غير مقروء 11-01-18, 07:03 PM   #35
محمد سالمين
صياد جديد

الصورة الرمزية محمد سالمين

المدينه: عروس البحر المتوسط
محمد سالمين مستواه غير معروف
افتراضي رد: كل ما تريد معرفته عن الكرال التركى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو مروان مشاهدة المشاركة
مبروك ربنا يديك خيرها كلة ويمنع عنك شرها كلة _بعد اول طلعة لحضرتك يا ريت تعرفنا اخبارها اية ؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
الأخ محمد
الف مليون مبروك
ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها يارب.
خالص تحياتى.
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avensis2010 مشاهدة المشاركة

أستاذ محمد مبروك الكرال , ياتري لاقيت فرق بينها وبين ال bsa super star
تقبل مروري
أشكركم جميعا على الروح الطيبة
ومعلش سعر البندقية مظهرش في المشاركة الي فاتت ( الظاهر ان الجهاز كان بيهيس ) أنا حبيت أقول السعر عالشان ابشر المقبلين على شراء هذه البندقية الجميلة وأنا إشتريتها ب 950 جنيه .
البندقية طبعا انا لسه مجربتهاش تجربة فعلية ولكن مبدئيا هي مبشرة بالخير لأنها تتسم بالقوة والدقة والوزن الخفيف بالإضافة الي أن تجميع نشانها جميل جدا
أما بالنسبة للفرق بيها وبين bsa فكما قال أستاذنا عادل لا يجب مقارنة الألماني أو الإنجليزي بالتركي طبعا البي إس ايه بندقية ممتعة وقوية ومن يستعملها ميقدرش على بعادها ولكني أعيب عليها ثقل الوزن ومجموعة الزناد ( لا تقارن بالديانا ) ولكن ماعدا ذلك فهي بندقية بمعنى الكلمة وأنا ضارب بيها أكتر من يمامة من على بعد أكتر من 80 متر ونزلت مقفولة ( توفيق طبعا مش مهارة صياد ...هههههه ) أما الكرال فأنا ارى أنها بندقية مناسبة جدا بالنسبة لسعرها بدليل إن الصيادين المحترفين أصحاب الديانا وغيرهم أضافوها الي مقتنايتهم بالإضافة الي قوتها وخفة وزنها ودقتها وأنا شايف إنها هتثبت وجودها في الأسواق في الفترة الجاية
تحياتي للجميع

عجبي عليك حواليك مخالب كبار *** وما لكش غير منقار وقادر تعيش

عجبي !!
محمد سالمين غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس