غير مقروء 12-12-01, 11:02 PM   #46
scorpion007
صياد نشيط

الصورة الرمزية scorpion007

المدينه: عبن شمس
scorpion007 في بداية الطريقscorpion007 في بداية الطريقscorpion007 في بداية الطريقscorpion007 في بداية الطريقscorpion007 في بداية الطريقscorpion007 في بداية الطريقscorpion007 في بداية الطريقscorpion007 في بداية الطريقscorpion007 في بداية الطريقscorpion007 في بداية الطريقscorpion007 في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى scorpion007
افتراضي رد: تحذير من الفرد الخرطوش

Realfighter
اخى العزيز جدااااااااااااااااااا و الفاضل
اولا سامحنى والله انا مقصتش حضرتك فى اى كلمه من كل الى انا قلته بالنسبه لموضوع كل الى بيفتى و الى فاهم و الى مش فاهم مش انته المقصود بيه انتا كلام حصرتك صح و 100*100 و انا متاكد من كلامك و كل الى انتا رديت بيه انا مقتنع جدااااااااا بيه و بالنسبه للفرد انا عارف انه شغل مش متقن بس انا قلت انا مش بدافع عن الفرد القصه كلها الى انا اتكلمت فيهه كانت مقارنه بين الفرد و البلى و انا بردو بعتزر ليك لو انتا اسات فهمى و بردو بقولك احنا اخوات و بس بردو الفرد الى معمول بضمير بيبفى حلو هههههههههههههه
بضحك معاك
ملحوظه :-
السبب الى انتا فلته عشان الفرد يضرب لوحده انا ممكن بعد ازنك اضيف راى تانى لانطلاق الخرطوشه
معلش سامحنى انتا بتقول ان الشاكوش بيكون نازل على الابره و بتحتك بالخرطوشه
مع انى كل الفرده الى انا شوفتها يا اخى لازم ترجع الشاكوش قبل ما تكسر الماسوره عشان الابره بتكون مزنوقه فى الفارغ فلازم ترجع الشاكوش عشان تسلك الابره الاول قبل ما تكسر الماسوره و تشيل الفارغ
فى بقى ناس يتكون سوسته الزناد خفيفه عندهم و لما بيكون مرجع الشاكوش للخلف و حاطط خرطوشه جديده و يجى يقفل الماسوره سوسته الزنتد بتسيب و الشاكوش بينزل على الخرطوشه اول ما الماسوره تتقفل و دى شفناهه كتيير
و بردو ده راى يحتمل الصح و الخطاء و ارجوك متزهلش منى انا والله مقصتكش بوله كلمه و احنا اخوات