الصيد فى مصر  

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > مقتنيات الاعضاء
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد.

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-08-23, 04:22 PM   #1
Mr_mody
صياد متقدم

المدينه: الاسكندرية
Mr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدى
افتراضي ميداليات الأسلحه(الحجم الكبير)

مساء الخير علي جميع الأعضاء المحترمه! كثير اوي كان عايز ميداليات اسلحه و كنت عملت موضوع قبل كده بس علي الحجم العادي! موضوعي النهارده هو للحجم الكبير جدا الي معاه ملحقات! زي سونكي و كاتم صوت و قاعده و كده و هي الميداليات الأصليه الكبير بس المحل بيبيع غالي بزياده و انا شايف ان الاسعار غاليه زياده جدا! فلو حد يعرف مكان بيوفر من الكبير و بسعر كويس يا ريت برضو يساعدنا في الموضوع ده!
علي العموم الي عايز الحجم الكبير ده المحل في الأبراهيميه علي الترام علي طريقك و انت رايح محطه الرمل! و اسيبكم مع الصور و الأسعار

Mr_mody غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links
غير مقروء 13-08-23, 05:30 PM   #2
waleedadel
صياد متفاعل

الصورة الرمزية waleedadel

المدينه: القاهرة
waleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: ميداليات الأسلحه(الحجم الكبير)

اها هو ده المحل اللى قلتلى عليه بتاع القرود

على فكرة الاسعار دى على الرغم انها عاليه الا انها مناسبه جدا لان اللى موجودين فى زهران مول بنفس السعر وبدون ملحقات ومش بالاتقان ده
وانا شوفت الكلاشنكوف ابو سونكى هنا فى القاهرة ب120

وياريت لو فيه حد يدلنا على مكان بيبيع ارخص
غير مقروء 13-08-23, 05:34 PM   #3
Mr_mody
صياد متقدم

Mr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدىMr_mody من كبار اسرة المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleedadel مشاهدة المشاركة
اها هو ده المحل اللى قلتلى عليه بتاع القرود

على فكرة الاسعار دى على الرغم انها عاليه الا انها مناسبه جدا لان اللى موجودين فى زهران مول بنفس السعر وبدون ملحقات ومش بالاتقان ده
وانا شوفت الكلاشنكوف ابو سونكى هنا فى القاهرة ب120

وياريت لو فيه حد يدلنا على مكان بيبيع ارخص
ولييد باشا و الله انا كنت حبعت لك الموضوع رساله قلت علشان تعم الفائده و الناس تعرف المكان ! و هو اه المحل بتاع القرود و التماسيح
والله انا شايف انها غاليه الصراحه انا مادفعش 50 جنيه في ميداليه يعني! انا ليا صحابي بيجوا من بره ممكن اخليهم يجيبوا لي بس المشكله ان كله رجع بس انشاء الله نلاقي حد و ياريت حد من الاعضاء يقول لنا علي مكان بيبيع ارخص
غير مقروء 13-08-23, 05:43 PM   #4
waleedadel
صياد متفاعل

الصورة الرمزية waleedadel

المدينه: القاهرة
waleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدىwaleedadel من كبار اسرة المنتدى

انته عندك حق السعر مبالغ فيه بس هنعمل ايه الموضع بيتلخص فى انها حاجات نادرة ويا تلحق يا متلحقش
وكل حاجه بقى فيها استغلال حتى الميداليات
غير مقروء 13-08-23, 06:29 PM   #5
XBACK
صياد جديد

المدينه: alex
XBACK مستواه غير معروف

انا مدفعش 40ج ف مداليه دا استغلالا فعلا
XBACK غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-08-23, 08:21 PM   #6
Mr_mody
صياد متقدم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xback مشاهدة المشاركة
انا مدفعش 40ج ف مداليه دا استغلالا فعلا
ماهو فعلا استغلال بس حتعمل ايه؟ فعلا زي ما استاذ وليد قال يا تلحق يا متلحقش! هو فيه استغلال في السوق في كل حاجه و ربنا علي الظالم !
غير مقروء 13-09-14, 12:27 AM   #7
Mahmoud@Sniper
صياد متفاعل

المدينه: الاسكندرية - سيدى بشر
Mahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريقMahmoud@Sniper في بداية الطريق

طيب هل دى بيكون فيها اى ميزة يعنى فيها شد اجزاء و السونكى و الالخزنة بتركب و تتشال تانى ولا لاء ؟؟؟

sponsor links