غير مقروء 15-07-20, 04:48 AM   #10
عمرو الصياد
مشرف الصيد البرى والبحرى

اوسمتي

الصورة الرمزية عمرو الصياد

المدينه: ش ش ش (شقاوة شباب شبرا)
عمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر بهعمرو الصياد عضو نفتخر به
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى عمرو الصياد
افتراضي رد: طلب من ادارة المنتدى لعدم فقدان مصداقيته

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاطف الشاذلى مشاهدة المشاركة
للانصاف
من الجحود ان ننكر ما تعلمناه من الاعضاء القدامى ومواضيعهم الدسمة وخصوصا طاقم الاشراف والادارة ولكن هناك امر لا يمكن ان ننكره ايضا ان الادارة فى الفترة الاخيرة قلت مشاركاتها ورقابتها ايضا فمثلا بيتم طرح مواضيع مخالفة كتير وبنطلب من الادارة حذفها ولا يتم الحذف ده على سبيل المثال لا الحصر
وان كان الاخوة الاعضاء يلومون حضرتك يا عمرو بك و طاقم الادارة فذلك لاحساسنا بالفراغ الذى قد تركتوه لنا وهذا ان دل على شئ فانما يدل على حبنا واحتياجنا لكم ولخبراتكم
ارجوا عدم اساءة فهم هذا اللوم فانه عتاب الاحبة
تحياتى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاطف الشاذلى مشاهدة المشاركة
اخى العزيز نور
تفاعل الاستاذ عمرو الصياد مع الموضوع بداية مبشرة لحل المشكلة ونشكره عليها

وعلى فكرة انا اكتر من 700 مشاركة فى اقل من سنه هههههههههه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour eltoureny مشاهدة المشاركة
معلش يا عاطف مخدتش بالي خالص
والاستاذ عمرو الصياد من الناس الي انا بعتز بيهم جدااا وهو متواجد ومتواصل معانا بشكل كبير واتناقشت معاة اكثر من مرة كان بخصوص الالماني و الكعب المعدن للمسدس والراجل متاخرش الحقيقة وكان بيرد عليا وهو علي قدر عالي من الذوق و الخبرة ومن عشاق الالماني دي كفاية
المنتدى هنا كان ليله فضل عليا بان ربنا جعله سبب انى اعرف ناس محترمه زى حضرتكم وانا ابتديت على فكرة فالمنتدى ده مكنتش اعرف حاجة وفى اعضاء كبار وقدام اوى اتعلمت منهم كتير ومقدرش اجحد فضلهم وانا تواجدى هنا والله على المنتدى جزء صغير جدا من الى المنتدى ده قدمهولى واى عضو عايز يستفسر على اى حاجة انا موجود واعضاء الادارة موجودين واى عدم رد مش تعالى والله ولا شئ بس فاغلب الحال بيبقى مشاغل انا بس عشان طبيعه شغلى بتخلينى اعرف افتح النت كتير وعلى فكرة اى عتاب بيتم من اى عضو احنا بناخده بصدر رحب لان كلنا عيله واحده ومتاكدين ان كل عضو هنا ميقلش حبه للمنتدى عن اى عضو فالادارة بل المنتدى طلع بعده عشرات المنتديات وفضل هو الاول بمشاركات الاعضاء ومواضعهم وانا بشكر صاحب الموضوع وطبعا استاذ عاطف واستاذ نور ليكم منى تقييم سلبى
انا بهزر على فكرة التقييم ايجابى وكل سنه وانتم طيبين مع انها جت متاخره :