غير مقروء 12-04-27, 12:01 AM   #43
عادل عبده
صياد قديم

الصورة الرمزية عادل عبده

المدينه: القطاميه
عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده
افتراضي رد: الكرال بعد ما رضيت غرورى مؤخرا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ، بصراحه الموضوع حلو جدا بس طبعا انا مش فاهم حاجة خالص ولو ينفع بعد ازنك طبعا تقول لنا التعديل يكلف تقريبا كام ؟

وبعد كده نعرف موضوع سوسته الديانا دى وظروفها ايه مع مجموعة الزناد ؟

وطبعا محدش ينسى ابدا فضل الله عليا انى اتعرفت بيك واخدت نصيحتك فى الكرال بتاعتى ولا مش فاكر ؟

واحلى تقييم منى ولونك مش محتاجة انت تستاهل اكتر من كده
محمد باشا فضيل
اكييييييييييييييييييييييييييييد فاكرك ووحشنى والله
وياريت تكون بتدعيلى مش بتدعى عليا
التعديل يا باشا بيتكلف حوالى 50 جنيه مش كيميا يعنى
او اكتر الله اعلم انا كان راجل حبيبى وانا بعمل عنده شغل كتير عملى الفيدر بس ب50 جنيه عشان صلب ومن اكس وكده
موضوع سوسته الديانا انا هنفذه بس لما اخلص البست اللى هفصله عشان هعملها بستم عموله وهعمل عليه جلبه زفره وكده
ممكن يأثر على مجموعه الزناد بس انا هشيل ساعتها القاعده الخلفيه وفى شويه حاجات كده طى البحث والتفكير واكيد لو ظبطت هنزلها لحبينا ولو انها بعد التديل ده مابقتش محتاجها اصلا
بس بعيد عنك ادمان التعديل لا يسمح لك بالقتناع بأى شئ
تحياتى يا باشا ومتنساش الدعوات

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *
عادل عبده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس