غير مقروء 13-03-27, 01:55 PM   #19
Orabi
صيــــــــــاد محــــترف& عضو ذهبى

اوسمتي

الصورة الرمزية Orabi

المدينه: مصـــر أم الدنيـــا
Orabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدى
افتراضي رد: الجيرمـــــن شيبرد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة t_bag مشاهدة المشاركة
ألف شكر ليك يا باشا و انا كنت بعيد فترة كدة كنت مسافر
المهم انا ماقلتش ان الاسعار دى غلط لاكن كل الاسعار دى للناس فعلن الغواه الى مش بتشترى اى حاجة ذى حضرتك و انا الكلب الى فى الصورة دة بتاعى جيبة مستورد من المانيا كان عامل 17 ألف ولله و لما كنت مسافر كنت بشوف كلاب روت و انشاء الله فى جرو جايلى عامل 23 ألف ابن بيرنيج بطل العالم يا رب بس يوصل بالسلامة لاكن هنا المعظم مبتدئين فا لما يسأل عن سعر كلب و يسمع اسعار فوق ال10 ألاف هيقول عن امه ما جه بلاها تربيه
انما مثلا لو كلب من 300 الى 500 انا معاك انها نتاية بلدى و مش اتعكست من جرمن لا دى لونها بونى و اتعكست من كلب بلدى بردو لونو اسود بس على الاقل فى الاول و الاخر كلب هيتربى و هعرف ازاى اتعامل مع الكلاب و لو مات مش هزعل عليه لاكن ما اكونش مبتدئ و اجيب blood line و يموت منى يبقى حرام هى دى فكرتى و الف شكر لحضرتك انك بتفتح مجال للمناقشة
جامده كلبه بني و كلب أسود دي

الكلب بتاعك اللي في الصوره فعلآ حاجه محترمه جدآ ربنا يبارك لك فيه و الف مبروك مقدمآ علي الروت الجديد ربنا يوصله بالسلامه و يديك خيره و يكفيك شره.

خالص تحياتي يا باشا