الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-08-27, 09:29 AM   #1
AFROTTO
صياد متقدم

الصورة الرمزية AFROTTO

المدينه: CAIRO
AFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريق
افتراضي أنا بصراحة زهقت من اللى بيحصل دة ...!!!؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

طبعا سبب وقف عروضى على المنتدى معروف بسبب حرق أسعار وهمية وتسجيل عضويات وهمية من بعض التجار المتواجدين فى المنتدى حتى صور المنتجات وطريقة عرض وتنسيق الموضوع
وطريقة عرض المنتجات مسروقة من مواضيعى الشخصية ...!!!!!!!!!!!!!!؟؟

وطبعا الأعضاء دى :-

elmasry_ld
hassan moneer

وفى منتجات كتيرة جداااا مش عندهم وعارضينها بفرق سعر وأسعار وهمية
ومنها القلم الليزر الحارق الاخضر والآزرق مش متوفر ولا الاسعار دى متوفرة لآنى على علم ودراية جيدا بأسعار السوق كل ساعة وليس كل يوم .
وبالنسبة لجهاز Gps sms مش متوفر ومش بالسعر دة ولا هو ولا Gps dvd
ودة عن ثقة لآن الآجهزة دى واحد بس اللى منزلها مصر وهما شافوا عينات مش أكتر
وللعلم أتصلت بالشخص دة وأكد لى أكتر أن هما ماعهمش ولاقطعة من الجهاز دة
لآنة يعتبر حاليا من أغلى المنتجات وجديد فى الآسواق والكل خايف يجيب منة حتى قطعة واحدة ومايعرفش يبيعة وهما ماخدوش منة أصلا أعلالالالالالالالالانات بس..
نظام لو زبون طلب أقولة موجود وأشترى واحدة مخصوص لية ..!!! :confused:

وملحوظة المصرى أسعارة كل يوم وكل وقت متغيرة ورجاء متابعة أسعارة يوميا
لآن هذا لايدل على ثقة تواجد المنتج أو الجدية هو وحسن منير ..

وملحوظة أخرى قبل نهاية حديثى
رجاء فى المستقبل القريب أعدة النظر فى عرض تاجر واحد فى كل قسم مسؤل عن توافر جميع المنتجات الخاصة بالقسم وموثوق منة وأسعار ثابتة غير قابلة للغلاء
وهو المسؤل الآول والآخير عن توفير جميع منتجات القسم ولة الحق فى عرض كل مايخص
ذلك القسم من نشاط بلا منافس من تاجر جديد بعضوية جديدة وعرض أسعار وهمية لأغلب منتجاتة .
بالنسبة للآعضاء لابأس من عرض متعلقاتهم الشخصية وليس توفير جميع المنتجات وبوفرة والآ وقتها يعتبر تاجر جديد .

وسيتم وقف جميع عروضى على المنتدى يوم وقفة عيد الفطر المبارك
وكل عام وأنتم بخير

غير مقروء 11-08-27, 09:49 AM   #2
AFROTTO
صياد متقدم

الصورة الرمزية AFROTTO

AFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريقAFROTTO في بداية الطريق
افتراضي رد: أنا بصراحة زهقت من اللى بيحصل دة ...!!!؟

http://www.egypthunt.net/showpost.ph...44&postcount=8

http://www.egypthunt.net/showpost.ph...4&postcount=14
غير مقروء 11-08-27, 10:28 AM   #3
tarekvb
مشرف عام سابق

الصورة الرمزية tarekvb

المدينه: القاهرة
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى

عفروتو الناس كلها عرفاك وواثقة فيك والتانين لما حد حيروحلوهم مش هيلاقو عندهم حاجة الناس هترجعلك
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-27, 02:23 PM   #4
العربى
صياد قديم

الصورة الرمزية العربى

المدينه: الجيزه
العربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدى

العضو عفرتو
طبعا بعد اللى قاله الاستاذ طارق
الرجاء مراجعه قوانين المنتدى قبل عمل مثل هذه المواضيع لانها تعتبر مخالفه لقوانين المنتدى
والمنتدى ليس طرفا فى اى نذاعات بين الاعضاء (سواء تجار او اعضاء عاديين ) وعلى الاعضاء توخى كامل الحذر فى البيع والشراء او اى تعامل

