غير مقروء 11-09-19, 01:23 PM   #44
essam assem
صياد قديم

الصورة الرمزية essam assem

المدينه: cairo
essam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريقessam assem في بداية الطريق
افتراضي رد: طلعة 14 ساعة يوم الجمعة 16-9-2011

السلام عليكم
والله يا جماعة الواحد مشعارف يقول اية فعلا من كنوز هذا المنتدى معرفة الرجال وكل يوم بيثبت لى ان هواية الصيد من ازهى وافضل الهوايات على الاطلاق هواية لها فضل كبير بعد ربنا سبحانة وتعالى فى تكوين شخصية الانسان ووضع صفات داخلة مع الاسف مش موجودة اليومين دول
كان فى حديث بينى وبين امير مضمونة اننا لحد دلوقتى مفيش حد اتعرفنا علية من صيادين المنتدى الا وذا كان بتمتع باخلاق وصفات حميدة وان الهواية الجميلة دية لها بريق ورونك مشموجود فى اى هواية تانية ..... معلش انا طولت عليكم
اولا انا اسف جدا لتاخرى فى الرد على موضوعك الجميل يا محمد لانشغالى بسفر خارج القاهرة
وثانيا انا بشكر كل الاخوة الصيادين اللى كانو موجودين معانا فى الطلعة جميعا وبدون ذكر اسم حد لانهم كلهم افضل من بعض
ثالثا اتمنى تكرار مثل هذة الطلعات وهذا التجمع الغالى
رابعا ادعو جميع الصيادين بمنتدى الصيد فى مصر بالخروج معانا فى طلعة الجمعة القادمة باذن اللة
واخيرا تمنياتى لكم جيعا بدوام الصحة والسلامة
وتحياتى للجميع