غير مقروء 11-10-02, 05:24 AM   #20
mazikaty_creative
صياد متفاعل

الصورة الرمزية mazikaty_creative

mazikaty_creative مستواه غير معروفmazikaty_creative مستواه غير معروف
افتراضي رد: مسدس بروني 9000 إيطالي الصنع ب1300 جنيه فقط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 مشاهدة المشاركة
[SIZE="4"]انا محمد ابو سيف
الاخ الفاضل استاذ mazikaty creative انا اصلا عمري ما مسكت مسدس البروني 9000 ولا عمري اشتريتو ولا بيعتو..ايا ريت تقوللي ايه اسمك الحقيقي عشان لو قابلتك قبل كده اعرفك..لتاني مره بكرر انا معرفش المسدس ده نظامه ايه وبرئ منو ..ولا ليا دخل بالموضوع ده وارجو عدم الزج باسمي في هذا الموضوع..وعلي فكره انا اصلا عمري ما فتحت مسدس عند الاخ مازنجر ولا اتشرفت بمعرفتو اساسا وله كل الاحترام..
علي فكره انا صورتي هي الصوره اللي ف البروفايل..يا ربت يا استاذي الفاضل mazikaty creative تقوللي مواصفات الراجل اللي قابلك و قالك انو هو ابو سيف../SIZE]
السلام عليكم أستاذ كوكو أولا أنا معرفش سيتك كلامك صح و بردو أنا معرفش أن أسم سيتك أبو سيف و لاكن الشخص الذي أتكلم عنه هو الأستاذ أحمد أبو سيف صديقي و حتلقيه عندي في قائمة الأصدقاء و أسمو علي المنتدي A.Saif و ده اللينك بتاع الملف الشخصي بتاعة http://www.egypthunt.net/member.php?u=9221 عزيزي أنت أسمك علي المنتدي kiko يبقي أزاي أنا بدخل أسمك في الموضوع بمعني أنا أسمي أحمد بس كاتب علي الموقع Mazikaty في هذه الحالة أي حد يجيب سيرت أي حد أسمو أحمد أخش أشوت فيه و أأولو بتزج بأسمي و الكلام الفاضي ده أستاذي يرجي مراجعة ما قمت بفعلة أنا معرفش سيتك و لا عمري شفت سيتك و لاكن كنت أحب أن تكون المعرفة بشكل أفضل من هذا

علي فكره انا صورتي هي الصوره اللي ف البروفايل.. عشان تبقي عارف شكلي و شكرا و أوجه التحية لأخي الكبير ياسر كفافي و الأستاذ أحمد أبو سيف صديقي (ليس أنت عشان متفهمش غلط تاني) و أخي و حبيبي سمسم الله يمسيه بالخير و لكم مني كامل الشكر و الأحترام
mazikaty_creative غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس