غير مقروء 11-06-13, 03:42 PM   #8
Zero
صياد متقدم

الصورة الرمزية Zero

Zero مستواه غير معروف
افتراضي رد: سؤال غتت (هل فيه مسدس صوت كله حديد)؟

arekvb
مانا عارف حاجة زى الفايبر كدة أسمها أنترينت ولا حاجة قريبة من كدة حاجة فيها نون و خلاص هههههههههه

fesal
فعلا مانا من أول الحوار بتاع الصوبع دة و أنا مقلق و على فكرة قريته لما رجعوله صوبعة تانى بس أحنا يا عم ممكن صوبعنا يطير و ندور عليه بقى أزاى طب دول كانوا بيجربوا لو أحنا حصل معانا كدة وفيه بلطجيه صوبعنا دة هيتسرق فى الشارع و هيبقى تذكار ههههههههههههههههه

elarbi2009
تاعبينك معانا يا باشمهندس والله كل مرة نلاقيك داخل تنقل المواضيع دا أنا لو منك أموتنا بصراحه هههههههه منور الموضوع و ربنا يصبرك علينا و على أخطائنا فى المنتدى

smsmn8888
يا سلام عليك يا عم سمسم جيبت الخلاصه
طيب بالنسبه للروم الألمانى رغم سعره العالى أوى بس هل ينفع يتعمل فيه حوار البلى دة رغم أن حضرتك قولت عليه ماسورته مقفولة جامد ولا لو أتجرب فيه موضوع البلى ممكن يبوظ ؟
و حضرتك شايف أية من التركى أفضل فى عمل موضوع البلى دة عشان ميفرقعش فى وشنا ؟ أنا شايف والله أن السيج ساور لو فيه منه ماسورة مفتوحه ممكن يبقى كويس لأن ناس كتيرة بتشكر فيه هل فيه منه ماسورة مفتوحه و أية رأيك فى صلابته ؟

shotgun
ماحنا المشكلة خايفين لحسن نجيبه و ماسورته متثبتة زى ماقولتوا نيجى نفكها ونعدلها يبوظ أو ساعة إعادة البيع يبقى ميجيش 2 جنيه على بعض

حملة مقاطعة للأسلحه حتى رجوع الأسعار كما كانت قبل الثورة
××× أهــم موضـــوعــــاتى ×××
من أجمل مسدسات الصوت و الحيه و البنادق المعدله و بألوان جميله "ممنوع الدخول للمرضى"
صور من أشهر المسدسات في العالم(جلوك) + تقرير كامل عن المسدس
صور لعشاق السيج ساور SIG SAUER Lover
Zero غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس