غير مقروء 11-08-15, 10:29 AM   #17
ahmadkhalaf
صياد متقدم

الصورة الرمزية ahmadkhalaf

المدينه: الاسكندرية
ahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريقahmadkhalaf في بداية الطريق
افتراضي رد: هيه دى المطاوى بس محدش يتعقد ويقولى قرن غزال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shadymageed مشاهدة المشاركة
على فكره يا استاذ احمد مفهومك غلط للمطاوى فى حاجه اسمها اقتناء ودى هوايه انك تقتنى نوع معين من الخناجر البنادق السكاكين العملات متهيقلى احنا مش بنروج لبلطجه او حاجه عيب ولو عيب البلطجيه بيستخدموا السكاكين بتعت الجزارين يبقا لما نروح لجزار نقوله لو سمحت ابقا اقطع بايدك اللحمه علشان نرتقى فى فن الاقتناء ومعتقدش انه فى اى اساءه ولو حضرتك مش عجباك مواصيع الاسلحه البيضاء سهل جدا انك لما تشوف اعلانتها متتفرجش عليها دى حاجه سهل جدا واحنا بنتكلم عن حاجه موجوده بالفعل وعند ناس كتير مهندسين واطباء وصيادين وفى ناس عامه مش الكل بيستخدم السلاح الابيض فى البلطجه او حاجه غلط وشكرا لمروروك الكريم تحياتى

انا بعشق الاسلحة البيضاء ..... وانا عامل مواضيع عنها كتير ...... بس حسيت ان احنا طلعنا من جو الصيد اللى بقت مواضيعه قليلة جدا ....... وانا مقصدش والله ان حضرتك بتروج للبلطجية ....... كل اللى انا اقصدة ان احنا نرجع تانى نهتم بالصيد وبادواتة ...... وعندى تعليق بسيط بالنسبة للذبح فسكينة المطبخ الصغيرة تفى بالغرض وسعرها بسيط ... مش نجيب حاجة بـ 200 ولا بـ 50 جنية !! علشان نذبح بيها .... لا كدة بنضحك على بعض ..... صح ولا لا ؟!؟!؟ ........ تحياتى للجميع