الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-06-20, 04:36 PM   #1
جنرال
صياد متقدم

الصورة الرمزية جنرال

المدينه: القاهرة
جنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: إستيراد مسدسات غاز بالطلب و تفاصيل مسدسات الغاز

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb مشاهدة المشاركة
للاسف البريتا معظمه plastic عشان كدة رخيص. فيه مسدسات بتبقى معدن بس لكن سعرها غالى اوى لو امكانيتها كويسة. لو مكانك و فارق اوى معايا موضوع معدن على حساب حاجات تانية هشترى walther cp99 المتوفر فى مصر. انا ممكن اجيبلك بس امكانياتهم قليلة. بص كدا على دول
http://www.pyramydair.com/s/m/gsg_92..._blowback/2035
http://www.pyramydair.com/s/m/sig_sa...metal_co2/2176
http://www.pyramydair.com/s/m/tanfog...ck_pistol/2534
دول معدن خالص لكن سرعة قليلة
فعلا سرعات قليلة . لو شفتلي واحد بيضرب رش قوي (يعني أقوى حاجة ممكنة) و معدن يبقى أنا معاك. أنا بصراحة عايز أخد منك علشان أحنا أخوات في المنتدى رغم أن قدامي حاجات زي دي بره مصر بس أخويا أولي.
أنا مش بحبذ الصوت أنا عايز رش قوي . يعني بالبلدي مش عايز منظر أن عايز إستخدام عملي للدفاع عن النفس.
ما تنسنيش
غير مقروء 11-06-20, 05:36 PM   #2
mo_rateb
صياد متقدم

الصورة الرمزية mo_rateb

mo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جنرال مشاهدة المشاركة
فعلا سرعات قليلة . لو شفتلي واحد بيضرب رش قوي (يعني أقوى حاجة ممكنة) و معدن يبقى أنا معاك. أنا بصراحة عايز أخد منك علشان أحنا أخوات في المنتدى رغم أن قدامي حاجات زي دي بره مصر بس أخويا أولي.
أنا مش بحبذ الصوت أنا عايز رش قوي . يعني بالبلدي مش عايز منظر أن عايز إستخدام عملي للدفاع عن النفس.
ما تنسنيش
اتفضل يا سيدى
http://www.pyramydair.com/p/beretta-...llet-gun.shtml
بس ده غالى جدا. و ٨ طلقات بس ساقية. انا نفسى اخدمك ولاهى بس انا شايف مدام حضرتك عايز معدن و امكانيات متوسطة لحد ما يبقى ال cp99 الموجود فى مصر.
mo_rateb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-21, 01:00 PM   #3
جنرال
صياد متقدم

الصورة الرمزية جنرال

جنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدىجنرال من كبار اسرة المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo_rateb مشاهدة المشاركة
اتفضل يا سيدى
http://www.pyramydair.com/p/beretta-...llet-gun.shtml
بس ده غالى جدا. و ٨ طلقات بس ساقية. انا نفسى اخدمك ولاهى بس انا شايف مدام حضرتك عايز معدن و امكانيات متوسطة لحد ما يبقى ال cp99 الموجود فى مصر.
أنت متأكد من أنك بعتلي اللينك الصح. دي بريتا مش ساقية!
ولا أنا فاهم حاجة غلط؟
بالمناسبة بما إنك خبير في شغل الجمارك وخلافه هي البنادق الرش بتخش مع المسافر عادي؟
غير مقروء 11-06-21, 06:30 PM   #4
mo_rateb
صياد متقدم

الصورة الرمزية mo_rateb

mo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جنرال مشاهدة المشاركة
أنت متأكد من أنك بعتلي اللينك الصح. دي بريتا مش ساقية!
ولا أنا فاهم حاجة غلط؟
بالمناسبة بما إنك خبير في شغل الجمارك وخلافه هي البنادق الرش بتخش مع المسافر عادي؟
اه متاكد من اللينك هو ساقية لكن شكل العادى زى ال cp99 كدا. بالنسبة للبنادق فكل المحاولات اللى شفتها كانت فاشلة و بتتصادر مش عارف السبب بالضبط. عشان كدا مش بجيب بنادق لانها مش مضمونة.
mo_rateb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links