شروط الكتابه بقسم السوق
1- قبل ان تقوم بكتابه اي موضوع فى هذا القسم تاكد من انك تتحمل المسئوليه القانونيه بمفردك اذا كنت تبيع ماهو مخالف لقوانين جمهورية مصر العربيه .. يجب على العضو الرجوع للقانون للاطلاع على المنتجات المحظوره قانوناً .
2- على المشتري توخي الحذر عند الشراء من الاعضاء .. واذكركم بان المنتدى لا يتدخل فى اي صفقات بيع او شراء تتم فى هذا القسم باي شكل من الاشكال .. وهذه الخدمه مجانيه تماماً .. وبناء عليه فالمنتدى لا يتحمل اي مسئوليه عن اي صفقه تجاريه تتم بين الاعضاء عبر استخدام المنتدى .. نحن لا نضمن جوده المنتجات او معقولية السعر او مصداقيه التاجر .. كل هذه الاشياء يجب ان تتاكد منها بنفسك قبل الشراء.
3- لا يسمح بكتابه اي مواضيع للشكوى او للتحذير من اي عضو من اعضاء المنتدى .. المنتدى ملتزم بالحياديه تجاه هذه المنازعات .. فهو ليس طرفاً بها .. ولن يتدخل فى حلها.

التعديل الأخير تم بواسطة العربى ; 11-08-27 الساعة 03:01 PM
العربى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-28, 04:47 AM   #5
AFROTTO
صياد متقدم

الصورة الرمزية AFROTTO

ياباشا كلامك جميل جدااا
وفعلا أنا أتسرعت لما أشتكيت لآدارة المنتدى عن واحد بيسمى نفسة تاجر وبيقول أى كلام
وبيسرق مواضيع خاصة بيا ... دى على الآقل بتدل على مصداقية التاجر اللى بيبيع المنتج
ودة بيثبت أنة راجل ........... ومابيعرفش يفكر أنة يعمل موضوع بفكرة هو علشان يعلن عن منتجاتة
وللعلم جالى أكثر من شكوى منة من أعضاء تعاملت معاة ورجعت منتجاتة تانى
وشكاوى من منتجات بيقول موجودة ولما راحوا قالهم خلصت
دة ياباشا واحد النهاردة كان عندى قعد ساعتين ونص عندة علشان يجيب سيلف وماجبهوش
وعدى عليا وحكالى الموقف السخيف اللى كان فية ...ّ!!!
وللعلم تم أرسال رسالة sms من سيادة العضو المصرى للتواصل معى أنة لازم نقعد مع بعض
علشان يبقى فى حل للآسعار دى ...!!! .... يعنى بيساومنى علشان أتفق على الآعضاء
على عرض منتج بسعر نتفق علية أنا وهو ..!!!؟
واللعبة التانية بأذن الله ربنا يكرم وتشوفها بعينك على المنتدى قريبا جدااا
من سلسلة جشع التجار أن شاء الله بمجرد خروجى ووقف عروضى
مش هايتم عرض بعض المنتجات لفترة قااال أية مش موجودة مابقاش ينزل منها وغير متوفرة
أو سعرها أرتفع علشان كدة ماحدش بقى يجبها علشان يعرف يبيع بالسعر اللى يعجبة
ودى حاجة تزعلنى أنى فضلت أحارب فيها طوال الفترة اللى تواجدت فيها فى الموقع وتعاملت مع الجميع بما يرضى الله سبحانة وتعالى .
أنا عملت اللى عليا ونبهت وعفوا على تدخلى حرصا على سمعة المنتدى من تجارة الوهم
اللى نهايتها بتبقى نصب فى نصب
وعفوا على الآزعاج وشكرا لسيادتكم
وكل عام وأنتم بخير

التعديل الأخير تم بواسطة الأداره ; 11-08-28 الساعة 08:59 AM
AFROTTO غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-28, 10:15 AM   #6
hogan
الاداره تحذر التعامل مع هذا العضو فى البيع والشراء

الصورة الرمزية hogan

المدينه: Philippines
hogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر ICQ إلى hogan إرسال رسالة عبر AIM إلى hogan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hogan إرسال رسالة عبر Skype إلى hogan

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elarbi2009 مشاهدة المشاركة
العضو عفرتو
طبعا بعد اللى قاله الاستاذ طارق
الرجاء مراجعه قوانين المنتدى قبل عمل مثل هذه المواضيع لانها تعتبر مخالفه لقوانين المنتدى
والمنتدى ليس طرفا فى اى نذاعات بين الاعضاء (سواء تجار او اعضاء عاديين ) وعلى الاعضاء توخى كامل الحذر فى البيع والشراء او اى تعامل

شروط الكتابه بقسم السوق
1- قبل ان تقوم بكتابه اي موضوع فى هذا القسم تاكد من انك تتحمل المسئوليه القانونيه بمفردك اذا كنت تبيع ماهو مخالف لقوانين جمهورية مصر العربيه .. يجب على العضو الرجوع للقانون للاطلاع على المنتجات المحظوره قانوناً .
2- على المشتري توخي الحذر عند الشراء من الاعضاء .. واذكركم بان المنتدى لا يتدخل فى اي صفقات بيع او شراء تتم فى هذا القسم باي شكل من الاشكال .. وهذه الخدمه مجانيه تماماً .. وبناء عليه فالمنتدى لا يتحمل اي مسئوليه عن اي صفقه تجاريه تتم بين الاعضاء عبر استخدام المنتدى .. نحن لا نضمن جوده المنتجات او معقولية السعر او مصداقيه التاجر .. كل هذه الاشياء يجب ان تتاكد منها بنفسك قبل الشراء.
3- لا يسمح بكتابه اي مواضيع للشكوى او للتحذير من اي عضو من اعضاء المنتدى .. المنتدى ملتزم بالحياديه تجاه هذه المنازعات .. فهو ليس طرفاً بها .. ولن يتدخل فى حلها.

