غير مقروء 11-10-16, 02:23 AM   #85
devilgrand
صياد متفاعل

المدينه: Cairo
devilgrand مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى devilgrand
افتراضي رد: مسدسات صوت للبيع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gis مشاهدة المشاركة
كل وانتم بخير بمناسبة قرب حلول عيد الفطر المبارك
اسف جدا يا جماعه انى حذفت الموضوع ودا والله العظيم مش خوف من حد لان مفيش بنئ ادم على الارض ممكن يكون مصدر خوف الا خالق الخلق ربنا سبحانة وتعالى ولكن السبب انا يا جماعه يا اخوة يا كرام مش تاجر انا كنت عملت عرض فدا بعملها جدعنة بس للاسف فى ناس زباله لسه فى البلد دى وبلدنا عمرها مهتندف من الاشكال الوسخه الا اذا احنا اللى ندفنها وربنا المستعان .كل سنه وكل الناس بخير اتشرفت بمعرفه كل شخص محترم على المنتدى و اى واحد عايز استشارة او استفسار ممكن يكتب استفسارة فى الموضوع او يبعت رساله خاصه وانا هرد عليه انشاء الرحمن
notes:جارى انهاء تراخيص محل مستلزمات صيد ( ادوات الصيد البرى والبحرى ) + مسدسات الصوت والافتتاح هيكون بعد العيد مباشرة فرع فيصل ( ميدان الساعة ) وفرع ( حدائق القبه ) والشغل على عينك يا تاجر
وطبعا مش هنسى الاعضاء المحترميين فى المنتدى وقت الافتتاح
السجل تجارى رقم 552198 وبطاقه ضربيه 3128/216 وجارى استخراج الموافقه الامنيه وعلى فكرة التراخيص باسم لواء شرطه سابق لا داعى لذكر اسمه الان لانه صاحب شركه امن محترمه . وعقبال كل الناس المحترمه بس اللى بالى باللك لا .
مبروك مقدما على المحل وربنا يجعله قدم الخير عليك
انا كنت عايز اعرف ايه الاجراءات بالظبط علشان عايز افتح محل ويا ريت لو مفيش قلة زوق يبقى على الخاص او العام اللي يعجبك بس كنت عايزها بالتفصيل بكامل الاجراءات والاوراق المطلوبه والتكلفه
ولك جزيل الشكر