الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 14-08-28, 10:10 AM   #1
besho
صياد قديم

الصورة الرمزية besho

besho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي احترت و دماغي لفت

هو في حد عندوا دايزي 2002 بدور عليها من زمان نفسي الاقي واحده جديده مين يقدر يوفرها و هتبقي بكام

عايش في اكبر سجن بس من جوايا حر

مهما راحت روح الفكره مش هتموت

الحريه مش كلام الحرية طلعت اوهام

كيرو
besho غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 14-08-28, 11:22 AM   #2
ايهاب علي
صياد نشيط

الصورة الرمزية ايهاب علي

المدينه: القاهرة - مصر الجديدة
ايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: احترت و دماغي لفت

نصيحة اخوية ابعد عنها تماما لانها ضعيفة جدا و كل مكوناتها الرئيسية بلاستيك و كثيرة الاعطال و الحشر و صيانتها صعبة جدا و ماحدش بيشتغل فيها الا صيامكو و سعرها بيعدي 2000 جم و انا شخصيا جربتها و لما حشرت اتكسرت الاجزاء البلاستيك و سايبها عند صيامكو مش عارف يصلحها بقالها اكتر من سنه و من الاخر ما فيش احسن من البنادق الكسر
غير مقروء 14-08-28, 12:43 PM   #3
besho
صياد قديم

الصورة الرمزية besho

besho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدى

تمام اصل انا عايز حاجه كويسه للرمايه فقولت الدايزي بخزنه

عايش في اكبر سجن بس من جوايا حر

مهما راحت روح الفكره مش هتموت

الحريه مش كلام الحرية طلعت اوهام

كيرو
besho غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-08-28, 01:10 PM   #4
ايهاب علي
صياد نشيط

الصورة الرمزية ايهاب علي

المدينه: القاهرة - مصر الجديدة
ايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيدهايهاب علي لديه مشاركات جيده

ليك رساله علي الخاص
غير مقروء 14-08-28, 07:50 PM   #5
nesrmasr70
صياد متفاعل

nesrmasr70 مستواه غير معروف

انا كان عندى الدايزى وبعتها ب1500 بندقيه وحشه جدا وفعلا والله زى ماقال الاستاذ /ايهاب كلامه كله صح قطع غيارها كلها من الداخل بلاستك وماسورتها عامله زى ماسوره الستائر انا فكتها علشان اصلحها الزناد كان بايظ وكان فيها تنفيس فى السكس بلف وصلحتها الحمد لله وبعتها لواحد مبتدئ وقولتله على عيوبها حاول ماتفكرش فى الدايزى بكل اشكاله ولو عاوز بندقيه رمايه كويسه انا عندى النوريكا ال61 والنوريكا الاسبورت والبى اس الانجليزى الكسر والعتله عندى مجموعه كويسه وباسعار هاديه جدا ده رقمى لو احتجت اى معلومه عن الدايزى ولو عاوز اللى انا بعتها ممكن اوصلك لصاحبها اللى انا بعتهالو هو عاوز بردو يبيعها ده رقمى 01276017172 ودى معروضاتى كلها من بنادق ضغط الهواء https://www.facebook.com/egyhunter?ref=hl https://www.facebook.com/groups/174782686035075
nesrmasr70 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم