غير مقروء 11-06-19, 01:08 AM   #36
Peace Missile
صياد متقدم

الصورة الرمزية Peace Missile

المدينه: Damietta
Peace Missile مستواه غير معروفPeace Missile مستواه غير معروفPeace Missile مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى Peace Missile
افتراضي رد: خطوات شراء منتج ( سكوب او غيرة ) من الانترنت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raghd.b مشاهدة المشاركة
اخى الفاضل عايز منك خدمة رخمة شوية اذا حبيت تعملها فجزاك الله خيرا واذا كان فى نفسك منها شئ مفيش اى مشاكل , باختصار شديد انا محتاج اشترى من الموقع , وبصراحه المشوار ده كله مش هاقدر اعمله , فانا بفكر اروح لحضرتك واسيب معك فلوس , واخد الايميل بتاعك والمنتج اللى عايز اشتريه ابعت لك الرابط بتاع الصفحة بتعته وانت تقوم بعملية الشراء , ولما الحاجه توصل نبقى نشوف اتكلفت كام لحد ما وصلت , وطبعا هيبقى معاك فلوس بزيادة حتى لا تتحمل اى خسائر فى حال حدوثها لا قدر الله , وعموما انا بشكر حضرتك جدا انك اخدت من وقتك عشان توصلنا المعلومات القيمه دى
ههههه..... ممكن تشوف المنتج اللى انت عايزة .. وتحولى فلوسه على حسابى واشتريه وممكن ابعتلك المنتج على عنوانك انت مش عنوانى وانت تدفع باقى المصاريف ...بس بصراحه انا مش عايز اتحمل هذة المسئوليه لسبب .. ممكن المنتج يجيلك مختلف .. انا اللى هتحمل المسئوليه ...يبقى ليه وبعدين مش ممكن الشيطان يلعب فى ودانى واخد الفلوس واهرب على سويسرا ... هههههه .للاسف معلهش بلاش الحكايه دى .. وموضوع الانترنت كارد دة بسيط جدا والله