غير مقروء 12-12-02, 09:21 PM   #50
realfighter
صياد متقدم

الصورة الرمزية realfighter

realfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى realfighter
افتراضي رد: تحذير من الفرد الخرطوش

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpion007 مشاهدة المشاركة
realfighter
اخى العزيز جدااااااااااااااااااا و الفاضل
اولا سامحنى والله انا مقصتش حضرتك فى اى كلمه من كل الى انا قلته بالنسبه لموضوع كل الى بيفتى و الى فاهم و الى مش فاهم مش انته المقصود بيه انتا كلام حصرتك صح و 100*100 و انا متاكد من كلامك و كل الى انتا رديت بيه انا مقتنع جدااااااااا بيه و بالنسبه للفرد انا عارف انه شغل مش متقن بس انا قلت انا مش بدافع عن الفرد القصه كلها الى انا اتكلمت فيهه كانت مقارنه بين الفرد و البلى و انا بردو بعتزر ليك لو انتا اسات فهمى و بردو بقولك احنا اخوات و بس بردو الفرد الى معمول بضمير بيبفى حلو هههههههههههههه
بضحك معاك
ملحوظه :-
السبب الى انتا فلته عشان الفرد يضرب لوحده انا ممكن بعد ازنك اضيف راى تانى لانطلاق الخرطوشه
معلش سامحنى انتا بتقول ان الشاكوش بيكون نازل على الابره و بتحتك بالخرطوشه
مع انى كل الفرده الى انا شوفتها يا اخى لازم ترجع الشاكوش قبل ما تكسر الماسوره عشان الابره بتكون مزنوقه فى الفارغ فلازم ترجع الشاكوش عشان تسلك الابره الاول قبل ما تكسر الماسوره و تشيل الفارغ
فى بقى ناس يتكون سوسته الزناد خفيفه عندهم و لما بيكون مرجع الشاكوش للخلف و حاطط خرطوشه جديده و يجى يقفل الماسوره سوسته الزنتد بتسيب و الشاكوش بينزل على الخرطوشه اول ما الماسوره تتقفل و دى شفناهه كتيير
و بردو ده راى يحتمل الصح و الخطاء و ارجوك متزهلش منى انا والله مقصتكش بوله كلمه و احنا اخوات
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
(اخى العزيز جدااااااااااااااااااا و الفاضل)
اولا يكفينى الجملة اللى انت بدأت بيها مشاركتك ومش محتاج ولا سماح ولا اعتذار وتحياتى وكل تقدير ليك وزى ما انت بتقول كلنا هنا اخوات وزى ما انا قلت قبل كده ربنا ما يجبش زعل
ثانيا بالنسبة لموضوع الابرة اللى انت بتقول عليه فانا ما اتكلمتش على النوعية دى بالمرة وهحطلك جملتى كوبى اللى ذكرتها فى اول موضوعى مش فى الردود
(والعيب التانى ان ممكن يكون فرد من خامات كويسة بس مافيش اى مسافة فاصلة بين الابرة والشاكوش(الطارق) ........... الخ
انا بس نسختلك الجزء ده من الموضوع ولو حابب ارجع اقرأ الموضوع من تانى
وركز انى ذكرت نوعية بعينها ووصفتها بانها من خامات جيدة!!!!!!
يعنى ما قصدتش العيب اللى انت بتقوله لان النوع اللى انت بتتكلم عنه انا ما اعتبرتهوش من الخامات الكويسة ولا مصنوع بحرفية اصلا بل مصنوع بغرض تجااااااااااااااارى
بعنى انا ركزت على نوعية معينة انا كشخص فاهم هعتبرها نوعية جيدة ولا تقارن بالشغل اللى انت عارفه ومنتشر فى عين شمس عندكم!!!!!!!!!
لكن انا حبيت احذر حتى من النوعيات اللى ممكن نعتبرها جيدة
وبالمناسبة لو انت من عين شمس يا معلم انا ياما نزلت عين شمس وعارف ايه اللى موجود عندكم قبل الثورة وبعد الثورة!!!!!!
وبالمناسبة بقى ايه اخبار البلح عندكم؟
هههههههههههههههه
واخيرا يا جماعه انا بجد اللى اسف لو كنت احتديت فى مشاركاتى او ضايقت او زعلت اى حد منى