الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الصيد البري > الصيد بالكلاب
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الصيد بالكلاب كل ما يخص كلاب الصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-08-30, 05:12 AM   #39
t_bag
صياد متفاعل

الصورة الرمزية t_bag

المدينه: الاسكندرية
t_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: الكلب بتاعي ارجو التقييم

حضرتك بصراحة مع احترامى لكل الاعضاء انما انا مش شايف ان فى اى حد افادك و لابيفهمو اوى فى الكلاب علشان ينصحو او يحددو سعر ( معلش انا اسف محدش يزعل بس انا اكتر حاجة بحبها الكلاب و لازم اتكلم بصراحة) هو العضو
NEW_Year الى فى الغالب افادك و لاكن كلبك ما ينفعش يتقيم بالصورتين دول و محدش يقدر يثول انو شعبى او متوسط كلبك باين بنيتة حلوة ودان 11 ماسك فى الوش الوان غامقى مش فاتحة دة الفلاش و هو دة الى باين فى الصور على اى اساس بيحددو تقليب و حضرتك لازم تدربو طاعة لو مش مدرب و لازم مع مدرب علشان حضرتك عايز تدربو شراسو و بلاش تدربو شراسة من السن دة انت تبتدى من سن ال9 شهور لكن دلوقتى دربو طاعة الحصة تلت ساعة كل يومين و بالنسبة لسعر الكلب زى ما قلت ما اعرفش احددو لكن مبدئيا هو اغلى من 600 جنية
شكرا
t_bag غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

sponsor links