غير مقروء 11-12-26, 06:08 AM   #50
sherif259
صياد جديد

sherif259 مستواه غير معروف
افتراضي رد: للبيع مسدس حقيقي جديد اصلي بالكرتونه والرخصة Sig Sauer P226 X5

السلام عليكم
اشكركم جميعا على المشاركه في الموضوع
اشكر كل من شارك سواء بصورة ايجابية أو سلبية...ولم اتوقع بصراحة هذا الكم من المشاركات اللاذعة والجارحة احيانا...وبعدين ليه سوء الفهم والإشاعات والتكذيب من البعض...يعني الحمدلله آن موصلتش إن حد اتهمني إني أنا الطرف التالت في ميدان التحرير..

1-الإعلان جدي واكيد أنا مش جاي اضيع وقتي ولا وقت حضرتكم
2-السلاح جديد مش مستعمل
3-حطت صورة عليها النتيجة بناء على طلب بعض الاخوه عشان يتأكدوا إن الإعلان جدي وحقيقي وبرضه معجبش ناس
4-السلاح حقيقي ولا FireArm ولا Real ولا سلاح ناري ولا طبنجة كلها مرادفات المهم المقصود إنه مش Replica أو صوت أو CO2 أو Airgun وبعدين بالنسبة الاخ OmarJ لو أنا هاوي مش شايف ابدا إنها حاجة عيب ولا تكسف بكرة انشاله أبقى محترف ولا professional زي حضرتك بس مش هكدب حد ولا اتهمه بالباطل - للاسف متوقعتش إن ده يكون من صياد .
5-موضوع السعر اظن فيه ناس professionals كتير الحمد لله في المنتدى هما اللي تفضلوا وقالوا الاسعار اللي موجودة في السوق زي Ahmedalaa2007, Compact, Old hunter, Haridy2000,hogan
6-وبعدين أنا مقلتش عايز ابيعه بـ 150 انا قلت إن ده تقريبا رانج أو حدود سعره ردا على تعليق..واللي أكده اكتر من اخ فاضل.....أنا سألت أكتر من تاجر وعرفت إنه مش موجود وصعب الحصول عليه وده حدود سعره سواء بالزيادة أو النقصان... وقلت أنا عندي استعداد ابيعه أقل من سعر السوق - مش شايف إنها حاجة تزعل الناس قوي كده .
7-انا متفق مع الجميع وعارف وقلت قبل كده إن الاسعار في مصر مبالغ فيها...بس هوا ده سعر السوق..الإخوة اللي بيتكلموا على السعر...لو حد خده مني ولا من غيري وحب يبيعه تاني هيبيعه بكم ؟؟ هيقلل سعره عن السوق ؟طبعا أشك ...
رجاء ...الكلمه الطيبة صدقة

شكر خاص للأستاذ old hunter
تقبلوا مروري
sherif259 غير متواجد حالياً