انا معاك ياباشا فى الكلام ده
غير مقروء 11-08-28, 08:24 PM   #7
AFROTTO
صياد متقدم

الصورة الرمزية AFROTTO

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة afrotto مشاهدة المشاركة
ياباشا كلامك جميل جدااا
وفعلا أنا أتسرعت لما أشتكيت لآدارة المنتدى عن واحد بيسمى نفسة تاجر وبيقول أى كلام
وبيسرق مواضيع خاصة بيا ... دى على الآقل بتدل على مصداقية التاجر اللى بيبيع المنتج
ودة بيثبت أنة راجل ........... ومابيعرفش يفكر أنة يعمل موضوع بفكرة هو علشان يعلن عن منتجاتة
وللعلم جالى أكثر من شكوى منة من أعضاء تعاملت معاة ورجعت منتجاتة تانى
وشكاوى من منتجات بيقول موجودة ولما راحوا قالهم خلصت
دة ياباشا واحد النهاردة كان عندى قعد ساعتين ونص عندة علشان يجيب سيلف وماجبهوش
وعدى عليا وحكالى الموقف السخيف اللى كان فية ...ّ!!!
وللعلم تم أرسال رسالة sms من سيادة العضو المصرى للتواصل معى أنة لازم نقعد مع بعض
علشان يبقى فى حل للآسعار دى ...!!! .... يعنى بيساومنى علشان أتفق على الآعضاء
على عرض منتج بسعر نتفق علية أنا وهو ..!!!؟
واللعبة التانية بأذن الله ربنا يكرم وتشوفها بعينك على المنتدى قريبا جدااا
من سلسلة جشع التجار أن شاء الله بمجرد خروجى ووقف عروضى
مش هايتم عرض بعض المنتجات لفترة قااال أية مش موجودة مابقاش ينزل منها وغير متوفرة
أو سعرها أرتفع علشان كدة ماحدش بقى يجبها علشان يعرف يبيع بالسعر اللى يعجبة
ودى حاجة تزعلنى أنى فضلت أحارب فيها طوال الفترة اللى تواجدت فيها فى الموقع وتعاملت مع الجميع بما يرضى الله سبحانة وتعالى .
أنا عملت اللى عليا ونبهت وعفوا على تدخلى حرصا على سمعة المنتدى من تجارة الوهم
اللى نهايتها بتبقى نصب فى نصب
وعفوا على الآزعاج وشكرا لسيادتكم
وكل عام وأنتم بخير
بدون تعليق أ / هوجن وباقى الآخوة الآفاضل أداريين المنتدى
رجاء مراجعة أخر أخر رد ليا
غير مقروء 11-08-28, 09:29 PM   #8
العربى
صياد قديم

الصورة الرمزية العربى

المدينه: الجيزه
العربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة afrotto مشاهدة المشاركة
بدون تعليق أ / هوجن وباقى الآخوة الآفاضل أداريين المنتدى
رجاء مراجعة أخر أخر رد ليا

استاذ عفروتو انت عايز تفهمنى ولا لا انا فاهم قصدك ايه بس دى خدمه مجانيه يعنى رواجها او عدمه لا يهم المنتدى فى شيء كاداره مش اعضاء ولكن اكيد بيهمهم كاعضاء ومحاربه الغلاء من عدمه ليس من اختصاص المنتدى فاهمنى دا المقصود بكلمه المنتدى ليس طرفا فى هذه النذاعات ولا حلها
وكل سنه وانت طيب
غير مقروء 11-08-29, 02:39 AM   #9
AFROTTO
صياد متقدم

الصورة الرمزية AFROTTO

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elarbi2009 مشاهدة المشاركة
استاذ عفروتو انت عايز تفهمنى ولا لا انا فاهم قصدك ايه بس دى خدمه مجانيه يعنى رواجها او عدمه لا يهم المنتدى فى شيء كاداره مش اعضاء ولكن اكيد بيهمهم كاعضاء ومحاربه الغلاء من عدمه ليس من اختصاص المنتدى فاهمنى دا المقصود بكلمه المنتدى ليس طرفا فى هذه النذاعات ولا حلها
وكل سنه وانت طيب
وصلتلى ياباشا وشكرا ليك
وكل عام وأنت بخير

sponsor links