الموضوع: صيد الغراب
غير مقروء 11-05-11, 01:10 PM   #27
mero1x
صياد متقدم

الصورة الرمزية mero1x

mero1x في بداية الطريقmero1x في بداية الطريقmero1x في بداية الطريقmero1x في بداية الطريقmero1x في بداية الطريقmero1x في بداية الطريق
افتراضي رد: صيد الغراب

يا عم mavrek

دى الفواسق الخمسة
وتقتلهم فى اى وقت واى مكان
وتثاب عند قتلهم
وبعدين انا الحمد لله دارس علم الحديث والفقة والشريعة الاسلامية وتعاليم المسيحية (ارثوزوكس وكاثوليك وارمن)

ومش مع الاخ الى قال ان منكثرش من قتلهم (ما اتكم الرسول فخذوة وما نهاكم عنة فأنتهوا) بس تقتلهم لو شوفتهم

وياريت يا جماعة منعملش اى جدال دينى او عقائدى على المنتدى
ويا سيدى انا مش هفسرا الحديث الشريف انا اقولك لية الخمسة دول فواسق

الفأرة
كانت فى عهد الرسول علية الصلاة والسلام
عندما كانت المساكن تضاء بالزيت
كان كل بيت فية برميل لزيت الأضائة
كانت الفاْرة تعوم فى الزيت اللى فى البرميل وتجرى ناحية النار سواء قنديل او اى نار فيؤدى هذا لعمل وصلة نار للبرميل ففى هذة الفترة ازدادت الحرائق

وطبعأ فة ايامنا دى علشان مفيش زيت للأنارة ربنا هداها وبقت اهم اسباب مرض الطاعون لما بتاكل من كل وانت تاكل وراها وانت مش عارف . ( فاسقة ولا لا ؟؟)

الكلب العقور ( شديد الاسوداد ) والعقرب
من المجسدات التى يسكنها الشيطان طبعاً مش كلها وزيد على العقرب انة بيموت فى اذية الناس من غير سبب كان فى جبل الطور لما كنت فى الجيش يناملنا تحت البطاطين على السراير ولو وخدتش بالك يلدعك يا معلم

اما الحدأة والغراب الابقع
فدول خراب
قتل صغائر الطيور غلاسة حتى لو شبعانين
لو انت فى معسكر ومخيم وعدت عليك حداية 10 دقائق هتلاقيها بقت 50 وهيجيبوا عليها واطيها جر فى الهدوم وتوقيع فى الحلل وخطف الاكل دانتا لو مربى ارانب ولا كتاكيت على السطوح اسبوع مش هتلاقيهم لو الحدايات عرفت طريقهم ( السند فديوهات على النت)
ادخل شوف الغربان بتعمل اية دلوقتى فى استرليا بالفيديو
بتنقر الناس على دماغها والاطفال فى الاماكن اللى فيها غربان بيلبسو كراتين على دماغهم

وبعدين يا باشا انت حر لو مش عايز تقتلهم سبهملى واخوك سداد
mero1x غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس