غير مقروء 11-04-29, 04:45 PM   #11
sameer
صياد قديم

الصورة الرمزية sameer

المدينه: الإسكندرية
sameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريق
افتراضي رد: بندقية رش رمسيس نمرة 1

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pilyardo مشاهدة المشاركة
اعزائى الكرام اعضاء المنتدى - تحياتى و احترامى للجميع - لا تضحكوا على كلامى - كلكم ببتتكلموا على انواع كتير من البنادق التى اقدرها واعرف كفائتها - اريد الاشارة الى ان البندقية رمسيس بندقية ممتازة جدا و بتحدى بها الديانا نمرة 2 ومداها المؤثر حوالى 50 - 60 متر ويمكن اكتر مش ببالغ وممكن اتحدى بيها انواع كتير - انا ذهبت لأكثر من رحلة صيد فى بنى سويف و وادى النطرون فى مزرعة واحد قريبى وعملنا بيها احلى شغل لا تستهتروا بيها انا شاريها من سنة 87 وحتى الان بحالتها بحافظ عليها جدا و هى بصراحة اصيلة جدا ومكسفتنيش ولا مرة و كنت بنشن على اهداف متحركة بيها - على فكرة هى ممتازة جدا للى بيبتدى المشوار - يمكن كتير يضحكوا من كلامى لكن هذا من باب التغيير و الاسعار النار و الانواع الغالية - اللى مضايقنى انى لازم اعمر رشة برشة كنت عايز اشترى بندقية بخزنة - هذه مشاركه بسيطة من عضو جديد بيحب المنتدى - ولكم منى كل تقدير و احترام

ومين قالك بس ان فيه حد حيضحك من كلامك بالعكس انتا جبت الصح وتقريبا ما فيش حد من اعضاء المنتدى الكبار بيستقل (بيستهزأ يعني) بيها خالص بالعكس الكل بيحترمها ولو وحشة مكانش حد اشتراها
sameer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس