غير مقروء 13-03-04, 10:42 PM   #59
محمد مكاوى
خبير محدثات الصوت

اوسمتي

الصورة الرمزية محمد مكاوى

المدينه: المهندسين
محمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمد مكاوى
افتراضي رد: تحذير هام جدا من مسدس الصوت المفتوح

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة trigger مشاهدة المشاركة
نعارض فى بيعها ازاى خارج محلاتنا !!
و نحن لسنا بمشرفين او اداريين لكى نمنع انته الى مشرف و ادارى و انته الى بأيدك تمنع او تبلغ زمايلك المسؤلين عن القسم
و لكن نقول ما يمليه عليه ضميرنا و هو ما تم ذكره
لك الحق فى الدفاع عن نفسك طبعا و لكن ليس لك الحق فى ترويج معلومات ممكن تأذى الناس زى موضوعك عن قانونية مسدس البلى الى كان مثبت فى المنتدى و غيره من المواضيع و المشاركات التى تخصك و تخص آخرين
انا مش بهاجمك لكن انا ضد ترويج معلومات مؤذية للمبتدئين بالذات و ما اكثرهم فى المنتدى و خارجه
لما الناس تيجى تقولى فى المحل البلى مش ممنوع و موجود عادى على منتدى الصيد فى مصر يبقى لازم يكون فى وقفة عشان سمعة المنتدى الرائد فى مجاله
يافندم انا لأ اتاجر فى مسدسات الصوت المفتوحة و لأ اتقاضى اجر من احد

اما عن موضوع قانونية المسدس البلى فعلأ كان مثبت قبل ما اعين كا مشرف و انا بنفسى مسحتة
منعأ للجدال الغير مثمر بنتيجة .
الحمد لله جميع موضوعاتى محترمة و لأقت تقيمات كثيرة و ثناء من اعضاء المنتدى و الزملأء المحترامين
و ارجوك لأ تتهمنى مرة اخرى انى بتاجر او بضلل او او بلباطل و لو هتوجة لى كلأم مرة اخرى يكون
ارقى من زلك لأنك انسان محترم و لأبد ان تتحدث بطريقة محترمة اكثر .

شكرأ

التعديل الأخير تم بواسطة محمد مكاوى ; 13-03-04 الساعة 10:45 PM
محمد مكاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس