الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-10-23, 05:24 PM   #1
sniperff
صياد متفاعل

المدينه: portsaid
sniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيده
افتراضي سوستة الكرال اتكسرت بعد استعمال لمدة 3 اسابيع

انا سمعت ان البندقية ممكن يتعملها تعديل و يتركبلها سوستة 45 عقلة تقريبا و بتبقا جامدة اوي ايه رأيكم في الكلام ده و لا اجيب سوستة جامو شادو و خلاص؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ في سؤال تاني انا جبت سوستة جامو 35 عقلة و الراجل قالي دي بتاعت cfx بس لما حطيطها حسيت انها ضعيفة جدا و ناعمة و لما فكيتها بعد ضرب 10 رشات لقيتها صغرت عن السوستة الاصلي التركي هل ده طبيعي انها تكش مع العلم انا جايبها في كيستها حد يفيدني لو سمحتو
sniperff غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 11-10-23, 06:25 PM   #2
عادل عبده
صياد قديم

الصورة الرمزية عادل عبده

المدينه: القطاميه
عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده
افتراضي رد: سوستة الكرال اتكسرت بعد استعمال لمدة 3 اسابيع

ياباشا انا هحاول افيدك رغم انى على ادى
بص يا حبيبى
السوسته الشادو 1000 وال سى اف اكس رويال واحد مافيش بينهوم اى فرق
السوسته اللى انت خدتها ديه اكيد مش اوريجنال لان السوست الاسبانى بجد تحفه تستحق الاقتناء
وفى سوست مصرى نضيفه بتقضى الغرض ومش بتكش الا بعد 6 شهور ولا حاجه زى كده
اللى قالم انها ممكن تتعدل ويركب عليها 45 علقه سورى
بيتكلم وخلاص
قولى ليه ؟
اقولك ليه
لان اخوك من هواه التعديل وانا بغير لكوكى بيبتى سوسته ركبتلها سوسته فيها حلقه زياده مرضيتش تلقط تعمير خالص
اشحال بقى 10 عقل
هتقلى طب هى الكرال بتتعدل عشان تبقى افضل ؟
هقولك يوجد بعض التعديلات انا بالتفكير وخبره الاخوه الافاضل توصلتلها
بتخليه افضل من الاول فعلا وبتبقى ادق وكنت خد رأى حبيبى محمود شلبى وقالى نفذ ياباشا
بس الوقت والتكاليف وكده بقى انت فاهم

ياريت لو قدرت افيدك
متشكرنيش بس ادعيلى بالهدا والرزق وصلاح الحال
شكرا وتقبل مرورى

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *
عادل عبده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-10-23, 08:25 PM   #3
sniperff
صياد متفاعل

المدينه: portsaid
sniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيده

انا فاهم قصدك بس التعديل الي بتكلم عنو مش تغيير سوستة بس ....ده تقصير بستم و فك بعض الاجزاء لزيادة الطول
sniperff غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-10-23, 09:26 PM   #4
عادل عبده
صياد قديم

الصورة الرمزية عادل عبده

المدينه: القطاميه
عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniperff مشاهدة المشاركة
انا فاهم قصدك بس التعديل الي بتكلم عنو مش تغيير سوستة بس ....ده تقصير بستم و فك بعض الاجزاء لزيادة الطول
انا شايف انك مدعتليش
المهم
ياباا انت هتدخل فى حوار كبير وتكلفه اعلى وبعدين انت عاوز اكتر من 212 متر مع اتقل نوع رش ايه

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *
عادل عبده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links