غير مقروء 09-12-31, 09:58 AM   #1
galal khalifa
صياد قديم

الصورة الرمزية galal khalifa

المدينه: القاهرة
galal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى galal khalifa إرسال رسالة عبر Skype إلى galal khalifa
افتراضي نرجو عمل قسم للمعلومات الخاصة بالبنادق

الاخ العزيز عاصم كل سنة وانت طيب بمناسبة العام الجديد الذي اتمني من الله ان تحقق فية كل ماتتمناة علي المستوي الشخصي وعلي تطوير المنتدي .
انا عايز اطرح فكرة كنت بتناقش فيها مع الاخ اسامة (تاون سنيبر ) وهي ان احنا نعمل قسم داخل المنتدي يكون مرجع لجميع انواع البنادق (ضغط الهواء) يكون فية الموديل والصورة ولو امكن نجيب من علي النت المسلسل الخاص بيها وسنة الصناعة وبلد المنشاء ......الخ
ودة هيكون مرجع للاعضاء يقدروا من خلالة الاطلاع علي جميع المعلومات الي هما عايزنها واحنا معانا في المنتدي ناس كتير جدا عندهم معلومات كتيرة ومفيدة وايضا النت علية كل المعلومات دية وممكن كل عضو يكتب فية الي يعرفة او الي يقدر يجيبة من النت ومن امثال الي عندهم هذة الملكة محمد انور - اسامة (تاون سنيبر ) طلعت بخيت
اسامة خطاب - احمد كمال - اشرف باهي - وطبعا شيخ المنتدي وعمنا الكبير الواء صلاح - وكل الي عندة معلومة او صورة سواء تاريخية او حديثة وانا خايف انسا حد من الاسماء احسن يزعل مني .
ومن الممكن يا عاصم ان تكون موسوعة تاريخية وتبقا حاجة جديدة في الوطن العربي ونتميز عن باقي المنتديات
مش عارف الفكرة كويسة ولا اية وعلي فكرة اسامة (تاون سنيبر ) ابتدا الموضوع دة عمل مرجع علي ال bsa ودة شئ ممتاز .....
انا بقول فكرة جديدة لعام جديد لاحلي منتدي وصيادين