غير مقروء 13-05-19, 01:10 AM   #71
realfighter
صياد متقدم

الصورة الرمزية realfighter

realfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى realfighter
افتراضي رد: تحذير من الفرد الخرطوش

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdelal mohamed مشاهدة المشاركة
طيب بالنسبة للبندقية المحلي 6 طلقات
او بقية الاسلحة المحلية زي الروسي وال 9 مم

مع العلم اني اخدت تقييم سلبي وتحذير عشان حطيت صورة لاحد هذة الاسلحة
ولكن رغبتي كانت في زيادة المعلومات وده من حوالي اسبوه

اولا شرفنى مرورك
ثانيا بالنسبة للبندقية المحلى انا ما مسكتهاش قبل كده ولا احب امسكها فبالتالى مش هحكى فيها اما بالنسبة للفرد الروسى والهندى وال9مم ف انواع منهم بيحتوى ع نفس مشكلة الابرة اللى انا ذكرتها ف بداية الموضوع ده غير جملة عيوب ومشاكل بتكون موجوده ف الاسلحة المحلية اللى مصنوعة بغرض تجارى وعلى رأسهم وده الاهم انه سلاح لا يمكن ترخيصة وتداوله بيشجع انتشار النشاط ده ف البلد
بالنسبة لموضوعك والله انا ما مرتش بيه بس خلينى اقولك ان موضوعى رغم انه للتحذير فانه لا يحتوى على اى صور او رسومات للفرد
وبالنسبة لنقطة نشر او زيادة معلومات فليس كل علم يجب نشره ينبغى ان يكون علم نافع والا بقى كنا املنا تصاميم تصنيع اسلحة وعملنا بيها مواضيع تحياتى ليك وارجو ما تكونش انزعجت من كلامى واى استفسار انا موجود