غير مقروء 11-05-16, 09:25 PM   #148
ahmadkader
صياد قديم

ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
افتراضي رد: انفراد الي كل محبي رياضة الAIR SOFT or BB RIFLE

بص يا أخ ، الموضوع إسمه لمحبى رياضة الإيرسوفت ، لو مبتحبهاش يا أخى ماتدخلش على الموضوع من أصله !!

حاجة مانتاش فاهمها ، تدخل نفسك فيها ليه ؟ ناس يا سيدى بتحب تصرف فلوسها على الكلام الفاضى ، إنتا تاعب نفسك ليه ؟ أنا عايز أسألك سؤال بس عالماشى ، إنتا تعرف ثمن البندقية الديانا كام ؟ طبعا لو عرفت هيبقى فى رأيك ده السفه بعينه !! يا سيدى الناس أمذجة

أنا أقولك آخرك إيه بقى ، إنتا كنت بتدور على حاجة تكون مؤذية و تكون بتراب الفلوس ، ده من الآخر ، مسمعتش عن حاجة إسمها أسلحة تدريب تكتيكية ؟ إسأل أى طالب فى كلية الشرطة و هو يقولك عليها !! و اللا طلبة الشرطة دول أطفال بيلعبوا يمسدسات خرز برضه ؟ ريقى نشف و أنا بقول إن الحاجات دى مش معمولة للأذية أصلا ،،، و بعدين نفسى أفهم هو إيه مفومك عن الرماية لحسن الرماية اللى علمهولنا زمان يمكن تكون مختلفة و اللا حاجة عن الرماية بتاعة اليومين دول بتاعة البنادق الرش التعبانة على حد قولك

و بعدين و إنتا مالك أدخل و اللا أخرج براحتى يا أخى !!! و بعدين و انا مالى الإدارة حذفت مشاركتك !! هما شايفينها كلها ألفاظ خارجة و هى دى الحقيقة ،،مش إنتا قولت على الحاجة اللى أنا ببيعها معفنة ؟ و زبالة ؟ إنتا حاسس إن ده مدح يعنى ؟ عموما كل إناء ينضح بما فيه ،،، و فكك بقى بلا مسدسات بلا هباب ، القصة قصة مبدأ دلوقت ،،، مين بقى اللى قالك إنى كنت مجبر أرجعلك حاجة ؟؟ ،،، إنتا تقدر ترجع حاجة لأى محل فيكى يا مصر ؟ فكر بقى قبل ماتجاوب !!! و بعدين عشرة جنيه إيه اللى إنتا بتتكلم فيها دى ؟ أنا مقولتلكش سيبلى حاجة ؟ إنتا اللى رميتها و جريت ، زى ماتكون ماصدقت إنى أرجعلك الفلوس . بص ،، نصيحة لوجه الله ، تانى مرة ماتبقاش تشترى حاجة مابتفهمش فيها ، لأن مش كل الناس زى حالاتى كدا ،، الغالبية العظمى من الناس مش هترجعلك مليم ،، يا راجل دى محلات السلاح مابيرضاش أصلا يغيرلك الحاجة و مابالك يرجعلك فلوسك ،،، جربت مرة ترجع حاجة ؟ خللى بالك اللى بيكلمك ده بقى داب من اللف على محلات السلاح فى بر مصر كلها

و بعدين أيوة يا سيدى المسدس و علبة الخرز اللى إنتا رجعتهوملى هما اللى تانى يوم أخدهم دكتور عمر و هو ممكن ينزلك صورهم ، هو كل الناس عندك كدابين كدا ؟ هو يعنى إيه مصلحته فى إنه يقولك إن الطلق ناقص و العلبة مخرمة ؟

نيجى بقى لموضوع العشرة جنيه اللى تاعباك قوى دى ؟ عشان و الله هى تاعبانى انا كمان !! الطلق ده ياباشا بالعلبة مش بالكبشة ،،، تحب كنت ألبسك العلبة كلها و أقولك العلبة نقصت و ماتلزمنيش ؟ و كان هيبقى حقى تالت و متلت ؟؟؟

بص بقى الغلط راكبك فى كل حاجة ، فى طريقتك فى التعامل و فى طريقتك فى الكلام و فى مداخلاتك و فى ظنك السئ بالناس و كل حاجة ، ربنا يهديك يا أخى

التعديل الأخير تم بواسطة smsmn8888 ; 11-05-17 الساعة 10:43 AM
ahmadkader غير متواجد حالياً