الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-09, 11:47 AM   #10
braveheart
صياد قديم

الصورة الرمزية braveheart

المدينه: القاهرة - شمال سيناء
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart
افتراضي رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.

ردا علي مشاركات الأستاذ / sghr220

اقتباس:
أولا السؤال ده معلش مش من حقك تسأله اسيبه او اقعد فيه دي حاجه تخصني...انا بقول حقائق موجوده فعلا مش خيال او اوهام و لا بهاجم حد و بعدين انت سبت الكلام الكتير ده كله و مسكت آخر اكلمتين او على الأصح الكلام اللي على هواك
أولا أنا كلامي اللي أنت رديت عليه بالكلام المقتبس دة كان كالأتي :

اقتباس:
سأسألك سؤالا ... و لماذا لم تترك المنتدي طالما أنك مستاء إلي هذه الدرجة ؟ ... الأجابة التي أتوقعها هو أنك علي أمل أن يتغير الحال .. فلماذا تهاجمني الأن أنا أو الإدارة و نحن في طريقنا لتغيير و تحسيين الأوضاع ؟!!
فهل تري في كلامي أي تدخل في حريتك ؟!! أنا كنت أريد أن أفهم المغزي من كلامك فقط و الذي أعتبره غريبا ... فلا أفهم هل أنت مع المنع أم ضدة ؟؟؟؟!!

نكمل كلامك :

اقتباس:
ماشي دي حاجه تخصك بس مش يبقى طاقم الادارة و صاحب الموقع ساكت ساكت و بعدين تيجي تقول لأ...عيب...ميصحش...و دي كانت ظروف و عدت.
قلي بالأمانه حضرتك محستش بحاجه غريبه في المنتدى الا بعد ست شهور من الأخطاء ؟
سأرد عليك بنفس أسلوبك و بنفس كلماتك ( السؤال ده معلش مش من حقك تسأله ) .. بس هرد عليك بردو ...

و الله أنا رأيي أن الوقت دة هو المناسب ... أنت شايف غير كدة متكلمتش ليه من قبل ؟!
و بعدين لو لاحظت في بداية موضوعي ... أنا قلت أنني أطرح الموضوع كعضو بالمنتدي ، و أنه ليس لدوري الإداري أي شأن بحديثي هذا .. و دوري الإداري كما قلت لك سابقا محدود فلست أنا الأمر الناهي بالمنتدي يا سيدي الفاضل.

اقتباس:
(على كلامك)؟؟؟؟و بعدين تكرار الخطأ ليس عذرا لأحد...منتديات الصيد كتيرة و الحمد لله من الشرق للغرب فلماذا لم يقم أحد أعضاء طاقم الادارة بزيارة احدها للتعرف على محتوياتها و أقسامها و فروعها؟؟؟؟
ههههههههههه ... منتدي الصيد في مصر هو الأول عربيا الأن يا سيدي الفاضل ... و من كثرة أعضاؤه و زواره ، الشغل بقي كتير جدا و الله.
و علشان أثبت لك كلامي ... شوف عدد المشاهدات لموضوعي هذا ... و الذي لم يتعدي علي إنشاؤة اليومين فقط ... ستجد أن عدد المشاهدات أكثر من 850 مشاهدة ... بينما في منتديات أخري ممكن تلاق الموضوع بقالة 30 يوم و حقق 3 مشاهدات علي الأكثر.

نكمل كلامك :

اقتباس:
و بعدين انتو اللهم صلي على النبي مش واحد و لا اتنين ده بتاع عشره على الأقل برجاء بذل القليل من المجهود لصالح المنتدى حتى تصبحوا فعلا جديرين بلقب طاقم الاداره.
و الله حكاية أننا نصبح ( جديرين بلقب الإدارة ) ... و أنا هنا سأتحدث عن نفسي فقط ... ممكن حضرتك تسأل الأعضاء ... قم بأنشاء موضوع و قل فيه أيه رأيكم في المشرف فلان و المشرف علان و نشوف أراء الأعضاء.

و شكرا لمشاركتك مرة أخري ... و شرفني مرورك الكريم.

Kemomail@ymail.com

التعديل الأخير تم بواسطة braveheart ; 11-07-09 الساعة 02:34 PM
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links