غير مقروء 14-08-07, 08:10 AM   #30
وليد سالم
المشرف العام

اوسمتي

الصورة الرمزية وليد سالم

المدينه: القاهره
وليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدى
افتراضي رد: فرز أول وفرز ثانى وشغل صينى والجديد منه شغل هاى كوبى

وتعليق اخير ليعلم كل من علق علي هذا الموضوع

وخصوصا

الاستاذ / beret2ta 91
والاستاذ / el7awi

كوني علقت علي الموضوع واللي طبعا من وجهة نظركم هتشوفوه مجرد دفاع من مشرف عام علي المنتدي لحساب احد تجار المنتدي بغية ( المصلحة ) مثلا

لا يا سادة دفاعي عن محمد ياقوت كان دفاع صديق عن صديقة وشاهد كان حاضر موضوع الاستاذ / el7awi
علي وجه الخصوص وشهادتي شهادة حق بنية اظهار الحق مش اكتر بعيدا عن لقب مشرف عام المنتدي
وان ده كان هيكون ردي لو كان الموضوع ده حصل مع اي تاجر اخر وانا بردو كنت شاهد الواقعه كنت بردو هتكلم واشهد شهادة الحق
ولو كان ياقوت غلطان مكنتش شهدت لصالحة لا انا كنت وضحت له سلبياته وعيوبة وطبعا مفيش حد منزه عن العيوب ولكن لتوضع النقط علي الحروف وكل شيئ في نصابة

انا هترك التعليقات كما هي للاستاذين الفاضلين ليشاهده اكبر عدد من اعضاء وتجار وادارة المنتدي
اما بخصوص منصب مشرف عام المنتدي فلو في حد من الاساتذه شايف انه منصب بيجيب مصالح مع التجار فيتفضل مكاني وحلال علية
واللي خدته القرعه تاخده ام الشعور ده مثل قديم ومش عيب

وتحذير اي تعليق مخالف او به اي اساءه لفظية او تهكم علي اي احد سيتم حذفة و تحذير كاتبه
علي ابن ابي طالب

وليد سالم غير متواجد حالياً