الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-02-20, 02:12 AM   #1
Karim Eid
Banned

المدينه: الهرم
Karim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Skype إلى Karim Eid
Talking اضحك من قلبك من بلليل للصبح

مرة واحد اقرع ماشي في الضلمة اتخض شعر ايده وقف
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــ
قام بعض من الإرهابيون باختطاف طائرة مصرية وقاموا بتهديد جميع من في الطائرة بالقتل إذ لم ينصاعوا لأوامرهم وبعد فترة تقدمت امرأة لرئيس الإرهابيين وقالت
أنا لست بمصرية أنا صوماليه وحضرت لمصر للعمل والآن أنا عائدة لبلدي لكي أطعم أولادي وأنت تعرف المجاعة في الصومال قاتلة فأمر رئيس الإرهابيين بإنزالها من الطائرة
وبعدها بقليل تقدمت امرأة أخرى لرئيس الإرهابيين وقالت
أنا لست بمصرية أنا إندونيسية وقد أصابنا إعصار تسونامي و توفي كل أقربائي ولم يبقى إلا أنا فأمر بإنزالها من الطائرة
بعدها تقدم رجل متوسط العمر وقال أنا مصري وأنا من مشجعي نادي
الزمالك
فبكى رئيس الإرهابيين وبكى جميع من في الطائرة على حال هذا المشجع فأمر رئيس الإرهابيين بالإعفاء عن جميع المحتجزين وأعطى المشجع مكافأة مالية وسلم نفسه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
واحد كتب في ورقة الامتحان (صمتي لا يعني جهلي ولكن ما يدور حولى لا يستحق الكلام ) فأخذ الشهاده مكتوب فيها (رسوبك لا يعني فشلك ولكن خفة دمك دي اللي مودياك في داهيه )
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــ
مره واحد زملكاوى خطب واحده بيسألها تاريخ ميلادك ايه ? قالتله 1/6... فسخ الخطوبه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
واحده ست مسكت حرامى فى المطبخ ،فقالت لابنها روح إنده ابوك من على القهوة
جه ابوه ، ولما فتح المطبخ لقي الحرامي صغيّر فقال له انت اسمك ايه؟ قالوا كريم
،فقعد يضرب فيه لحد ما عجنه .... تاني يوم الست بتفتح باب المطبخ لقيت حرامي قالت لابنها روح يا وله نادي ابوك من على القهوة جه الراجل ولما دخل المطبخ لقي واحد طول بعرض .....
بص لمراته وقال لها امال فين كريم ؟!!! (مش انا طبعاهههههههههه)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــ
تم طرح مناقصة لصيانة سور البيت الابيض

تقدم 3مقاولين امريكاني و مكسيكي و مصرى للمناقصة

الامريكاني اخد مقاسات السور و تقدم بسعر 900 دولار

سأله مسئول البيت الابيض: ليه 900 دولار

قال : 400 دولار خامات+ 400 دولار عمالة و 100 دولار مكسب

و المكسيكي اخد مقاسات السور و تقدم ب 700 دولار للمناقصة

لما سأله قال: 300 دولار خامات+ 300 دولار عمالة و 100 دولار مكسب

أما المصرى فراح من غير ماياخد أي مقاسات و قال للمسئول: أنا هاخد 2700 دولار في الحوار دة

المسئول رد علية و قالة: لية يا عم كل دة

رد علية المصرى و قالة: 1000 دولار ليا و 1000 دولار ليك و نجيب المكسيكي يعمل الشغلانة بـ 700
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــ
واحد حرامي قرر يتوب سرق شريطين لعمرو خالد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
واحد بخيل قوي بيموت بيسأل و لاده , فين أحمد ؟ قالوله هنا .. قالهم فين محمد قالوله هنا ؟؟ قالهم فين أمكم؟؟؟ قالوله هنا .. قالهم كلكم هنا و سايبين نور الصالة والع يا ولاد الكلب

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــ
مرة واحد بخيل بعت إبنه عند اللبان وقاله هات بربع جنيه جبنة، اللبان قاله روح قول لأبوك تعالى إلحس السكينة
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ
ﺍﺧﺘﺮﻋﻮﺍ ﻓﻲ ﺍﻣﺮﻳﻜﺎ جهاز يمسك ﺍﻟﺤﺮﺍﻣﻴﺔ

ﺟﺮﺑﻮﻫ ﻓﻲ ﺍﻣﺮﻳﻜﺎ ﺧﻼﻝ30ﺩﻗﻴﻘﻪ
ﻣﺴﻜﺖ20ﺣﺮﺍﻣﻲ

ﻓﻲ ﺍﻧﺠﻠﺘﺮﺍ ﺧﻼﻝ30ﺩﻗﻴﻘﻪ مسك 50
ﺣﺮﺍﻣﻲ

ﻓﻲ ﺍﺳﺒﺎﻧﻴﺎ ﺧﻼﻝ30ﺩﻗﻴﻘﻪ مسك 65ﺣﺮﺍﻣﻲ

ﻓﻲ ﻏﺎﻧﺎ ﺧﻼﻝ30ﺩﻗﻴﻘﻪ مسك 600
ﺣﺮﺍﻣﻲ

ﺟﺮﺑﻮه ﻋﻨﺪﻧﺎ
ﺧﻼﻝ15ﺩﻗﻴﻘﻪ إتسرق
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مطلوب رئيس جمهورية
لبلد لقطة على ناصيتين
بحر ابيض وبحر احمر
...وبها نهر وخمس بحيرات
و 3 اهرامات و ميدان يساع 5 مليون
جميع الكماليات
تشطيب 85 مليون شخص
وتمتاز بخفة دم شعبها
استعمال طيار وابنه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ

الجيش مسك واحد ماشي في الشارع بعد حظر التجول وسألوه: انت ليه انتهكت حظر التجول؟..قال لهم: اصل انا عندي تجول لا ارادي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سألوا الرئيس عن رأيه في التغيير، قال : التغيير ده سنة الحياة . قالوا :طب وسياتك مش هتتغير؟ قال : أنا فرض مش سنه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عقد الريس جلسة مع وزير الداخلية السابق قاله حزينا: منعت الحشيش يا فالح؟ أهو الشعب صحصح
أبليس شاف 3 ملايين بيصلوا في ميدان التحرير راح مصوت وقال الله يخرب بيتك يا ريس بقالي 30 سنة أضلل فيهم وأنت بعماليك السودا دي تخليهم يتجمعوا ويصلوا ؟ وهتف مع المتظاهرين “يسقط يسقط الرئيس”
واحد مجنون في مستشفى المجانين بيكلم الدكتور يا دكتور ليه انت مش عايز تصدق ان انا ابن نابليون؟
رد عليه مجنون تاني: طبعا عشان انت مجنون، يا دكتور متصدقهوش ده لا ابنى ولا اعرفه
مجنون و مجنونة كانو ماشيين جمب بسين فى مستشفى المجانين ... فالمجنون رمى نفسه فى المياه والمجنونة انقذته (جاه الدكتور تانى يوم للمجنونة وقال لها عندى ليكى خبر حلو والتانى وحش الاول انتى خفيتى وهتخرجى من المستشفى ، والتانى صاحبك المجنون شنق نفسه) قالت له لأ ..ده انا كنت معلقاه عشان ينشف
واحد واقف فوق كوبري قصر النيل وعمال يقول 32 , 32 , 32 ,.... فواحد سألو ايه 32 دي قالو بص كدة من فوق الكوبري اول ما بص راح زقو وقال 33
الصحفي: وحضرتك إزاي بتعرف إذا كان المريض مجنون فعلا ولا مجرد تعبان نفسيا
الدكتور: بنعمله إختبار البانيو
الصحفي: واللي هو ؟
الدكتور: بنملى البانيو ميّه على آخره ... وندي المريض معلقة وكوباية وجردل ... وبنقوله فضيلنا البانيو ده من الميّة
الصحفي: وطبعا لو استخدم المعلقة أو الكوباية يبقي مجنون لإنه المفروض يستخدم الجردل
الدكتور: مممم ... هو عامة، العاقل حيرمي ده كله ويشيل سدادة البانيو ... تحب اوضتك على الشارع ولا بتبص على الجنينة ؟؟

اتمنى انها تكون عجبتكم
Karim Eid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 12-02-20, 03:31 AM   #2
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: اضحك من قلبك من بلليل للصبح

pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-20, 04:02 AM   #3
Timo Jean
صياد متقدم

