غير مقروء 11-05-31, 08:02 PM   #1
lilkapo
صياد نشيط

المدينه: بورسعيد
lilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريقlilkapo في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى lilkapo
Exclamation بندقية العمر للجميع

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اخوانى فى الله اولا زى مكلنا ملاحظين ان بيجيى استفسارات كتيرة عن انواع بنادق بتكون متكررة كتير فى مواضيع قديم .....وناس كتير عاوزة تشترى بنادق وبتبقى محتارة جدا
طب اية السبب انا اقولكم بمنتهى الامانة كل واحد بيحلم انو يملك اقوة واحلى بندقية فى مصر ويمكن فى العالم كلة كمان بس العين بصيرة والايد قصيرة وتلاقىمعظم الناس فينا بيبقى ديما محدد اعلى سقف للفلوس معاة 2000 جنية يمكن يكون بالنسبة لناس فينا مبلغ بسيط لكن فى كمان ناس كتيييير اوووى فينا المبلغ دة بالنسبلهم غالى اوووووووووى عليهم ويمكن تعبو فية كتير لحد مجمعوة ويمكن خد منهم وقت وتعب وشغل كتير علشان يجمعوة
فتلاقى الى معاة المبلغ دة وهاوى الموضوع بيبقى محرص اووووى على الفلوس وعاوز يجيب بالمبلغ دة بندقية العمر بالنسبالة اوكى فتلاقية عامل موضوع وبيقول انو عاوز بندقية مواصفات علية وقوية ومش بتبوظ ووووووووووو الخ ....
طيب منخلى الموضوع دة مرجع للناس دى بمعنى اننا مثلا هنحدد كل الانواع سواء كويسة اولا وتكون فحدود الفلوس دى وكل خبراء المنتدى والمحنكين يقولو كل نوع ميزاتة وعيوبة بس مش زى مبيتكتب فى الموضوع كلمة ونص لا يقول بمنتهى الامانة وكانو بيشترى لنفسو لان الى بيدخل ويلاقى الرد كلمتين بيقول لانفسو ودة هيهمو اية يعنى منا الى هخسر الفلوس لو جبت حاجة ومعجبتنيش بعد كدة فعلشان كدة عاوز الى هيتكلم على بندقية يتكلم عنها بستفاضة اووووى وبراحة ويحاول يكلم الناس على قد حرصهم على فلوسهم
اتمنى تكون الفكرة وصلت الجميع وصدقونى اعمل الموضوع دة للافادة وحتى لا يحتار اى مشترى لبندقية جديدة فى النوع الى هيجيبو لان فعلا الموضوع دة بيبقى مقلق جدا
كمان الى هيتكلم عن بندقية يريت تكون معاة ويكلمنا عن تجربة ولو مش معاة يبقى على الاقل عارفها كويس مش يبقى سامع من حد ويردد الكلام
الله الموفق للجميع ويكرم الكل ان شاء الله
lilkapo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links