غير مقروء 10-10-23, 01:24 AM   #7
Consul
الاب الروحي للمنتدى

اوسمتي

الصورة الرمزية Consul

المدينه: مصر المحروسة
Consul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى Consul
افتراضي رد: كباب حلة مع أرز بالبصل

أخي العزيز وأستاذي الفاضل الباشمهندس الفنان محمد حافظ...مساء الفل والصحة والسعادة...والجمال...أنا كانت مشكلتي في الزواج ان اللي تزوجوا قبلي ما قالوليش...واللي تزوجوا بعدي ما سألونيش...وصعبان عليا الشباب الصاعد الواعد اللي زي الفل ده يحصل له صدمة...فكل غرضي بس أنهم يدققوا في اختيارهم ويتأنوا ولا يتسرعوا أو ينجرفوا وراء عواطفهم...كلامك صح طبعا 100% فالزواج زي ما بيقولوا نصف الدين فهو سكن وسكينه وعصمة شريطة حسن الإختيار ( فاظفر بذات الدين تربت يداك ) ولقول الرسول عليه الصلاة والسلام...اختاروا لنطفكم فإن العرق دساس...وألا ينخدعوا بالمظاهر والشكليات والماكياج واللبس فكل هذا تخلعه العروس ليلة الدخلة مع طرحتها...وتتساوي جميع النساء في الظلام...وتتفوق عليهن وتتميز عنهن ذات الدين والخلق والمعاشرة الحسنة المطيعة لزوجها والمراعية لحدود الله......توكلوا علي الله يا شباب وتزوجوا مصداقا لقلو الرسول عليه الصلاة والسلام ...ما معناه...تناكحوا تناسلوا فإني مباه بكم الأمم يوم القيامة...فإن الزواج لكم عصمة...وسترة...بيني وبينك...كنت أتمني أن أتزوج مرة أخري...بس في سني ده مافيش صحة لشغل البيت...وتربية العيال...ربنا يتولانا برحمته...خالص تحياتي للجميع...
Consul غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس