غير مقروء 11-02-27, 08:41 PM   #8
waleedrahmy
صياد متقدم

الصورة الرمزية waleedrahmy

المدينه: في المسكن
waleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدىwaleedrahmy حائز على اهتمام المنتدى
افتراضي رد: ايهما افضل جامو هانتر440 نمرة2ولا نوريكاجيت نمرة2

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rock مشاهدة المشاركة
لأن الكلام مبيكلفش فلوس زى التجربه بالظبط ... وانا جربت الهنتر نمره 2 ... والمارفيك نمره 1 اللى هيا هيا الجيت ... وبعدين انا بتكلم فى السرعات الهاى باور .... وحضرتك مكملتش كلامى فى انى قلت الديانا مجنوم سرعتها فى نمره 2 ... 280 م/ث .... فما بالك بنمره 1 هتكون سرعتها اد ايه .... فى فرق بين الهاى باور والسرعات المتوسطه اللى هيا البنادق اللى زى الهنتر نمره 2 والجيت نمره 2 ... ومتهيالى البندقيتين دول مثاليتين للصيد واكيد حضرتك عارف ان البنادق دى مش فى سرعة الديانا ... اى كان النوع .... وعشان كده البنادق المتوسطه لما بيتعمل منها نمره 1 بتبقى فى سرعة البنادق الهاى باور نمره 2 تقريبا .... سرعة البندقيه الدينا مجنوم 280 والجيت نمره 1 305 .... اكيد حضرتك عرفت الفرق ... وانا تحت امرك ... تحياتى .
انا جبت ورقة وقلم وعمال بكتب وراءك..............الله علي المعلومات والخبرات الملخصة والموجزة..........شكرا يا باشاااااااااا
waleedrahmy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس