غير مقروء 11-06-14, 11:12 AM   #15
essam assem
صياد قديم

الصورة الرمزية essam assem

المدينه: cairo
essam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريق
افتراضي رد: موسوعة بنادق جامو الاسبانية (شرح - صور - فيديو )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر مشاهدة المشاركة
يا استاذ عصام انت ترجع تانى السعودية لحد ميعاد الحج هههههههههه
لية التعقيد دة ما شاء الله بجد تسلم ايدك على المجهود
بس قوللى رغم ان الواحد هناك مابيفكرش فى حاجة بس مروحتش تشوف اخبار البنادق هناك اية
تحياتى
بدر باشا منور الدنيا كلها ومشرف الموضوع واللة بس يا ريس بالنسبة لموضوع السعودية مش عايز اقولك الاسعار هناك عملة اية طبعا البندقية الاولة عندهم الفايروخ 80 و85 وبعدين تيجى الديانا 350 و54 والاقل من 52 لان 52 مش موجودة عندهم خالص او انا ملقتهاش طبعا الكلام دة كل كان بالتليفون عند الرميح والمقناص فى جدة غير كدة والاسعار عندهم 80 /1650 - 85/1750 - 90/ 1850 بالنسبة للفايروخ وبالنسبة الى الديانا 54 /1800ريال - 350 ماجنوم 1700 ريال طبعا الاسعاردية الجماعة السعودين بيقولة عليها غالية حاجة تعقد بس انا مع الاسف كان وقتى ضيق اوى ومعرفتش اسافر جدة عشان بصراحة مكنتش عايز اضيع وقت من الحرم وغير كدة مش عايز اقولك مكنش فى اى مشكلة خالص فى انى اجيبها من هناك مفككة جو الشنطة بس يلا النصيب
عقبالك يا هندسة عمرة وحج ان شاء اللة انتة واهل بيتك وتحيـــــــــــاتى للجميع