الصورة الرمزية Timo Jean

المدينه: Cairo-Ain Shams
Timo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى Timo Jean إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Timo Jean إرسال رسالة عبر Skype إلى Timo Jean

اقتباس:
رد علية المصرى و قالة: 1000 دولار ليا و 1000 دولار ليك و نجيب المكسيكي يعمل الشغلانة بـ 700
ههههههههههههههههههههههههههههه

جامدة اخر حاجة

م/محمد عبد الرحيم

غير متواجد حاليا بسبب الأمتحانات

ادعولي بظهر الغيب انا وكل طلبة المسلمين

7 5 3 9 3 8 4 1 1 0 _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ 4 1 1 7 0 2 0 1 0 1 0
Timo Jean غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-20, 04:36 AM   #4
Karim Eid
Banned

Karim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدىKarim Eid من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Karim Eid إرسال رسالة عبر Skype إلى Karim Eid

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة timo jean مشاهدة المشاركة

جامدة اخر حاجة
هههههههههههههههههه
انا اكتر واحدة فعلا ضحكت عليها هي دي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 مشاهدة المشاركة
انت بتجيب الردود دي منين يا معلم
غير مقروء 12-02-20, 04:50 AM   #5
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

المدينه: αℓєχαη∂яια
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ

هههههههههههههههههههههههههه
تسلم ايدك يا باشا
روووووووووووووعه

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-20, 08:57 AM   #6
Angel
عضو مميز

الصورة الرمزية Angel

المدينه: Cairo
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى

ههههههههههههههههههههههههه
اقتباس:
امال فين كريم
كريم ربنا تاب علية و بقة ينزل مواضيع فى المنتدى بس
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-20, 12:50 PM   #7
hogan
الاداره تحذر التعامل مع هذا العضو فى البيع والشراء

الصورة الرمزية hogan

المدينه: Philippines
hogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر ICQ إلى hogan إرسال رسالة عبر AIM إلى hogan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hogan إرسال رسالة عبر Skype إلى hogan

غير مقروء 12-02-20, 01:23 PM   #8
dr_mohasan
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي

الصورة الرمزية dr_mohasan

المدينه: القاهرة
dr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدى
Smile رد: اضحك من قلبك من بلليل للصبح

والله حلوين يا كريم , خصوصاً آخر واحدة بتاعت البانيو

--------------------------------------------
اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم
--------------------------------------------
dr_mohasan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-20, 03:47 PM   #9
Mohammad
صياد متفاعل

المدينه: العبور
Mohammad مستواه غير معروف

جامدين اوي اوي اوي
عجبتني بتاعة الطيارة و الزملكاوي دي اويييييي
ههههههههههه أنا لسة مسخسخ علي نفسي من الضحك
Mohammad غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-20, 04:41 PM   #10
Karim Eid
Banned

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههههههه

كريم ربنا تاب علية و بقة ينزل مواضيع فى المنتدى بس
هههههههههههههههه
ينفع كدة
هههههههههههههه
ماشي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan مشاهدة المشاركة
اي خودعة ياكبيــــــــــــــــر واتمنى انها تكون عجبتك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan مشاهدة المشاركة
والله حلوين يا كريم , خصوصاً آخر واحدة بتاعت البانيو
هههههههههههههههههههههه
انت احلى يا دكتور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammad مشاهدة المشاركة
جامدين اوي اوي اوي
عجبتني بتاعة الطيارة و الزملكاوي دي اويييييي
ههههههههههه أنا لسة مسخسخ علي نفسي من الضحك
بلاش تضحك كتير طيب انا مش ناقص اجري ورا حد في مستشفيات
ههههههههههههه
غير مقروء 12-02-20, 05:55 PM   #11
Angel
عضو مميز

الصورة الرمزية Angel

المدينه: Cairo
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
Smile رد: اضحك من قلبك من بلليل للصبح

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههه
ينفع كدة
هههههههههههههه
ماشي
ماهو الراجل بيسئل عليك فانا بقلة بقة ههههههههههههههههههههههههههههههه :d
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-02-20, 06:13 PM   #12
moda ghonim
صياد متفاعل

المدينه: الاسكندرية والبحيرة
moda ghonim مستواه غير معروف

غير مقروء 12-02-21, 01:00 AM   #13
Karim Eid
Banned

ههههههههههههههههههه

sponsor links