتلى مواقع للتوظيف انا مش عارف اوصف اللى حصل دة الا بان المنتدى دة واهلة وشبابة ورجالتة يمكن اجدع واحسن شباب مش فى مصر فى الوطن العربى كلة والمنتدى دة بشبابة ورجالتة يعتبر مفخرة عظيمة لجميع المنتديات بكافة انواعها مش فى مصر بس فى الوطن العربى كلة
تسلموا يا شباب والله
وكل سنة وانتم طيبين جميعا
وحسنة قليلة تمنع بلاوى كتيرة
وياهناك يا فاعل الخير والثواب
طب اى حاجة ربع جنية واروح هنا
هههههههههههههههههههههههههههه
غير مقروء 13-07-28, 02:16 AM   #28
وليد سالم
المشرف العام

اوسمتي

الصورة الرمزية وليد سالم

اقتباس:
انا مكنتش اتصور والله
مدى جدعنة ورجولة اعضاء المنتدى هنا والله
احسن شباب ورجالة فى مصر والله
مجرد ما حكيت على ظروفى وانى معايا ثانوية ازهرية وعندى 37 سنة وعمرى ما اشتغلت ابدا فى حياتى الكل تسابق على افادتى سواء من ممارستة للعمل وافادتى بخبراتة او الناس اللى تعبت وجابتلى مواقع للتوظيف انا مش عارف اوصف اللى حصل دة الا بان المنتدى دة واهلة وشبابة ورجالتة يمكن اجدع واحسن شباب مش فى مصر فى الوطن العربى كلة والمنتدى دة بشبابة ورجالتة يعتبر مفخرة عظيمة لجميع المنتديات بكافة انواعها مش فى مصر بس فى الوطن العربى كلة
تسلموا يا شباب والله
وكل سنة وانتم طيبين جميعا
وحسنة قليلة تمنع بلاوى كتيرة
وياهناك يا فاعل الخير والثواب
طب اى حاجة ربع جنية واروح هنا
هههههههههههههههههههههههههههه

انت منور في وسطنا ده مكانك في اي وقت وبين اخونك وتحت امرك وقتما تشاء يا صديقي وعيونا ليك
علي ابن ابي طالب

غير مقروء 13-07-28, 02:50 AM   #29
ابن الوطن
صياد متفاعل

تسلم يا استاذى وليد سالم
ربنا يخليك يا غالى ويديك الصحة
اهلا بيك فى منتدانا وسط اهلك واحبابك
ههههههههههههههه
غير مقروء 13-07-28, 12:08 PM   #30
hogan
الاداره تحذر التعامل مع هذا العضو فى البيع والشراء

الصورة الرمزية hogan

المدينه: Philippines
hogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر ICQ إلى hogan إرسال رسالة عبر AIM إلى hogan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hogan إرسال رسالة عبر Skype إلى hogan

لا تعليق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

sponsor links