غير مقروء 11-08-21, 09:48 AM   #217
ahmadkader
صياد قديم

ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
افتراضي رد: أستفتاء علي يوم الإفطار الجماعي للأعضاء.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.seif مشاهدة المشاركة
عزيزى الاستاذ احمد..انا اليوم لم ادخل المنتدى قبل الافطار و للاسف مشفتش مشاركه حضرتك لكن والله يا فندم انا قولت للاخ ابراهيم (هيما 777 ) انه يتصل بحضرتك و يقولك يا مليون مرحبا و نتشرف بحضورك و فعلا انا كنت منتظر حضرتك على اساس انك هاتعرف و هاتيجى وبالرغم من عدم حضور 3 اعضاء من المسجلين بالقائمه لظروف طارئه و بالرغم من حضور بعض الاخوه زياده على الحجز ولم يكونوا مسجلين بس والله كانت متسهله والحمد لله.عددنا كان 21 و فعلا خسرنا وجودك معنا..اعتذر لحضرتك واتمنى ان الظروف تسمح و نلتقى فى القريب العاجل فى المسرات و لى الشرف.
كل عام و حضرتك بخير و تقبل تحياتى
حصل خير يا أفندم و الجايات إن شاء الله كتير ، أنا فعلا كنت ناوى آجى و جهزت نفسى على كدا ، و إتصلت بإبراهيم على الساعة 4 عشان أعرف المكان و قاللى هتلاقى التفاصيل على المنتدى و لما دخلت لقيت قائمة بالمدعوين و حجز و كدا ، و منعاً للحرج مرضيتش آجى عشان عارف إن بيبقى فيه ضغط فى رمضان على الأماكن دى ، إن شاء الله تتعوض بعدين
ahmadkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس